eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług ochrony i utrzymania czystości oraz innych czynności związanych z obsługą budynków z podziałem na zadania



OGŁOSZENIE Z DNIA 2016-12-15


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Adres: ul.Podchorażych 2, 30-084 Kraków
Województwo: małopolskie

Telefon: 12 6626052
Fax: 12 6372243
e-mail: zobacz email
www:

Osoba upoważniona do kontaktów:
Alicja Kopec-Mika
Telefon: 12 6626052
Email: zobacz email


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usług ochrony i utrzymania czystości oraz innych czynności związanych z obsługą budynków z podziałem na zadania

Miasto: Kraków

Województwo: małopolskie

CPV:
79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:


Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2017-01-02


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie nr 2016/S 230 - 420059 z dnia 25.11.2016r.
Kraków: Swiadczenie usług ochrony i utrzymania czystosci oraz innych czynnosci zwiazanych z obsługa
budynków z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJACA
I.1) Nazwa i adresy
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Krajowy numer identyfikacyjny: 000001376
ul.Podchora?ych 2, 30-084 Kraków
Polska
Kod NUTS: PL213
Osoba do kontaktów: Alicja Kopec-Mika
tel. 12 6626052, fax 12 6372243
e-mail przetargi@poczta.up.krakow.pl
Adresy internetowe
Główny adres: (URL) www.up.krakow.pl
Adres profilu nabywcy: (URL)
I.2) Wspólne zamówienie
W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówien: nie
W przypadku wspólnego zamówienia obejmujacego kilka panstw - majace zastosowanie krajowe prawo zamówien
publicznych: nie dotyczy
Zamówienie udziela centralna jednostka zamawiajaca: nie
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezposredni dostep do dokumentów zamówienia mo?na uzyskac pod adresem(URL):
www.up.krakow.pl
Dostep do dokumentów z postepowania jest ograniczony - wiecej informacji mo?na uzyskac pod adresem (URL): nie
dotyczy
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu nale?y przesyłac:
Droga elektroniczna: nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu w inny sposób:
Oferta oraz dokumenty i oswiadczenia, a tak?e pełnomocnictwa, o których mowa w Rozdziale 7 i 8 SIWZ, składane
wraz z oferta lub na wezwanie Zamawiajacego, zgodnie z art. 18 przepisów przejsciowych, sa składane za
posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (DZ.U. poz.
1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiscie lub za posrednictwem posłanca.
Adres: Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, ul. Podchora?ych 2, 30-084 Kraków, Biuro Zamówien
Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 102
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzedzi i urzadzen, które nie sa ogólnie dostepne: nie
Nieograniczony, pełny, bezposredni i bezpłatny dostep do tych narzedzi mo?na uzyskac pod adresem (URL): nie
dotyczy
I.4) Rodzaj instytucji zamawiajacej
Podmiot prawa publicznego
I.5) Główny przedmiot działalnosci
Edukacja
SEKCJA II: PRZEDMIOT
II.1) Wielkosc lub zakres zamówienia
17/PN/TG/2016 Strona 1 z 8 simplexZap(C)
II.1.1) Nazwa
Swiadczenie usług ochrony i utrzymania czystosci oraz innych czynnosci zwiazanych z obsługa budynków z podziałem na
zadania
Numer referencyjny: 17/PN/TG/2016
II.1.2) Główny kod CPV: 79710000 - 4 Uzupełniajacy kod CPV: [ ][ ][ ][ ]
II.1.3) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.4) Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest: Swiadczenie usług ochrony i utrzymania czystosci oraz innych czynnosci zwiazanych z
obsługa budynków Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, z podziałem na zadania.
Przedmiot zamówienia realizowany bedzie w dwóch zadaniach:
Zadanie 1: Swiadczenie usług ochrony i obsługi szatni - przy ul. Podbrzezie 3, ul. Studenckiej 5, ul. Karmelickiej 41, ul.
Mazowieckiej 43, os. Stalowym 17, ul. Jeczmiennej 9 i ul. Ingardena 4.
Zadanie 2: Utrzymanie czystosci oraz inne czynnosci zwiazane z obsługa budynków - przy ul. Podchora?ych 2 - nowe
skrzydło, ul. Ingardena 4, ul. Podbrzezie 3, ul. Studenckiej 5, ul. Karmelickiej 41, ul. Mazowieckiej 43, os. Stalowym 17, ul.
Jeczmiennej 9 - tylko sprzatanie zewnetrzne i pomieszczeniach Pracowni Rzezby w budynku przy ul. Piekarskiej 5-7.
Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialnosc materialna za powierzone mienie, je?eli w wyniku zaniechania obowiazków lub
nienale?ytego wykonywania czynnosci ze strony jego pracowników powstanie szkoda lub naruszone zostanie inne dobro
Zamawiajacego, w takim przypadku Zamawiajacy powiadamia Wykonawce pisemnie, niezale?nie od zgłoszenia sprawy
organom porzadkowym (Policja, Stra? Miejska) i prowadzi postepowanie wyjasniajace w oparciu o procedury wewnetrzne
obowiazujace u Zamawiajacego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 3.
Zamawiajacy, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy realizujacego zamówienie
zatrudnienia na podstawie umowy o prace :
Zadanie 1 - osób wykonujacych w trakcie realizacji zamówienia bie?ace czynnosci ochrony w UP
Zadanie 2 - osób wykonujacych w trakcie realizacji zamówienia bie?ace czynnosci sprzatania w UP.
Dla udokumentowania zatrudnienia w/w osób Wykonawca zobowiazany bedzie składac oswiadczenia o spełnieniu wymogu
dotyczacego zatrudnienia na podstawie umowy o prace w nastepujacych terminach:
a) pierwsze oswiadczenie, zawierajace imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o prace do faktycznego
realizowania przedmiotu zamówienia (łacznie z osobami na zastepstwo)- w terminie ustalonym przez Zamawiajacego, przed
podpisaniem umowy,
b) kolejne co miesieczne w formie załacznika do faktury za wykonanie usługi.
W trakcie realizacji zamówienia na ka?de wezwanie Zamawiajacego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca
przedło?y Zamawiajacemu wskazane poni?ej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o prace przez Wykonawce lub podwykonawce osób faktycznie realizujacych przedmiot zamówienia:
oswiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o prace osób wykonujacych czynnosci,
których dotyczy wezwanie Zamawiajacego. Oswiadczenie to powinno zawierac w szczególnosci: dokładne okreslenie
podmiotu składajacego oswiadczenie, date zło?enia oswiadczenia, wskazanie, ?e objete wezwaniem czynnosci wykonuja
osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz z wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o prace i wymiaru
etatu oraz podpis osoby uprawnionej do zło?enia oswiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
poswiadczona za zgodnosc z oryginałem odpowiednio przez wykonawce lub podwykonawce kopie umowy/umów o prace
osób wykonujacych w trakcie realizacji zamówienia czynnosci, których dotyczy w/w oswiadczenie wykonawcy lub
podwykonawcy (wraz z dokumentem regulujacym zakres obowiazków, je?eli został sporzadzony). Kopia umowy/umów
powinna zostac zanonimizowana w sposób zapewniajacy ochrone danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególnosci bez imion, nazwisk adresów, nr PESEL
pracowników, itp.). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o prace i wymiar etatu powinny byc mo?liwe do
zidentyfikowania;
zaswiadczenie własciwego oddziału ZUS, potwierdzajace opłacanie przez wykonawce lub podwykonawce składek na
ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o prace za ostatni okres rozliczeniowy;
poswiadczona za zgodnosc z oryginałem odpowiednio przez wykonawce lub podwykonawce kopie dowodu
potwierdzajacego zgłoszenie pracownika przez pracodawce do ubezpieczen, zanonimizowana w sposób zapewniajacy
17/PN/TG/2016 Strona 2 z 8 simplexZap(C)
ochrone danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych.
Z tytułu niespełnienia przez wykonawce lub podwykonawce wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace osób
faktycznie realizujacych przedmiot zamówienia Zamawiajacy przewiduje sankcje w postaci obowiazku zapłaty przez
wykonawce kary umownej w wysokosci okreslonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niezło?enie przez wykonawce w wyznaczonym przez Zamawiajacego terminie ?adanych przez Zamawiajacego dowodów w
celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawce lub podwykonawce wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace
traktowane bedzie jako niespełnienie przez wykonawce lub podwykonawce wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
prace osób faktycznie realizujacych przedmiot zamówienia.
W przypadku uzasadnionych watpliwosci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawce lub podwykonawce,
Zamawiajacy mo?e zwrócic sie o przeprowadzenie kontroli przez Panstwowa Inspekcje Pracy.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartosc
Wartosc bez VAT: Waluta: [...]
II.1.6) Informacja o czesciach
To zamówienie podzielone jest na czesci: tak
Oferty mo?na składac w odniesieniu do:
x wszystkich czesci
o maksymalnej liczby czesci [...]
o tylko jednej czesci
Maksymalna liczba czesci zamówienia, na które mo?e zostac udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: [...]
Instytucja zamawiajaca zastrzega sobie prawo do udzielenia łacznie nastepujacych czesci lub grup czesci: [...]
____________________________________________________________________________________________________
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa: Zadanie 1 - Swiadczenie usług ochrony i obsługi szatni.
Czesc nr: 1
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
79710000 - 4,
II.2.3) Miejsce swiadczenia usług:
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Centrum Jezyka Rosyjskiego ul. Studencka 5, Gmach Główny UP ul. Podchora?ych 2, Instytut Bezpieczenstwa i
Edukacji Obywatelskiej Os. Stalowe 17, Instytut Biologii - czesc ul. Podbrzezie 3, Instytut Malarstwa i Edukacji
Artystycznej ul. Piekarska 5-7, Instytut Neofilologii oraz Ksiegozbiór rosyjski i germanski ul. Studencka 5, Insytut
Neofilologii oraz Ksiegozbiór angielski ul. Karmelicka 41, Osrodek Inicjatyw Edukacyjno-Społecznych ul. Jeczmienna
9, Wydział Pedagogiczny ul. Ingardena 4, Wydział Sztuki ul. Mazowiecka 43
II.2.4) Opis zamówienia (rodzaj i ilosc robót budowlanych, dostaw lub usług lub okreslenie zapotrzebowania i wymagan):
Swiadczenie usług ochrony i obsługi szatni - przy ul. Podbrzezie 3, ul. Studenckiej 5, ul. Karmelickiej 41, ul. Mazowieckiej 43,
os. Stalowym 17, ul. Jeczmiennej 9 i ul. Ingardena 4.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia:
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria sa wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartosc
Wartosc bez VAT: [...] Waluta: [...]
II.2.7) Okres obowiazywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Data rozpoczecia: 01.02.2017
Data zakonczenia: 31.01.2018
II.2.9) Informacje o ograniczeniu liczby zaproszonych kandydatów (z wyjatkiem procedur otwartych)
Przewidywana liczba wykonawców: nie dotyczy
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby wykonawców: nie dotyczy
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
17/PN/TG/2016 Strona 3 z 8 simplexZap(C)
Dopuszcza sie składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
Opis opcji: nie dotyczy
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty nale?y składac w postaci katalogów elektronicznych lub musza zawierac katalog elektroniczny: nie
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze srodków Unii Europejskiej: nie
Numer identyfikacyjny projektu: nie dotyczy
II.2.14) Informacje dodatkowe:
Wadium: 30000.00 PLN
____________________________________________________________________________________________________
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa: Zadanie 2 - Utrzymanie czystosci oraz inne czynnosci zwiazane z obsługa budynków.
Czesc nr: 2
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
90910000 - 9,
II.2.3) Miejsce swiadczenia usług:
Kod NUTS: PL213
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Centrum Jezyka Rosyjskiego ul. Studencka 5, Gmach Główny UP ul. Podchora?ych 2, Instytut Bezpieczenstwa i
Edukacji Obywatelskiej Os. Stalowe 17, Instytut Biologii - czesc ul. Podbrzezie 3, Instytut Malarstwa i Edukacji
Artystycznej ul. Piekarska 5-7, Instytut Neofilologii oraz Ksiegozbiór rosyjski i germanski ul. Studencka 5, Insytut
Neofilologii oraz Ksiegozbiór angielski ul. Karmelicka 41, Osrodek Inicjatyw Edukacyjno-Społecznych ul. Jeczmienna
9, Wydział Pedagogiczny ul. Ingardena 4, Wydział Sztuki ul. Mazowiecka 43
II.2.4) Opis zamówienia (rodzaj i ilosc robót budowlanych, dostaw lub usług lub okreslenie zapotrzebowania i wymagan):
Utrzymanie czystosci oraz inne czynnosci zwiazane z obsługa budynków - przy ul. Podchora?ych 2 - nowe skrzydło, ul.
Ingardena 4, ul. Podbrzezie 3, ul. Studenckiej 5, ul. Karmelickiej 41, ul. Mazowieckiej 43, os. Stalowym 17, ul. Jeczmiennej 9
-tylko sprzatanie zewnetrzne i pomieszczeniach Pracowni Rzezby w budynku przy ul. Piekarskiej 5-7.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia:
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria sa wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartosc
Wartosc bez VAT: [...] Waluta: [...]
II.2.7) Okres obowiazywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Data rozpoczecia: 01.02.2017
Data zakonczenia: 31.01.2018
II.2.9) Informacje o ograniczeniu liczby zaproszonych kandydatów (z wyjatkiem procedur otwartych)
Przewidywana liczba wykonawców: nie dotyczy
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby wykonawców: nie dotyczy
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza sie składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
Opis opcji: nie dotyczy
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty nale?y składac w postaci katalogów elektronicznych lub musza zawierac katalog elektroniczny: nie
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze srodków Unii Europejskiej: nie
Numer identyfikacyjny projektu: nie dotyczy
17/PN/TG/2016 Strona 4 z 8 simplexZap(C)
II.2.14) Informacje dodatkowe:
Wadium: 30000.00 PLN
____________________________________________________________________________________________________
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolnosc do prowadzenia działalnosci zawodowej, w tym wymogi zwiazane z wpisem do rejestru zawodowego lub
handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1) O udzielenie zamówienia publicznego moga ubiegac sie Wykonawcy, którzy nie podlegaja wykluczeniu z
postepowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) - 23) i ust. 5 pkt 1), 3), 5), 6), 8) oraz
spełniaja warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych
dotyczace:
a) kompetencji lub uprawnien do prowadzenia okreslonej działalnosci zawodowej, o ile wynika to z odrebnych
przepisów:
Zadanie 1 - Wykonawca przedstawi koncesje na prowadzenie działalnosci w zakresie ochrony osób i mienia.
Zadanie 2 - Zamawiajacy nie dokonuje opisu warunku.
Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy PZP.
Dodatkowo Zamawiajacy przewiduje wykluczenie wykonawcy:
1) w stosunku do którego otwarto likwidacje, w zatwierdzonym przez sad układzie w postepowaniu
restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidacje jego majatku lub sad zarzadził
likwidacje jego majatku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z
2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłosc ogłoszono, z wyjatkiem
wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłosci zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sadu, je?eli
układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacje majatku upadłego, chyba ?e sad zarzadził likwidacje
jego majatku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłosciowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233,
978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615);
3) je?eli wykonawca lub osoby, o których mowa w ust. 1 pkt 14, uprawnione do reprezentowania wykonawcy
pozostaja w relacjach okreslonych w art. 17 ust. 1 pkt 2-4 z:
a) zamawiajacym,
b) osobami uprawnionymi do reprezentowania zamawiajacego,
c) członkami komisji przetargowej,
d) osobami, które zło?yły oswiadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2a
- chyba ?e jest mo?liwe zapewnienie bezstronnosci po stronie zamawiajacego w inny sposób ni? przez wykluczenie
wykonawcy z udziału w postepowaniu;
5) bedacego osoba fizyczna, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub
wykroczenie przeciwko srodowisku, je?eli za jego popełnienie wymierzono kare aresztu, ograniczenia wolnosci lub
kare grzywny nie ni?sza ni? 3000 złotych;
6) je?eli urzedujacego członka jego organu zarzadzajacego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub
partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie
skazano za wykroczenie, o którym mowa w pkt 5;
8) który naruszył obowiazki dotyczace płatnosci podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, co zamawiajacy jest w stanie wykazac za pomoca stosownych srodków dowodowych, z wyjatkiem
przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba ?e wykonawca dokonał płatnosci nale?nych podatków, opłat lub
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wia?ace porozumienie
w sprawie spłaty tych nale?nosci
2) Zamawiajacy dokona oceny spełniania przez Wykonawce warunków udziału w postepowaniu zgodnie
17/PN/TG/2016 Strona 5 z 8 simplexZap(C)
z formuła "spełnia/nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w zło?onych dokumentach
i oswiadczeniach, wymaganych w Rozdziale 7 SIWZ.
3) Zamawiajacy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawce, którego oferta została najwy?ej oceniona, do
zło?enia w wyznaczonym, nie krótszym ni? 10 dni terminie, aktualnych na dzien zło?enia, oswiadczen lub dokumentów
wymaganych w Rozdziale 8 SIWZ.
4) Wykonawcy moga wspólnie ubiegac sie o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczace Wykonawcy stosuje sie
odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o zamówienie. Je?eli oferta Wykonawców wspólnie
ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiajacy za?ada przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego umowy regulujacej współprace tych Wykonawców.
5) Wykonawca mo?e polegac na zdolnosciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej
innych podmiotów, niezale?nie od charakteru prawnego łaczacych go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji
Wykonawca zobowiazany jest udowodnic Zamawiajacemu, ?e realizujac zamówienie, bedzie dysponował
niezbednymi zasobami tych podmiotów, w szczególnosci przedstawiajac pisemne zobowiazanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbednych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje sie
na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w
zakresie, w jakim powołuje sie na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu, składa tak?e jednolite dokumenty
dotyczace tych podmiotów - tj.: JEDZ.
7. WYKAZ OSWIADCZEN JAKIE MAJA DOSTARCZYC WYKONAWCY WRAZ Z OFERTA
Do oferty ka?dy wykonawca musi dołaczyc aktualne na dzien składania ofert oswiadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postepowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oswiadczeniach beda stanowic
wstepne potwierdzenie, ?e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu.
Zgodnie z art. 25a ust 2 Pzp oswiadczenia Wykonawcy w w/w zakresie zawiera Jednolity Europejski Dokument
Zamówienia (zwany dalej: JEDZ), stanowiacy Załacznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiazany jest wypełnic
formularz JEDZ i załaczyc do oferty.
Wykonawca, który powołuje sie na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje sie na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu,
składa tak?e jednolite dokumenty dotyczace tych podmiotów - tj. JEDZ.
Do oferty nale?y dołaczyc równie? kopie dowodu wniesienia wadium.
Na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiajacy najpierw dokona oceny ofert a nastepnie zbada, czy Wykonawca,
którego oferta została najwy?ej oceniona, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu.
III.1.2) Zdolnosc ekonomiczna i finansowa
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia:
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zadanie 1 - Wykonawca przedstawi aktualna polise lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialnosci cywilnej
OC w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej zwiazanej z przedmiotem zamówienia.
Zadanie 2 - Wykonawca przedstawi aktualna polise lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialnosci cywilnej
OC w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej zwiazanej z przedmiotem zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
III.1.3) Zdolnosc techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia:
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
17/PN/TG/2016 Strona 6 z 8 simplexZap(C)
c) zdolnosci technicznej lub zawodowej:
Zadanie 1 - Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wyka?e, ?e zrealizował co
najmniej dwa kontrakty polegajace na swiadczeniu usługi ochrony osób i mienia na łaczna wartosc co najmniej 600
000,00 zł. brutto (dwa kontrakty na łaczna kwote 600 000,00 zł brutto).
Zadanie 2 - Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wyka?e, ?e zrealizował co
najmniej dwa kontrakty polegajace na swiadczeniu usługi utrzymania obiektów w czystosci na łaczna wartosc co
najmniej 600 000,00 zł. brutto (dwa kontrakty na łaczna kwote 600 000,00 zł brutto).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrze?onych
Zamówienie jest zastrze?one dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których głównym celem jest
społeczna i zawodowa integracja osób niepełnosprawnych lub defaworyzowanych: nie
Realizacja zamówienia jest ograniczona do programów pracy chronionej: nie
III.2) Warunki dotyczace zamówienia
III.2.1) Informacje dotyczace okreslonego zawodu (tylko dla zamówien na usługi)
Swiadczenie usługi zastrze?one jest dla okreslonego zawodu: nie
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
III.2.2) Warunki realizacji umowy
Zawarte w Załaczniku nr 2 - Istotne postanowienia umowy
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiazek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników do wykonania zamówienia: tak
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamówienie obejmuje zawarcie umowy ramowej: nie
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiazan lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby omawianych rozwiazan lub negocjowanych
ofert: nie dotyczy
IV.1.5) Informacje na temat negocjacji (tylko dla procedur konkurencyjnych z negocjacjami)
Instytucja zamawiajaca zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia na podstawie poczatkowych ofert bez
prowadzenia negocjacji:
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana bedzie aukcja elektroniczna: nie
Prosze podac dodatkowe informacje na temat aukcji elektroniczne: nie dotyczy
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówien rzadowych (GPA)
Zamówienie jest objete Porozumieniem w sprawie zamówien rzadowych: nie
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotyczaca przedmiotowego postepowania
nie
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału:
Data: 02.01.2017 Czas lokalny: 09:00
Miejsce: Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, ul. Podchora?ych 2, 30-084 Kraków, Biuro Zamówien Publicznych i
Zaopatrzenia, pok. 102
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszen do składania ofert lub udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Jezyki, w których mo?na sporzadzac oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału wybranym kandydatom: polski
17/PN/TG/2016 Strona 7 z 8 simplexZap(C)
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent bedzie zwiazany oferta:
okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 02.01.2017 Czas lokalny: 09:20
Miejsce: Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, ul. Podchora?ych 2, 30-084 Kraków, Biuro Zamówien
Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 102
Informacja o osobach upowa?nionych i procedurze otwarcia:
Rektorska Komisja ds. Przetargów i Zakupów - Zespół ds. zakupów i usług
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJACE
VI.1) Informacje o powtarzajacym sie charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzajacym sie: nie
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszen: nie dotyczy
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Stosowane beda zlecenia elektroniczne: nie
Akceptowane beda faktury elektroniczne: nie
Stosowane beda płatnosci elektroniczne: nie
VI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza, ul.Postepu 17a, 02-676 Warszawa
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3) Składanie odwołan
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołan:
VI.4.4) Zródło, gdzie mo?na uzyskac informacje na temat składania odwołan
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.11.2016
17/PN/TG/2016 Strona 8 z 8 simplexZap(C)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.