OGŁOSZENIE Z DNIA 2012-11-19
Nazwa: PHU WIDOK Bernard Ostański
Adres: ul. Widok 37, 59-700 Bolesławiec
Województwo: dolnośląskie
Telefon: 75 734 75 55
Fax: 75 734 75 55
e-mail: zobacz email
Osoba upoważniona do kontaktów:
Monika Kunecka
Telefon: +48 75 734 75 55
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawę soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 w ilości do 350 ton wraz z transportem.
Miasto: Bolesławiec
Województwo: dolnośląskie
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2012-12-03
o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp
PHU „WIDOK” Bernard Ostański
z siedzibą przy ul. Widok nr 37, 59-700 Bolesławiec,
tel. /faks 75 734 75 55, tel.75 732 48 11 e-mail widok@poczta.b-c.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn. :
Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 w ilości do 350 ton wraz z transportem
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
34.92.71.00-2 Sól drogowa 60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówienie pn. „Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 w ilości do 350 ton wraz z transportem” obejmuje dostawę w ilości do 350 ton soli drogowej z antyzbrylaczem (luz) transportem wykonawcy (pojazdy o ładowności ok. 25 - 30 ton) do miejsca składowania: Bolesławiec, ul.Aleja 1000-lecia 48. Dostawa następować będzie po telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez zamawiającego w terminie do 7 dni od zgłoszenia. Zakupiona sól wykorzystana będzie do wykonania mieszanki piaskowo-solnej używanej do posypywania dróg w sezonie zimowym. Oferowany produkt musi posiadać aprobatę (opinię) techniczną IBDiM i atest higieniczny.
Wymagany termin wykonania do 31.03.2013r.
Termin związania ofertą: 30 dni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego.
Formularz zawierający SIWZ można otrzymać (nieodpłatnie) w siedzibie Zamawiającego.
Wadium: nie obowiązuje
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
-
w zakresie merytorycznym: Monika Kunecka – tel. 75 734 75 55
-
w zakresie proceduralnym: Monika Kunecka – tel. 75 734 75 55
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego do dnia 03.12.2012r. do godz. 850.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający nie stawia żadnego specjalnego warunku;
-
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie stawia żadnego specjalnego warunku;
-
Potencjał techniczny
Zamawiający nie stawia żadnego specjalnego warunku;
-
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie stawia żadnego specjalnego warunku;
-
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia żadnego specjalnego warunku;
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie wymienionych dokumentów na zasadzie spełnia/niespełna.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.
-
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-
Inne dokumenty:
-
aprobata (opinia) Instytutu Badawczego Dróg i Mostów,
-
atest higieniczny.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie wymienionych dokumentów na zasadzie spełnia/niespełna. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: Cena – waga 100%
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 03.12.2012r. o godz. 900
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach wystąpienia:
zmian obowiązujących przepisów, zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków uniemożliwiających kontynuowanie zamówienia na przewidzianych terminach i warunkach, siła wyższa.
Umowa ramowa, dynamiczny system zakupów i aukcja elektroniczna – nie są przewidziane w niniejszym postępowaniu.
Ogłoszenie o zamówieniu przekazano i zamieszczono na stronie http://www.przetargi.egospodarka.pl
dn. 19.11.2012r.
Bolesławiec, dnia 19.11.2012r.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Usunięcie odpadów z naczepy Tir-a znajdującego się na parkingu stacji paliw we wsi Łąka
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach komunalnych we wsi Kruszyn - etap II
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 20 01 21*,16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04". Znak sprawy: 02/RZP/SWZ/2025.
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2276D w miejscowości Tomaszów Bolesławiecki"
- "Przebudowa drogi powiatowej 2270D w miejscowości Różyniec polegająca na budowie chodnika wraz z remontem przełomów"
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »