OGŁOSZENIE Z DNIA 2019-10-21
Nazwa: Polskie LNG S.A.
Adres: ul. Ku Morzu 1, 72-602 Warszawa
Województwo: zachodniopomorskie
Telefon: 225898432
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Artur Proć
Telefon: 225898432
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie projektu modernizacji układów kontroli szczelności złącz kablowych AKP pomp LNG na Terminalu LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu
Miasto: Swinoujscie
Województwo: zachodniopomorskie
CPV:
71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2019-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Nazwa i adres ZamawiającegoPolskie LNG S.A.,
ul. Ku Morzu 1,
72-602 Świnoujście
Biuro w Warszawie
Al. Jerozolimskie 146 bud. B
02-305 Warszawa
Adres strony internetowej: www.polskielng.pl
2. Określenie trybu postępowania
- Postępowanie prowadzone w trybie Przetargu Nieograniczonego.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U.2017.1579 j.t. ze zm.).
- Postępowanie prowadzone jest na podstawie warunków i informacji zawartych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (,,SIWZ", ,,Specyfikacja").
- Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy.
3. Nazwa zamówienia wraz z numerem referencyjnym
,,Wykonanie projektu modernizacji układów kontroli szczelności złącz kablowych AKP pomp LNG na Terminalu LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu", numer referencyjny: RZ/96/ZN/2019/PLNG.
4. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji układów kontroli szczelności złącz kablowych energetycznych i złącz kablowych AKP pomp LNG na Terminalu LNG w Świnoujściu:
- niskociśnieniowych: P-2011A, B, C; P-2012A, B, C;
- o małej wydajności: P-2013; P-2014;
- wysokociśnieniowych: P-3011A, B, C, D, E.
Celem modernizacji układów nadzorowania szczelności złącz kablowych jest:
a) zoptymalizowanie ilości sygnałów AKP monitorujących każde złącze kablowe z uwzględnieniem wymagań i rekomendacji firmy NIKKISO, producenta w/w pomp LNG oraz doświadczeń z dotychczasowej eksploatacji na Terminalu LNG,
b) sporządzenie, na bazie ustaleń pkt. a), projektów nowej instalacji azotowej do monitorowania szczelności złącz kablowych, zapewniającej również 100% szczelność samej instalacji azotowej, dla wyeliminowania wycieków azotu na połączeniach tej instalacji.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Kod CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Spełniają warunki postępowania dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
(Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie),
2) posiadania wiedzy i doświadczenia: (Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie)
3) dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: (Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie),
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: (Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie).
B. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ.
- Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na Formularzu ,,Oferta" (zgodnym co do treści z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ).
- Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
- Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
- W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
- Koszty przygotowania, złożenia oferty ponosi Wykonawca bez prawa żądania od Zamawiającego ich zwrotu niezależnie od czy oferta Wykonawcy została odrzucona, wybrana, nie wybrana.
- Zmiany treści SIWZ
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
- Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
- O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ lub zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ.
- Informacja o możliwości zakończenia postępowania bez wyboru oferty
- Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
- O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców biorących udział w Postępowaniu.
- Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 1. powyżej.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Osoby dokonujące czynności w imieniu Wykonawcy w postępowaniu powinny być do tego uprawnione. W przypadku wątpliwości zamawiający może zażądać dokumentu potwierdzającego uprawnienie do działania w imieniu Wykonawcy.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów ze wskazaniem osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
- W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A. https://polskielng.eb2b.com.pl. Proszę przejść do postępowania nr RZ/96/ZN/2019/PLNG.
Temat (nagłówek) wiadomości przekazywanej drogą elektroniczną musi rozpoczynać się numerem przedmiotowego postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. RZ/96/ZN/2019/PLNG.
- Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami i do udzielania wyjaśnień w dniach roboczych w godzinach od 9.00 do 15.00, jest:
Artur Proć
tel. +48 22 58 98 432
e-mail: artur.proc@polskielng.pl
10. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A.: https://polskielng.eb2b.com.pl
Oferta powinna być oznaczona: RZ/96/ZN/2019/PLNG OFERTA.
2. Termin składania ofert upływa dnia 05.11.2019 r. o godz. 12:00.
3. Otwarcie ofert nie jest jawne. O wynikach oceny oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
11. Termin wykonania zamówienia / wartość zamówienia
Termin zakończenia prac wraz z odbiorem końcowym do 31.01.2020 r.
12. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
1. W celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania prac, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na rzecz Zamawiającego w terminie 7 (siedem) dni od dnia podpisania Umowy zabezpieczenie należytego wykonania kontraktu w kwocie równej 10 % wynagrodzenia netto Wykonawcy, tytułem kaucji gwarancyjnej.
- Kaucja Gwarancyjna zostanie zwrócona na pisemne wezwanie Wykonawcy w następujący sposób:
a) zwrot 30 % zatrzymanej kaucji gwarancyjnej nastąpi po podpisaniu Protokołu odbioru;
b) pozostała część zatrzymanej kaucji gwarancyjnej zwrócona zostanie po upływie okresu rękojmi.
3. Strony zgodnie postanawiają, iż zatrzymana przez Zamawiającego kaucja gwarancyjna może w każdym czasie zostać zastąpiona bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego gwarancją bankową lub ubezpieczeniową w wysokości odpowiadającej Kaucji Gwarancyjnej. Treść gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej wymaga uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego.
14. Termin związania ofertą
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
- Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem Terminu związania ofertą, może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie Terminu związania ofertą o 30 dni.
15. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie
- Zamawiający dokona oceny ofert złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania oraz ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria zawarte w niniejszym SIWZ.
- Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium: cena - 100%,
- Oferty zostaną ocenione zgodnie ze wzorem:
cena łączna netto oferty najtańszej
_______________________________________ x 100 pkt
cena łączna netto oferty ocenianej
- O wyborze oferty decyduje największa liczba uzyskanych punktów (do dwóch miejsc po przecinku).
16. Podwykonawcy
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji Zamówienia.
17. Waluta postępowania
Walutą postępowania jest polski złoty (PLN). Oferty należy składać w PLN.
18. Ubezpieczenie
Wykonawca ubezpieczy na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność cywilną zawodową z tytułu czynności projektowania z sumą gwarancyjną wynoszącą 1 000 000 PLN. Jeżeli Wykonawca powierza wykonywanie części Przedmiotu umowy podwykonawcy, umowa ubezpieczenia powinna obejmować również odpowiedzialność Ubezpieczonego za podwykonawców.
19. Wizja lokalna
Osoby kontaktowe ze strony Zamawiającego w sprawie wizji lokalnej:
Tomasz Długosz tomasz.dlugosz@polskielng.pl, tel. kom. 885 250 750
Michał Woźniak michal.wozniak@polskielng.pl, tel. kom 605 107 198
Wymagania BHP dotyczące wizji lokalnej:
- Pracownicy Wykonawcy przed wykonywaniem jakichkolwiek czynności na terenie Terminalu zobligowani są do udziału w szkoleniu wprowadzającym z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy określającym zasady bezpieczeństwa oraz postępowania w sytuacji zaistnienia alarmu o zagrożeniu;
- Pracownicy Wykonawcy przeprowadzający inspekcję są zobligowani do przeprowadzenia jej w obecności wyznaczonego pracownika PLNG, powinni przedstawić oświadczenie Pracodawcy o ważności badań lekarskich pracownika i o braku przeciwskazań do pracy na wysokości; a także przedstawić osobne oświadczenie ws. aktualności szkolenia okresowego BHP i ppoż.;
- Pracownicy muszą mieć na wyposażeniu podczas pobytu na terenie Terminala niezbędne środki ochrony indywidualnej tj. hełm ochronny, okulary ochronne, buty robocze typu trzewiki/półbuty z noskami usztywniającymi oraz podeszwą w wykonaniu antyelektrostatycznym; ubranie z materiałów trudnopalnych i antyelektrostatycznych zgodnie z polskimi normami PN-EN 1149 oraz PN-EN ISO 14116, rękawice robocze lub w uzgodnieniu z przedstawicielem Polskiego LNG wypożyczyć środki ochrony;
- Jeżeli podczas czynności inspekcyjnych Pracownicy wykonawcy będą musieli wykonać dokumentację fotograficzną, powinni w tym celu wystąpić wnioskiem o wyrażanie zgody na fotografowanie;
- Jeśli czynności inspekcyjne będą wymagały wejścia Pracowników Wykonawcy w wygrodzoną na kopule zbiornika strefę zagrożenia, Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i uzgodnienia polecenia pracy szczególnie niebezpiecznej.
INNE PRZETARGI SWINOUJSCIE
więcej: przetargi SWINOUJSCIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa lub budowa i przebudowa drogi dla rowerów lub dla rowerów i pieszych w Dębicy
- Rozbudowa, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej placówce Straży Granicznej na budynek biurowy i administracji Centrum administracyjno-społecznego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi w ul. Wielkopolnej w Oleśnicy
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej ulic w Ostrowi Mazowieckiej