OGŁOSZENIE Z DNIA 2019-03-27
Nazwa: Polskie LNG S.A.
Adres: ul. Ku Morzu 1, 72-602 Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
Telefon: +48225898432
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Artur Proć
Telefon: +48225898432
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej, ciągłej obsługi w zakresie rusztowań obejmującej montaż, demontaż, przebudowę oraz dzierżawę rusztowań, koniecznej dla wykonania prac serwisowych instalacji i infrastruktury znajdującej się na terenie Terminala LNG.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Miasto: Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
CPV:
45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2019-04-12
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Nazwa i adres ZamawiającegoPolskie LNG S.A.,
ul. Ku Morzu 1,
72-602 Świnoujście
Biuro w Warszawie
Al. Jerozolimskie 146 bud. B
02-305 Warszawa
Adres strony internetowej: www.polskielng.pl
2. Określenie trybu postępowania
- Postępowanie prowadzone w trybie Przetargu Nieograniczonego.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U.2017.1579 j.t. ze zm.).
- Postępowanie prowadzone jest na podstawie warunków i informacji zawartych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (,,SIWZ", ,,Specyfikacja").
-
Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy.
3. Nazwa zamówienia wraz z numerem referencyjnym
,,Montaż, demontaż, przebudowa oraz dzierżawa rusztowań na terenie Terminala LNG im. Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu",
Numer referencyjny: RZ/21/ZN/2019/PLNG
4. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej, ciągłej obsługi w zakresie rusztowań obejmującej montaż, demontaż, przebudowę oraz dzierżawę rusztowań, koniecznej dla wykonania prac serwisowych instalacji i infrastruktury znajdującej się na terenie Terminala LNG.
Kod CPV: 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262110-5 Demontaż rusztowań
45262120-8 Wznoszenie rusztowań
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
- 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-
Spełniają warunki postępowania dotyczące:
-
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
(Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie),
-
posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna, że Dostawca spełnia powyższy warunek postępowania dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, o ile Dostawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, lecz nie krótszy niż 3 lata - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 20 000,00 zł, (netto) każda. Za odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia Zamawiający uzna zamówienia polegające na dostarczeniu, montażu i demontażu rusztowań na instalacjach przemysłowych.
3) dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: (Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie),
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: (Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie),
B. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ.
- 6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
-
Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na Formularzu ,,Oferta" (zgodnym co do treści z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ).
-
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego będzie musiał w wyznaczonym terminie przedstawić:
wykaz zamówień, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, lecz nie krótszy niż 3 lata, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
-
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
-
Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
-
W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
-
Koszty przygotowania, złożenia oferty ponosi Wykonawca bez prawa żądania od Zamawiającego ich zwrotu niezależnie od czy oferta Wykonawcy została odrzucona, wybrana, nie wybrana.
- 7. Zmiany treści SIWZ
-
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
-
Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
-
O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ lub zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ.
- 8. Informacja o możliwości zakończenia postępowania bez wyboru oferty
-
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
-
O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców biorących udział w Postępowaniu.
-
Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 1. powyżej.
-
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
-
Osoby dokonujące czynności w imieniu Wykonawcy w postępowaniu powinny być do tego uprawnione. W przypadku wątpliwości zamawiający może zażądać dokumentu potwierdzającego uprawnienie do działania w imieniu Wykonawcy.
- 9. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów ze wskazaniem osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
-
W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A. https://polskielng.eb2b.com.pl. Proszę przejść do postępowania nr RZ/21/ZN/2019/PLNG.
-
Temat (nagłówek) wiadomości przekazywanej drogą elektroniczną musi rozpoczynać się numerem przedmiotowego postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. RZ/21/ZN/2019/PLNG.
-
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami i do udzielania wyjaśnień w dniach roboczych w godzinach od 9.00 do 15.00, jest:
-
Pan Artur Proć
tel. +48 22 58 98 432
10. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A.: https://polskielng.eb2b.com.pl
Oferta powinna być oznaczona: RZ/08/ZN/2019/PLNG OFERTA.
2. Termin składania ofert upływa dnia 12.04.2019 r. o godz. 12:00.
3. Otwarcie ofert nie jest jawne. O wynikach oceny oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
11. Termin wykonania zamówienia / wartość zamówienia
Wykonanie zamówienia: 36 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty umowy.
12. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
14. Termin związania ofertą
-
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni.
-
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
-
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
-
Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem Terminu związania ofertą, może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie Terminu związania ofertą o 30 dni.
15. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie
Cena 100 %
16. Podwykonawcy
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji Zamówienia.
17. Waluta postępowania
Walutą postępowania jest polski złoty (PLN). Oferty należy składać w PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Strategia Rozwoju Miasta Świnoujście do roku 2050"
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- REMONT BUDYNKU NR 10 W KOMPLEKSIE 4310 - DZIWNÓW
- Wykonanie koncepcji funkcjonalnej oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Węgierskiej i Szwedzkiej w Świnoujściu"
- Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego, zagospodarowania terenu oraz drogi dojazdowej dla inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu
- Zakup i dostawa pojazdów oraz przyczepki dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont dachu budynku dawnego Gimnazjum Piastowskiego zlokalizowanego na Placu Moniuszki 1 w Brzegu.
- Remont dachu w budynku Zarządu Zlewni w Poznaniu ul. Szewska 1
- "Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 do potrzeb funkcjonowania w nim ośrodka edukacyjnego Powiatowego Ogniska Baletowego w Jarosławiu"
- Remont konstrukcji poddasza w magazynie depozytu osadzonych paw. D w Zakładzie Karnym we Wronkach
- II Etap prac konserwatorskich w budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu Pl. Magistracki 7 tj. elewacji głównej wraz z wykonaniem kartusza herbowego, szczytu elewacji głównej oraz elewacji bocznej
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok