OGŁOSZENIE Z DNIA 2020-06-04
Nazwa: Polskie LNG S.A.
Adres: ul. Ku Morzu 1, 72-602 Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
Telefon: 885 270 542
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Artur Proć
Telefon: 885 270 542
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Modernizacja stanowiska NO cystern samochodowych LA-3031-C w zakresie wymiany ramion załadowczych na węże elastyczne, numer referencyjny: RZ/45/ZN/2020/PLNG
Miasto: Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
CPV:
45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2020-07-04
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Nazwa i adres ZamawiającegoPolskie LNG S.A.,
ul. Ku Morzu 1,
72-602 Świnoujście
Biuro w Warszawie
Al. Jerozolimskie 146 bud. B
02-305 Warszawa
Adres strony internetowej: www.polskielng.pl
2. Określenie trybu postępowania
- Postępowanie prowadzone w trybie Przetargu Nieograniczonego.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U.2017.1579 j.t. ze zm.).
- Postępowanie prowadzone jest na podstawie warunków i informacji zawartych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (,,SIWZ", ,,Specyfikacja").
- Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy.
3. Nazwa zamówienia wraz z numerem referencyjnym
,,Modernizacja stanowiska NO cystern samochodowych LA-3031-C w zakresie wymiany ramion załadowczych na węże elastyczne", numer referencyjny: RZ/45/ZN/2020/PLNG.
4. Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia są prace polegające na modernizacji stanowiska NO cystern samochodowych LA-3031-C z ramion załadowczych na węże elastyczne, znajdującego się na Terminalu LNG w Świnoujściu w celu umożliwienia napełniania cystern samochodowych z tylnym i bocznym systemem załadowczym oraz ISO Kontenerów (dalej ,,Prace"), na zasadach określonych w treści Umowy.
- Wspólny słownik zamówień - CPV: 45351000-2 Mechaniczne instalacje inżynieryjne
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załącznikami.
Dokumentacja postępowania (SIWZ wraz z załącznikami) zostanie przesłana wykonawcom po przesłaniu oświadczenia o zachowaniu poufności (lub przekazane wykonawcom podczas wizji lokalnej po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu poufności).
Instrukcja przekazania dokumentacji postępowania:
- Proszę uzupełnić i podpisać oświadczenie o zachowaniu poufności (do pobrania z platformy https://polskielng.eb2b.com.pl), którego skan należy przesłać na adresy e-mail: tomasz.dlugosz@polskielng.pl (Tomasz Długosz tel. +48 885 250 750) oraz w kopii do artur.proc@polskielng.pl
- W wiadomości wraz z oświadczeniem o zachowaniu poufności proszę podać nr tel. kom, na który zostanie przesłany za pomocą wiadomości sms kod do spakowanej dokumentacji.
- W odpowiedzi na przesłane oświadczenie, na adres e-mail, z którego oświadczenie wysłano, zostanie przesłany spakowany plik Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ.
- Na wskazany w pkt. 2 nr tel. kom. zostanie przesłany kod, który pozwoli rozpakować plik Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Spełniają warunki postępowania dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Uprawnienia do przeprowadzania modernizacji stanowisk NO: wytwarzający, naprawiający lub modernizujący urządzenia techniczne podlegające dozorowi technicznemu i ich elementy zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (dz.U.Nr 122, poz. 1321) musi posiadać uprawnienie wydane w formie decyzji administracyjnej wydanej przez Transportowy Dozór Techniczny.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek postępowania dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, o ile Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizował lub realizuje co najmniej 3 zamówienia o podobnym charakterze prac.
Wykonawca wykazując spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, jeżeli podmioty te są spółkami dominującymi lub zależnymi w stosunku do Wykonawcy w rozumieniu Art. 4 § 1 pkt 4 Kodeksu spółek handlowych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3) Dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
5) Odbyli wizję lokalną na Terminalu LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu celem weryfikacji zakresu prac opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Osoby kontaktowe ze strony Zamawiającego w sprawie wizji lokalnej: Tomasz Długosz tomasz.dlugosz@polskielng.pl, tel. kom. 885 250 750
Wymagania BHP dotyczące wizji lokalnej:
- Pracownicy Wykonawcy przed wykonywaniem jakichkolwiek czynności na terenie Terminalu zobligowani są do udziału w szkoleniu wprowadzającym z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy określającym zasady bezpieczeństwa oraz postępowania w sytuacji zaistnienia alarmu o zagrożeniu;
- Pracownicy Wykonawcy przeprowadzający inspekcję są zobligowani do przeprowadzenia jej w obecności wyznaczonego pracownika PLNG, powinni przedstawić oświadczenie Pracodawcy o ważności badań lekarskich pracownika i o braku przeciwskazań do pracy na wysokości; a także przedstawić osobne oświadczenie ws. aktualności szkolenia okresowego BHP i ppoż.;
- Pracownicy muszą mieć na wyposażeniu podczas pobytu na terenie Terminala niezbędne środki ochrony indywidualnej tj. hełm ochronny, okulary ochronne, buty robocze typu trzewiki/półbuty z noskami usztywniającymi oraz podeszwą w wykonaniu antyelektrostatycznym; ubranie z materiałów trudnopalnych i antyelektrostatycznych zgodnie z polskimi normami PN-EN 1149 oraz PN-EN ISO 14116, rękawice robocze lub w uzgodnieniu z przedstawicielem Polskiego LNG wypożyczyć środki ochrony;
- Jeżeli podczas czynności inspekcyjnych Pracownicy wykonawcy będą musieli wykonać dokumentację fotograficzną, powinni w tym celu wystąpić wnioskiem o wyrażanie zgody na fotografowanie;
- Jeśli czynności inspekcyjne będą wymagały wejścia Pracowników Wykonawcy w wygrodzoną na kopule zbiornika strefę zagrożenia, Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i uzgodnienia polecenia pracy szczególnie niebezpiecznej.
B. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ.
- Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na Formularzu ,,Oferta" (zgodnym co do treści z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ), w tym oświadczy, że odbył wizję lokalną zgodnie z Rozdziałem VII pkt. A ust.5. SIWZ).
- Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty dokument potwierdzający Uprawnienia do przeprowadzania modernizacji stanowisk NO.
- Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty wykaz zamówień, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem referencji od tych podmiotów.
Wzór wykazu zamówień:
Zamówienia (co najmniej 3)
Przedmiot zamówienia
Data wykonania
Podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane
Referencje (nr pisma)
- Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
- Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
- W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
- Koszty przygotowania, złożenia oferty ponosi Wykonawca bez prawa żądania od Zamawiającego ich zwrotu niezależnie od czy oferta Wykonawcy została odrzucona, wybrana, nie wybrana.
- Zmiany treści SIWZ
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
- Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
- O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ lub zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ.
- Informacja o możliwości zakończenia postępowania bez wyboru oferty
- Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
- O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców biorących udział w Postępowaniu.
- Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 1. powyżej.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Osoby dokonujące czynności w imieniu Wykonawcy w postępowaniu powinny być do tego uprawnione. W przypadku wątpliwości zamawiający może zażądać dokumentu potwierdzającego uprawnienie do działania w imieniu Wykonawcy.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów ze wskazaniem osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
- W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A. https://polskielng.eb2b.com.pl. Proszę przejść do postępowania nr RZ/45/ZN/2020/PLNG.
Temat (nagłówek) wiadomości przekazywanej drogą elektroniczną musi rozpoczynać się numerem przedmiotowego postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. RZ/45/ZN/2020/PLNG.
- Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami i do udzielania wyjaśnień w dniach roboczych w godzinach od 9.00 do 15.00, jest:
Pan Artur Proć
tel. +48 885 270 542
e-mail: artur.proc@polskielng.pl
10. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A.: https://polskielng.eb2b.com.pl
Oferta powinna być oznaczona: RZ/45/ZN/2020/PLNG OFERTA.
2. Termin składania ofert upływa dnia 19.06.2020 r. o godz. 12:00.
3. Otwarcie ofert nie jest jawne. O wynikach oceny oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
11. Termin wykonania zamówienia / etapy płatności
1. Prace objęte zakresem Przedmiotu dostawy będą realizowane stosownie do harmonogramu rzeczowo - finansowego zatwierdzonego przez Zamawiającego przy czym termin zakończenia prac wraz z dopuszczeniem do eksploatacji zmodernizowanego stanowiska przez TDT nie powinien przekroczyć 30.08.2020 roku.
Podany powyżej termin z uwagi na sytuację epidemiologiczną w Europie może ulec przesunięciu, o czym Wykonawca będzie na bieżąco informowany przez Zamawiającego.
2. Dopuszcza się etapową formę płatności:
a) 30% po zatwierdzeniu przez TDT dokumentacji modernizacyjnej
(zgodnie z § 6 ust.1 pkt.1 wzoru umowy);
b) 70% po dopuszczeniu zmodernizowanego stanowiska do eksploatacji (zgodnie z § 6 ust.1 pkt.1 wzoru umowy).
12. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
- Wykonawca w terminie 14 dni od daty zawarcia Umowy złoży Zamawiającemu zabezpieczenie należytego wykonania Umowy, w tym w okresie rękojmi i gwarancji jakości w wysokości 20% łącznego wynagrodzenia netto. Szczegółowe zapisy zawarte są w § 7 wzoru umowy.
- Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego,
b) gwarancji bankowej,
c) gwarancji ubezpieczeniowej.
14. Termin związania ofertą
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
- Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem Terminu związania ofertą, może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie Terminu związania ofertą o 30 dni.
15. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie
Cena 100 %
16. Podwykonawcy
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji Zamówienia.
17. Waluta postępowania
Walutą postępowania jest polski złoty (PLN). Oferty należy składać w PLN.
18. Wizja lokalnaZamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej.
19. UbezpieczenieWykonawca, w zakresie i na warunkach określonych szczegółowo w §8 wzoru umowy, ubezpieczy na własny koszt i zapewni ciągłość (lub spowoduje taki stan) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia (OC) obejmujące odpowiedzialność cywilną za szkody rzeczowe, osobowe oraz czyste straty finansowe (ang. pure financial loss) wyrządzone z tytułu czynów niedozwolonych oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Wykonywanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów nawierzchni jezdni, chodników, poboczy, wysepek, zatok, placów i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych i wewnętrznych"
- "Budowa budynku magazynowego w miejscowości Świnoujście na terenie MON- część I oraz Rozbudowa i przebudowa parkingu dla samochodów osobowych na terenie MON- część II"
więcej: przetargi w Świnoujściu »