OGŁOSZENIE Z DNIA 2018-12-13
Nazwa: Polskie LNG S.A.
Adres: ul. Ku Morzu 1, 72-602 Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
Telefon: +48225898432
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Artur Proć
Telefon: +48225898432
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Rozbudowa istniejącej infrastruktury serwerowej dla potrzeb modernizacji i rozbudowy elektronicznego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV)".
RZ/90/ZN/2018/PLNG
Miasto: Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2019-01-11
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Nazwa i adres ZamawiającegoPolskie LNG S.A.,
ul. Ku Morzu 1,
72-602 Świnoujście
Biuro w Warszawie
Al. Jerozolimskie 146 bud. B
02-305 Warszawa
Adres strony internetowej: www.polskielng.pl
2. Określenie trybu postępowania
- Postępowanie prowadzone w trybie Przetargu Nieograniczonego.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U.2017.1579 j.t. ze zm.).
- Postępowanie prowadzone jest na podstawie warunków i informacji zawartych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (,,SIWZ", ,,Specyfikacja").
-
Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy.
3. Nazwa zamówienia wraz z numerem referencyjnym
,,Rozbudowa istniejącej infrastruktury serwerowej dla potrzeb modernizacji i rozbudowy elektronicznego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV)".
Numer referencyjny: RZ/90/ZN/2018/PLNG
4. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest rozbudowa istniejącej infrastruktury serwerowej dla potrzeb modernizacji i rozbudowy elektronicznego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) poprzez zakup i instalację sprzętu HPE:
1. Obudowa Frame 12000 - 1 sztuka
2. Serwer SY480 Gen10 - 5 sztuk
3. Macierz HPE 3PAR 8400 - 1 sztuka
4. Szafa stelażowa 42U 800x1200 - 1 sztuka
5. Usługi instalacji
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 48800000-6; 48000000-8; 72263000-6.
5. Oferty częściowe i wariantowe- Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych. Oferta złożona przez Wykonawcę musi obejmować cały zakres zamówienia.
- Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, tj. ofert zgodnie z którymi Wykonawca proponuje wykonanie przedmiotu zamówienia w kilku alternatywnych wariantach.
- 6. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-
Spełniają warunki postępowania dotyczące:
-
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
(Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie)
-
posiadania wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca musi być autoryzowanym partnerem firmy Hewlett Packard Enterprise, z autoryzacją na poziomie co najmniej ,,Gold Partner".
-
dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia:
(Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie)
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia:
(Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie)
-
Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania.
- 7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
-
Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na Formularzu ,,Oferta" (zgodnym co do treści z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ).
-
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego będzie musiał w wyznaczonym terminie przedstawić: dokument potwierdzający, iż jest on autoryzowanym partnerem firmy Hewlett Packard Enterprise, z autoryzacją na poziomie co najmniej ,,Gold Partner".
-
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
-
Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
-
W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
5. Koszty przygotowania, złożenia oferty ponosi Wykonawca bez prawa żądania od Zamawiającego ich zwrotu niezależnie od czy oferta Wykonawcy została odrzucona, wybrana, nie wybrana.
- 8. Zmiany treści SIWZ
-
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
-
Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
-
O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ lub zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ.
- 9. Informacja o możliwości zakończenia postępowania bez wyboru oferty
-
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
-
O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców biorących udział w Postępowaniu.
-
Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 1. powyżej.
-
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
-
Osoby dokonujące czynności w imieniu Wykonawcy w postępowaniu powinny być do tego uprawnione. W przypadku wątpliwości zamawiający może zażądać dokumentu potwierdzającego uprawnienie do działania w imieniu Wykonawcy.
- 10. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów ze wskazaniem osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
-
W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres e-mail artur.proc@polskielng.pl
-
Temat (nagłówek) wiadomości przekazywanej drogą elektroniczną musi rozpoczynać się numerem przedmiotowego postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. RZ/90/ZN/2018/PLNG.
-
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami i do udzielania wyjaśnień w dniach roboczych w godzinach od 9.00 do 15.00, jest:
-
Pan Artur Proć
tel. +48 22 58 98 432
E mail: artur.proc@polskielng.pl
11. Miejsce i termin składania ofert
-
Oferty oznaczone: ,,Rozbudowa istniejącej infrastruktury serwerowej dla potrzeb modernizacji i rozbudowy elektronicznego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV)" RZ/90/ZN/2018/PLNG, proszę przesłać na adres artur.proc@polskielng.pl
-
Termin składania ofert upływa dnia 11.01.2019 r. o godz. 12:00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
-
Ofertę złożoną w formie elektronicznej uznaje się za złożoną prawidłowo jedynie w przypadku, gdy Wykonawca uzyska potwierdzenie, że dotarła do adresata i nie zawiera wad skutkujących brakiem możliwości zapoznania się z jej treścią przez Zamawiającego.
-
Otwarcie ofert nie jest jawne. O wynikach oceny oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
-
Do 8 tygodni od daty podpisania umowy.
13. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
15. Termin związania ofertą
-
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni.
-
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
-
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
-
Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem Terminu związania ofertą, może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie Terminu związania ofertą o 30 dni.
16. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie
Kryterium oceny ofert jest cena - waga 100% .
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- UBEZPIECZENIE JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH ZDMiŻ w Świnoujściu
- "Kompleksowa obsługa księgowości ZOD FREGATA sp. z o.o."
- Wykonanie robót budowlanych: Zadanie 1: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie prac remontowych na budynku Internatu w poziomie parteru w osiach A-D / I-V z wyłączeniem klatki schodowej
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »