OGŁOSZENIE Z DNIA 2020-03-04
Nazwa: Polskie LNG S.A.
Adres: ul. Ku Morzu 1, 72-602 Swinoujscie
Województwo: zachodniopomorskie
Telefon: 225898432
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Artur Proć
Telefon: 225898432
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Utrzymanie zieleni, utrzymanie czystości terenu oraz utrzymanie zimowe na terenie Terminala LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu, numer referencyjny: RZ/15/ZN/2020/PLNG.
Miasto: Świnoujscie
Województwo: zachodniopomorskie
CPV:
77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze
90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2020-03-20
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Nazwa i adres ZamawiającegoPolskie LNG S.A.,
ul. Ku Morzu 1,
72-602 Świnoujście
Biuro w Warszawie
Al. Jerozolimskie 146 bud. B
02-305 Warszawa
Adres strony internetowej: www.polskielng.pl
2. Określenie trybu postępowania
- Postępowanie prowadzone w trybie Przetargu Nieograniczonego.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U.2017.1579 j.t. ze zm.).
- Postępowanie prowadzone jest na podstawie warunków i informacji zawartych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (,,SIWZ", ,,Specyfikacja").
- Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy.
3. Nazwa zamówienia wraz z numerem referencyjnym
Utrzymanie zieleni, utrzymanie czystości terenu oraz utrzymanie zimowe na terenie Terminala LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu, numer referencyjny: RZ/15/ZN/2020/PLNG.
4. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienie jest utrzymanie zieleni, utrzymanie czystości terenu oraz utrzymanie zimowe na terenie Terminala LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu.
2. Zamówienie w ramach w/w zadania będzie realizowane zgodnie z poniżej przedstawionym zakresem w następujących częściach:
Część A) utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości terenu na Terminalu LNG w Świnoujściu, zgodnie z następującymi dokumentami:
- Załącznik nr 1a do SIWZ- wzór umowy, utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości,
- Załącznik nr 2a do SIWZ - Formularz oferta, utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości,
- Załącznik nr 3a do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości;
Część B) utrzymanie zimowe na terenie Terminala LNG w Świnoujściu, zgodnie z następującymi dokumentami:
- Załącznik nr 1b do SIWZ wzór umowy - utrzymanie zimowe;
- Załącznik nr 2b do SIWZ - Formularz oferta, utrzymanie zimowe;
- Załącznik nr 3b do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), utrzymanie zimowe.
Kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
- Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Spełniają warunki postępowania dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
(Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie),
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca posiada co najmniej 3 lata doświadczenia (przed terminem składania ofert w postępowaniu) w zakresie danej części przedmiotu zamówienia (Część A, Część B). W każdym roku wartość realizowanych usług wynosi co najmniej 50 000,00 zł netto.
3) Dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: Wykonawca wykaże, że posiada niezbędny sprzęt do prowadzenia prac opisanych w części przedmiotu zamówienia (Część A, Część B), do której składa ofertę.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek postępowania, o ile Dostawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 5.000.000 zł (słownie: pięć milionów złotych). Szczegółowe wymagania w tym przedmiocie zgodnie z art. 10 Załącznika nr 1a do SIWZ - wzór umowy, utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości, lub art. 10 Załącznika nr 1b do SIWZ wzór umowy - utrzymanie zimowe.
5) Odbyli wizję lokalną na Terminalu LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu celem weryfikacji zakresu prac opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Osoby kontaktowe ze strony Zamawiającego w sprawie wizji lokalnej:
Tomasz Długosz tomasz.dlugosz@polskielng.pl, tel. kom. 885 250 750
Wymagania BHP dotyczące wizji lokalnej:
- Pracownicy Wykonawcy przed wykonywaniem jakichkolwiek czynności na terenie Terminalu zobligowani są do udziału w szkoleniu wprowadzającym z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy określającym zasady bezpieczeństwa oraz postępowania w sytuacji zaistnienia alarmu o zagrożeniu;
- Pracownicy muszą mieć na wyposażeniu podczas pobytu na terenie Terminala niezbędne środki ochrony indywidualnej tj. hełm ochronny, okulary ochronne, buty robocze typu trzewiki/półbuty z noskami usztywniającymi oraz podeszwą w wykonaniu antyelektrostatycznym; ubranie z materiałów trudnopalnych i antyelektrostatycznych zgodnie z polskimi normami PN-EN 1149 oraz PN-EN ISO 14116, rękawice robocze lub w uzgodnieniu z przedstawicielem Polskiego LNG wypożyczyć środki ochrony;
- Jeżeli w czasie wizji lokalnej będzie potrzeba wykonania dokumentacji fotograficznej Wykonawca poprosi o wykonanie zdjęć przez Zamawiającego.
B. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ.
- Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu (w tym oświadczy odbycie wizji lokalnej), na Formularzu ,,Oferta" (zgodnym co do treści z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ).
- Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączy do oferty:
- Wykaz zamówień, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem referencji od tych podmiotów, wartości realizacji poszczególnych zamówień.
Wzór wykazu zamówień:
usługi dotyczące utrzymania zieleni, utrzymania czystości terenu (dla Części A)/ usługi dotyczące utrzymania zimowego (dla Części B)
Przedmiot zamówienia
Data wykonania
Podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane
Referencje/protokoły (nr pisma)
Wartość netto zł
- Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty wykaz dysponowanym sprzętem, zgodnie z Rozdziałem VIII Część A, ust. 3 SIWZ.
- Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 5.000.000 zł (słownie: pięć milionów złotych). Szczegółowe wymagania w tym przedmiocie zgodnie z art. 10 Załącznika nr 1a do SIWZ - wzór umowy, utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości, lub art. 10 Załącznika nr 1b do SIWZ wzór umowy - utrzymanie zimowe.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
- Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
- W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
- Koszty przygotowania, złożenia oferty ponosi Wykonawca bez prawa żądania od Zamawiającego ich zwrotu niezależnie od czy oferta Wykonawcy została odrzucona, wybrana, nie wybrana.
- Zmiany treści SIWZ
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
- Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
- O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ lub zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ.
- Informacja o możliwości zakończenia postępowania bez wyboru oferty
- Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
- O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców biorących udział w Postępowaniu.
- Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 1. powyżej.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Osoby dokonujące czynności w imieniu Wykonawcy w postępowaniu powinny być do tego uprawnione. W przypadku wątpliwości zamawiający może zażądać dokumentu potwierdzającego uprawnienie do działania w imieniu Wykonawcy.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów ze wskazaniem osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
- W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A. https://polskielng.eb2b.com.pl. Proszę przejść do postępowania nr RZ/15/ZN/2020/PLNG.
Temat (nagłówek) wiadomości przekazywanej drogą elektroniczną musi rozpoczynać się numerem przedmiotowego postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. RZ/15/ZN/2020/PLNG.
- Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami i do udzielania wyjaśnień w dniach roboczych w godzinach od 9.00 do 15.00, jest:
Pan Artur Proć
tel. +48 22 58 98 432
e-mail: artur.proc@polskielng.pl
10. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A.: https://polskielng.eb2b.com.pl
Oferta powinna być oznaczona: RZ/15/ZN/2020/PLNG OFERTA.
2. Termin składania ofert upływa dnia 19.03.2020 r. o godz. 12:00.
3. Otwarcie ofert nie jest jawne. O wynikach oceny oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
11. Termin wykonania zamówienia / wartość zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 36 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, które z powyższych zdarzeń nastąpi pierwsze.
12. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
14. Termin związania ofertą
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
- Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem Terminu związania ofertą, może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie Terminu związania ofertą o 30 dni.
15. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie
- Zamawiający dokona oceny ofert złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania oraz ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria zawarte w niniejszym SIWZ.
- Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryterium: cena - 100%,
- Oferty zostaną ocenione zgodnie ze wzorem:
cena łączna netto oferty najtańszej
_______________________________________ x 100 pkt
cena łączna netto oferty ocenianej
- O wyborze oferty decyduje największa liczba uzyskanych punktów (do dwóch miejsc po przecinku).
16. Podwykonawcy
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji Zamówienia.
17. Waluta postępowania
Walutą postępowania jest polski złoty (PLN). Oferty należy składać w PLN.
18. Ubezpieczenie
Wykonawca, ubezpieczy na własny koszt i zapewni ciągłość (lub spowoduje taki stan) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia (OC) obejmującego odpowiedzialność cywilną za szkody rzeczowe i osobowe oraz czyste straty finansowe (ang. pure financial loss) wyrządzone z tytułu czynów niedozwolonych oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania).
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej spełniało będzie między innymi co najmniej następujące warunki:
a) Okres ubezpieczenia i okres odpowiedzialności ubezpieczyciela: od podpisania Umowy do zakończenia okresu jej realizacji - dopuszcza się polisy roczne pod warunkiem ich kontynuacji i zachowania ciągłości na niepogorszonych warunkach.
b) Minimalna wymagana suma ubezpieczenia: nie niższa niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia (podlimity odpowiedzialności dopuszczalne wyłącznie w zakresie wskazanym w niniejszym paragrafie).
c) Wysokość franszyz (udziałów własnych) będzie się kształtować na rozsądnym rynkowym poziomie odzwierciedlającym rodzaj i specyfikę ryzyka.
Szczegółowe wymagania w tym przedmiocie zgodnie z art. 10 Załącznika nr 1a do SIWZ - wzór umowy, utrzymanie zieleni i utrzymanie czystości, lub art. 10 Załącznika nr 1b do SIWZ wzór umowy - utrzymanie zimowe.
Aktualizacje do przetargu:
2020-03-04 16:07:28
Prawidłowy termin składania ofert do 19.03.2020 r. do godz. 12.00.
INNE PRZETARGI ŚWINOUJSCIE
- "Strategia Rozwoju Miasta Świnoujście do roku 2050"
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- REMONT BUDYNKU NR 10 W KOMPLEKSIE 4310 - DZIWNÓW
- Wykonanie koncepcji funkcjonalnej oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Węgierskiej i Szwedzkiej w Świnoujściu"
- Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego, zagospodarowania terenu oraz drogi dojazdowej dla inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu
- Zakup i dostawa pojazdów oraz przyczepki dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście
więcej: przetargi ŚWINOUJSCIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Podlewanie drzew na terenie dzielnicy Ursynów.
- Usługa koszenia i zwalczania roślin inwazyjnych na obszarze Magurskiego Parku Narodowego.
- Aktywny Fyrtel w Parku Puchalskiego (Miejsce do gry w piłkę, podwójna tyrolka, sieć do wspinaczki, zjeżdżalnia) - projekt wybrany do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego Śremu - II części
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
więcej: Usługi ogrodnicze »