eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sura¿ › "Dostawa oleju opa³owego do Urzêdu Miejskiego i placówek podleg³ych"



Og³oszenie z dnia 2023-11-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego do Urzêdu Miejskiego i placówek podleg³ych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sura¿

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659154

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sura¿

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-105

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 856503184

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umsuraz@zetobi.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.suraz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opa³owego do Urzêdu Miejskiego i placówek podleg³ych”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f60b45fe-8935-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00505937

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00067220/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla obiektów Gminy Sura¿ oraz jej jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umsuraz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsuraz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca sk³ada ofertê przy u¿yciu formularzy umieszczonych w zak³adce „Dokumenty zamówienia”. Sk³adanie ofert polega na za³±czeniu podpisanych o¶wiadczeñ i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SWZ, oraz na przekazaniu ich Zamawiaj±cemu za po¶rednictwem Platformy poprzez dodanie ich w zak³adce „OFERTY". Czynno¶ci te realizowane s± poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostaæ wczytany (Wykonawca winien opisaæ za³±czniki nazw± umo¿liwiaj±c± ich identyfikacjê). Z³o¿enie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje poprzez polecenie „Z³ó¿ ofertê". Potwierdzeniem prawid³owo z³o¿onej oferty jest komunikat systemowy „Oferta zosta³a z³o¿ona” oraz wygenerowany raport ofert z zak³adki „Oferty”. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji na Platformie. Sk³adanie przez Wykonawców pytañ, wniosków lub zawiadomieñ odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, a po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane". Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie trzy mo¿liwo¶ci s± równorzêdne. Oferta sk³adana w formie elektronicznej musi zostaæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast oferta sk³adana w postaci elektronicznej musi zostaæ podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Formaty plików wykorzystywanych przez
wykonawców powinny byæ zgodne z obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu
ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP, Zamawiaj±cy zaleca wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp. numbers .pages. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf opatrzenie ich podpisem w formacie PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XadES Wykonawca powinien wówczas pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Sura¿a,
ul. 11 listopada 16, 18-105 Sura¿, adres e-mail: umsuraz@zetobi.com.pl, tel. 85 650 35 98;
b) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sura¿ mo¿na skontaktowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej pod
adresem e-mail: iod@eterneco.eu;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizacjê „Dostawa oleju opa³owego do Urzêdu Miejskiego i placówek podleg³ych”, znak sprawy: OG.271.9.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 rozporz±dzenia RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 rozporz±dzenia RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp;
− na podstawie art. 18 rozporz±dzenia RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania, o którym mowa w lit. c;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia RODO;
− na podstawie art. 21 rozporz±dzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania danych okre¶lonego w art.16 rozporz±dzenia RODO nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. Skorzystanie z prawa ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art.18 ust.1 rozporz±dzenia RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizacjê „Dostawa oleju opa³owego do Urzêdu Miejskiego i placówek podleg³ych” znak sprawy: OG.271.9.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OG.271.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê oleju opa³owego lekkiego w nastêpuj±cych szacunkowych asortymentach i ilo¶ciach:
1) w okresie 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy – 50 000 litrów:
- Urz±d Miejski w Sura¿, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Sura¿ – 22 000l
- Szko³a Podstawowa im. Jana Paw³a II w Sura¿u, ul. Szkolna 1, 18-105 Sura¿ – 21 000l
- Przedszkole Samorz±dowe Jednooddzia³owe w Sura¿u, ul. Bielska 17, 18-105 Sura¿ – 7000l
2) pojemno¶æ zbiorników na paliwo w poszczególnych budynkach:
- Urz±d Miejski w Sura¿, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Sura¿ – 4000l
- Szko³a Podstawowa im. Jana Paw³a II w Sura¿u, ul. Szkolna 1, 18-105 Sura¿ – 8000l
- Przedszkole Samorz±dowe Jednooddzia³owe w Sura¿u, ul. Bielska 17, 18-105 Sura¿ – 4000l
2. Wielko¶æ jednorazowych dostaw oleju opa³owego bêdzie na poziomie 70-90 % pojemno¶ci zbiornika na paliwo w poszczególnych budynkach.
3. Olej opa³owy lekki musi byæ zgodny z Polsk± Norm± PN-C-96024:2011 lub równowa¿n±
i posiadaæ parametry nie gorsze ni¿:
1) Warto¶æ opa³owa: min 42,6 MJ/kg;
2) Gêsto¶æ w temp. 15 °C: max 860 kg/m³;
3) Temperatura zap³onu: min. 56°C;
4) Lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20 °C: max 6,00 mm2/s;
5) Sk³ad frakcyjny:
a) do temperatury 250 °C destyluje max 65% (V/V);
b) do temperatury 350 °C destyluje min 85% (V/V);
6) Temperatura p³yniêcia: max -20°C;
7) Pozosta³o¶æ po koksowaniu (z 10 % pozosta³o¶ci destylacyjnej): max 0,3% (m/m);
8) Pozosta³o¶æ po spopieleniu: max 0,01% (m/m);
9) Zawarto¶æ siarki: max 0,1 % ( m/m );
10) Zawarto¶æ wody: max 200 mg/kg;
11) Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych: max 24mg/kg;
12) Barwa: czerwona.
4. Wszêdzie tam, gdzie w SWZ i za³±cznikach do niej znajduj± siê okre¶lenia wskazuj±ce znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, przyjmuje siê, ¿e wskazaniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ny”, a Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania przez Wykonawców produktów, materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych.
5. Rozliczenie nastêpuje za ka¿dy zatankowany litr oleju opa³owego do zbiorników Zamawiaj±cego.
6. Przy dostawie oleju opa³owego Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ aktualnego ¶wiadectwa legalizacji urz±dzeñ dystrybucyjnych.
7. Cenê oleju opa³owego nale¿y wyliczyæ na podstawie stawki ceny hurtowej za 1000 litrów z dnia 22.11.2023 r. oraz nale¿y do³±czyæ wydruk ze strony internetowej z naw± producenta/rafinerii, na podstawie której zosta³a wyliczona oferta. Wydruk nale¿y sporz±dziæ z cenami z dnia 22.11.2023 r.
8. Wykonawca dostarczy olej specjalistycznym transportem wyposa¿onym
w legalizowany sprzêt do pomiaru spuszczanego oleju;
9. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiaj±cego ponosi Wykonawca;
10. Wraz z ka¿d± dostaw± Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia dokumentu potwierdzaj±cego pochodzenie i jako¶æ dostarczonego oleju opa³owego.
11. Dostawy bêd± nastêpowaæ w zale¿no¶ci od potrzeb zamawiaj±cego. Przedstawiona ilo¶æ oleju opa³owego jest maksymaln± ilo¶ci± szacunkow± i mo¿e ulec zmniejszeniu w stosunku do wielko¶ci ca³ego zamówienia ze wzglêdu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilo¶ci mog± byæ uzale¿nione w szczególno¶ci od warunków atmosferycznych panuj±cych w sezonie grzewczym i innych zdarzeñ niezale¿nych od Zamawiaj±cego.
12. Dostawy wykonywane bêd± w dniach roboczych (bez sobót i niedziel) w godzinach 8.00 – 14.00 po ka¿dorazowym zg³oszeniu telefonicznym przez przedstawiciela Zamawiaj±cego.
13. Dostawy nastêpowaæ bêd± ¶rodkami transportu Wykonawcy, zaopatrzonymi w urz±dzenia pomiarowe posiadaj±ce wa¿ne cechy legalizacyjne zapewniaj±ce dok³adny pomiar ilo¶ci wydanego oleju opa³owego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny:
Cena oleju opa³owego - 100 %
Oferta najtañsza otrzyma 100 pkt. Pozosta³e proporcjonalnie mniej, wed³ug formu³y: Cn/Cb x 100% = liczba punktów
Gdzie:
Cn – najni¿sza cena spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cb- cena oferty rozpatrywanej
100% - procentowe znaczenie kryterium cena
1. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów w ramach kryterium oceny ofert.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu: Kompetencji i uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów tj.:
- w celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Wykonawca przed³o¿y aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.);

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: aktualna koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997r. – prawo energetyczne (Dz. U. z 2022r. poz. 1385 z pó¼n. zm.) na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w rozdziale IV pkt 1.1 SWZ;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. wype³niony formularz ofertowy [wg za³±cznika nr 1 do SWZ];
2. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu [wg za³±cznika nr 2a do SWZ];
3. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu [wg za³±cznika nr 2b do SWZ];
4. pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy spó³ek cywilnych, konsorcjów);
5. pe³nomocnictwo do podpisywania oferty lub po¶wiadczania zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (je¿eli dotyczy);
6. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (dotyczy Wykonawców polegaj±cych na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 266 w zw. z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) – wg za³±cznika nr 3 do SWZ.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie z dokumentów do³±czonych do oferty powinno wynikaæ umocowanie osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo ogólne umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniach, w tym zawierania umów w zakresie zamówieñ publicznych (dotyczy jedynie podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie: spó³ki cywilnej, konsorcjum).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku przedsiêbiorców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie (spó³ka cywilna, konsorcjum), przedsiêbiorcy sk³adaj± oddzielnie o¶wiadczenia wymienione w pkt 1.1 i 1.2. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie z dokumentów do³±czonych do oferty powinno wynikaæ umocowanie osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo ogólne umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniach, w tym zawierania umów w zakresie zamówieñ publicznych (dotyczy jedynie podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie: spó³ki cywilnej, konsorcjum). W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (spó³ka cywilna,
konsorcjum) mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres potencjalnych zmian umowy zosta³ okre¶lony we wzorze umowy stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-30 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê na Platformie zakupowej pod adresem https://umsuraz.ezamawiajacy.pl/ przy u¿yciu formularzy umieszczonych w zak³adce "Dokumenty zamówienia". Sk³adanie ofert polega na za³±czeniu podpisanych o¶wiadczeñ i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SWZ, oraz na przekazaniu ich Zamawiaj±cemu za po¶rednictwem Platformy poprzez dodanie ich w zak³adce "OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-29

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.