OGŁOSZENIE Z DNIA 2019-11-04
Nazwa: Polskie LNG S.A.
Adres: ul. Ku Morzu 1, 72-602 Warszawa
Telefon: 225898432
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Artur Proć
Telefon: 225898432
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa i uruchomienie instalacji UPS 400 VAC na Terminalu LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu, numer referencyjny: RZ/95/ZN/2019/PLNG.
Miasto: Swinoujscie
Województwo: zachodniopomorskie
CPV:
31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2019-11-18
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Nazwa i adres ZamawiającegoPolskie LNG S.A.,
ul. Ku Morzu 1,
72-602 Świnoujście
Biuro w Warszawie
Al. Jerozolimskie 146 bud. B
02-305 Warszawa
Adres strony internetowej: www.polskielng.pl
2. Określenie trybu postępowania
- Postępowanie prowadzone w trybie Przetargu Nieograniczonego.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U.2017.1579 j.t. ze zm.).
- Postępowanie prowadzone jest na podstawie warunków i informacji zawartych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (,,SIWZ", ,,Specyfikacja").
- Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy.
3. Nazwa zamówienia wraz z numerem referencyjnym
Dostawa i uruchomienie instalacji UPS 400 VAC na Terminalu LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu, numer referencyjny: RZ/95/ZN/2019/PLNG.
4. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z dostawą, montażem i uruchomieniem UPS 400VAC, dedykowanej rozdzielnicy wraz z wykonaniem prac integracyjnych z istniejącą infrastrukturą elektroenergetyczną oraz systemami detekcji i sterowania.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Kod CPV: 31682530-4 Awaryjne urządzenia energetyczne.
51110006 Usługi instalowania sprzętu elektrycznego.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Spełniają warunki postępowania dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
(Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie),
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
- Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia poparte co najmniej 3 realizacjami prac polegających na dostawie i uruchomieniu elementów instalacji elektroenergetycznej.
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek postępowania dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, o ile Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, lecz nie krótszy niż 3 lata - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający uzna za odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia usługi wykonywania prac polegających na dostawie i uruchomieniu elementów instalacji elektroenergetycznej.
Wykonawca wykazując spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, jeżeli podmioty te są spółkami dominującymi lub zależnymi w stosunku do Wykonawcy w rozumieniu Art. 4 § 1 pkt 4 Kodeksu spółek handlowych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3) Dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: (Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie)
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: (Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie),
5) Odbyli wizję lokalną na Terminalu LNG im. Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu celem weryfikacji zakresu prac opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Osoby kontaktowe ze strony Zamawiającego w sprawie wizji lokalnej:
Tomasz Długosz tomasz.dlugosz@polskielng.pl, tel. kom. 885 250 750
Michał Woźniak michal.wozniak@polskielng.pl, tel. kom 605 107 198
Sebastian Okrzeja sebastian.okrzeja@polskielng.pl, tel. kom. +48 668 413 199
Wymagania BHP dotyczące wizji lokalnej:
- Pracownicy Wykonawcy przed wykonywaniem jakichkolwiek czynności na terenie Terminalu zobligowani są do udziału w szkoleniu wprowadzającym z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy określającym zasady bezpieczeństwa oraz postępowania w sytuacji zaistnienia alarmu o zagrożeniu;
- Pracownicy Wykonawcy przeprowadzający inspekcję są zobligowani do przeprowadzenia jej w obecności wyznaczonego pracownika PLNG, powinni przedstawić oświadczenie Pracodawcy o ważności badań lekarskich pracownika i o braku przeciwskazań do pracy na wysokości; a także przedstawić osobne oświadczenie ws. aktualności szkolenia okresowego BHP i ppoż.;
- Pracownicy muszą mieć na wyposażeniu podczas pobytu na terenie Terminala niezbędne środki ochrony indywidualnej tj. hełm ochronny, okulary ochronne, buty robocze typu trzewiki/półbuty z noskami usztywniającymi oraz podeszwą w wykonaniu antyelektrostatycznym; ubranie z materiałów trudnopalnych i antyelektrostatycznych zgodnie z polskimi normami PN-EN 1149 oraz PN-EN ISO 14116, rękawice robocze lub w uzgodnieniu z przedstawicielem Polskiego LNG wypożyczyć środki ochrony;
- Jeżeli podczas czynności inspekcyjnych Pracownicy wykonawcy będą musieli wykonać dokumentację fotograficzną, powinni w tym celu wystąpić wnioskiem o wyrażanie zgody na fotografowanie;
- Jeśli czynności inspekcyjne będą wymagały wejścia Pracowników Wykonawcy w wygrodzoną na kopule zbiornika strefę zagrożenia, Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i uzgodnienia polecenia pracy szczególnie niebezpiecznej.
- Podczas wizji lokalnej, po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu poufności, wykonawcy otrzymają Załącznik nr 1 do OPZ - Projekt wykonawczy nr E78-00.01-01.00 rew 0. ,,UPS 400VAC dla VFD pomp HP"
B. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ.
- Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na Formularzu ,,Oferta" (zgodnym co do treści z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ).
- Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego będzie musiał w wyznaczonym terminie przedstawić:
- Wykaz zamówień, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, lecz nie krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem referencji od tych podmiotów.
Wzór wykazu zamówień:
Prace polegające na dostawie i uruchomieniu elementów instalacji elektroenergetycznej.
Przedmiot zamówienia
Data wykonania
Podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane
Referencje (nr pisma)
- Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej, umieszczone w treści Załącznika nr 2 do SIWZ- Formularz ,,oferta".
- Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
- Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
- W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
- Koszty przygotowania, złożenia oferty ponosi Wykonawca bez prawa żądania od Zamawiającego ich zwrotu niezależnie od czy oferta Wykonawcy została odrzucona, wybrana, nie wybrana.
- Zmiany treści SIWZ
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
- Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
- O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ lub zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ.
- Informacja o możliwości zakończenia postępowania bez wyboru oferty
- Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
- O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców biorących udział w Postępowaniu.
- Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 1. powyżej.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Osoby dokonujące czynności w imieniu Wykonawcy w postępowaniu powinny być do tego uprawnione. W przypadku wątpliwości zamawiający może zażądać dokumentu potwierdzającego uprawnienie do działania w imieniu Wykonawcy.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów ze wskazaniem osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
- W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A. https://polskielng.eb2b.com.pl. Proszę przejść do postępowania nr RZ/95/ZN/2019/PLNG.
Temat (nagłówek) wiadomości przekazywanej drogą elektroniczną musi rozpoczynać się numerem przedmiotowego postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. RZ/95/ZN/2019/PLNG.
- Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami i do udzielania wyjaśnień w dniach roboczych w godzinach od 9.00 do 15.00, jest:
Pan Artur Proć
tel. +48 22 58 98 432
e-mail: artur.proc@polskielng.pl
10. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A.: https://polskielng.eb2b.com.pl
Oferta powinna być oznaczona: RZ/95/ZN/2019/PLNG OFERTA.
2. Termin składania ofert upływa dnia 18.11.2019 r. o godz. 12:00.
3. Otwarcie ofert nie jest jawne. O wynikach oceny oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
11. Termin wykonania zamówienia / wartość zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 28.02.2020 r.
12. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Wykonawca w terminie 10 dni od daty zawarcia Umowy złoży Zamawiającemu gwarancję bankową lub ubezpieczeniową należytego wykonania Umowy (zwaną dalej zabezpieczeniem) o wartości 10% wynagrodzenia ryczałtowego brutto.
14. Termin związania ofertą
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
- Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem Terminu związania ofertą, może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie Terminu związania ofertą o 30 dni.
15. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie
- Zamawiający dokona oceny ofert złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania oraz ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria zawarte w niniejszym SIWZ.
- Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryterium: cena - 100%,
- Oferty zostaną ocenione zgodnie ze wzorem:
cena łączna netto oferty najtańszej
_______________________________________ x 100 pkt
cena łączna netto oferty ocenianej
- O wyborze oferty decyduje największa liczba uzyskanych punktów (do dwóch miejsc po przecinku).
16. Podwykonawcy
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji Zamówienia.
17. Waluta postępowania
Walutą postępowania jest polski złoty (PLN). Oferty należy składać w PLN.
18. Ubezpieczenie
Wykonawca, w zakresie i na warunkach określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ (wzór umowy), ubezpieczy na własny koszt i zapewni ciągłość (lub spowoduje taki stan) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia (OC) obejmujące odpowiedzialność cywilną za szkody rzeczowe, osobowe oraz czyste straty finansowe (ang. pure financial loss) wyrządzone z tytułu czynów niedozwolonych oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, które spełniać będzie wymagania zawarte w Tabeli nr 1 Załącznika nr 1 do SIWZ.
INNE PRZETARGI SWINOUJSCIE
- NAPRAWA I KONSERWACJA STRZELNICY PISTOLETOWEJ W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM 4369 W ŚWINOUJŚCIU
- Usługa przeprowadzenia Przeglądów okresowych 9 i 18 miesięcznych oraz konserwacja systemu pomiaru jakości powietrza w Tunelu pod Świną w Świnoujściu w 2025 r.
- Remont pomieszczenia pasażerskiego - wymiana szalunków, instalacji elektrycznej, udrożnienie szpigatów, organizacja firmy do utylizacji azbestu.
- Kompleksowa obsługa księgowości ZOD FREGATA sp. z o.o.
więcej: przetargi SWINOUJSCIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilacza awaryjnego wraz z usługami wdrożenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilaczy awaryjnych wraz z usługami wdrożenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w GMB"
- Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Gminy Pilzno w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Hrubieszów"