eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › IMPLANTY KOLANOWE I KRĘGOSŁUPOWE ( nr rej. A/5/11)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Poznań: IMPLANTY KOLANOWE I KRĘGOSŁUPOWE ( nr rej. A/5/11)
Numer ogłoszenia: 100007 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63029 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IMPLANTY KOLANOWE I KRĘGOSŁUPOWE ( nr rej. A/5/11).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów kolanowych i kręgosłupowych, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkowe ilości produktów usystematyzowanych w 4 pakietach. Zamawiający wymaga aby: - implanty posiadały certyfikat CE i deklarację zgodności wyrobu medycznego; - zamówienie było realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; - na opakowaniu jednostkowym implantów oraz na fakturach, zamieszczona była nazwa handlowa w języku polskim, numer katalogowy oraz seria i termin ważności przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany; - nazwa handlowa oraz nr katalogowy produktu umieszczany na fakturach musi być zgodny z przedstawionym w ofercie; - implanty posiadały trwałe oznaczenie umożliwiające ich identyfikację; - wszystkie elementy implantów, zaoferowanych w danym pakiecie, pochodziły od jednego producenta; - termin ważności dostarczanych implantów był nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego; - wszystkie implanty kolanowe były sterylne. Uwaga! Zamawiający wymaga podania ceny każdego elementu wchodzącego w skład zestawu. Jeśli w skład zestawu implantu wchodzi dodatkowy element niewyszczególniony w pakiecie, Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia tego elementu łącznie z podstawowym elementem (wyszczególnionym w pakiecie) oraz dokonanie jego wyceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości jednego pakietu w zależności od potrzeb, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz wartości całego pakietu; Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy celem dostarczenia (w ciągu 3 dni od dnia wezwania) próbki oferowanego produktu, która zostanie zwrócona po sprawdzeniu zgodności z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do: - utworzenia banku implantów na terenie siedziby Zamawiającego, stan zapasu wykonawca będzie uzgadniał na bieżąco z osobą odpowiedzialną u Zamawiającego za bank implantów; - protokoły przekazywania implantów do banku implantów Zamawiającemu oprócz formy pisemnej powinny być udostępnione również w postaci elektronicznej (na dyskietce, płycie CD lub na wskazany adres poczty elektronicznej), - uzupełniania banku implantów w terminie 24 godzin od momentu przesłania przez Zamawiającego zamówienia faksem lub drogą elektroniczną; - dostarczenia kompletnych zestawów instrumentarium do zakładania implantów, umożliwiających wykonanie zabiegów wg oferowanej technologii w ilościach: minimum po 1 sztuce (dla każdego pakietu), w terminie uzgodnionym z Blokiem Operacyjnym Zamawiającego; - przez Instrumentarium Zamawiający rozumie : instrumenty; - dostarczenia (w sytuacjach wyjątkowych) dodatkowego zestawu instrumentarium w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia wykonawcy stosownego zapotrzebowania; - dostarczenia zestawów instrumentarium w kontenerach zaworowych; - wymiana zużytych bądź uszkodzonych elementów instrumentarium będzie odbywać się na koszt Wykonawcy (w uzgodnieniu z Kierownikiem Sal Operacyjnych), pod warunkiem używania instrumentarium zgodnie z jego przeznaczeniem; - dostarczenie wraz z ofertą opisów techniki wszczepiania ( w języku polskim); - dostarczenie wraz z ofertą implantów certyfikatów CE i deklaracji zgodności wyrobów medycznych. Dokumenty te w ofercie muszą być przyporządkowane do poszczególnych wyrobów; - dostarczenia wraz z ofertą załącznika papierowego oraz na nośniku elektronicznym, w którym będą wyszczególnione wszystkie elementy oferowanych implantów wraz z ich wielkościami i kodami szczegółowymi (zgodnie z katalogiem); - dostarczenie wraz z ofertą osobno spiętych oryginalnych katalogów potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów i techniki wszczepiania ( w języku polskim lub angielskim). Ww. katalogi należy przesłać wraz z ofertą także w formie elektronicznej; - dostarczenia wraz z ofertą informacji/oświadczenia o braku przeciwwskazań po wszczepieniu ww. implantów do wykonywania Rezonansu Magnetycznego lub wskazanie do jakiej wartości tesli można wykonywać Rezonans Magnetyczny. - przeprowadzenia, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów Zamawiającego. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1 - Zestaw do stabilizacji przedniej kręgosłupa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medtronic Poland Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 91800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2 - Zestaw do stabilizacji tylnej kręgosłupa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medtronic Poland Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 297000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 320760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 320760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 320760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3 - Elementy do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JOHNSON & JOHNSON Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82225,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88803,00

  • Oferta z najniższą ceną: 88803,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88803,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet 4 - System szycia łękotek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JOHNSON & JOHNSON Poland Sp. z o.o., ul. Iłżycka24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7938,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7938,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7938,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.