OGŁOSZENIE Z DNIA 2019-04-11
Nazwa: Polskie LNG S.A.
Adres: ul. Ku Morzu 1, 72-602 Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
Telefon: +48225898432
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Artur Proć
Telefon: +48225898432
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
"Konserwacja i serwisowanie instalacji i systemów wykrywania pożaru i gazu na terenie Terminala LNG im. Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu" RZ/26/ZN/2019/PLNG
Miasto: Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
CPV:
50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2019-04-26
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Nazwa i adres ZamawiającegoPolskie LNG S.A.,
ul. Ku Morzu 1,
72-602 Świnoujście
Biuro w Warszawie
Al. Jerozolimskie 146 bud. B
02-305 Warszawa
Adres strony internetowej: www.polskielng.pl
2. Określenie trybu postępowania
- Postępowanie prowadzone w trybie Przetargu Nieograniczonego.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U.2017.1579 j.t. ze zm.).
- Postępowanie prowadzone jest na podstawie warunków i informacji zawartych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (,,SIWZ", ,,Specyfikacja").
-
Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy.
3. Nazwa zamówienia wraz z numerem referencyjnym
,,Konserwacja i serwisowanie instalacji i systemów wykrywania pożaru i gazu na terenie Terminala LNG im. Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu", numer referencyjny: RZ/26/ZN/2019/PLNG.
4. Przedmiot zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac zgodnie z opisem poniżej:
-
Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzać konserwacje i serwisowanie przedmiotowej instalacji SYSTEMU F&G w następującym zakresie:
-
weryfikacja prawidłowości działania poszczególnych elementów systemu;
-
udział w testach współdziałania systemów ;
-
kalibracje/przeglądy urządzeń;
-
wymiana uszkodzonych urządzeń (demontaż, montaż);
-
Przygotowanie dokumentacji PTW;
-
-
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia kompletnego wsparcia zgodnie z poniższym założeniami wynikającymi z okresowych czynności konserwacyjnych. Po zakończeniu konserwacji/kalibracji/przeglądów, Wykonawca powinien dostarczyć osobie odpowiedzialnej podpisany protokół wykonania czynności z wyszczególnieniem wykonanych prac i informacją o wykrytych wadach instalacji. Prace serwisowe i obsługowe należy wykonywać zgodnie z harmonogramem.
-
W celu wykonania prac konserwacyjno-serwisowych w powyższych punktach Wykonawca zobowiązuje się do posiadania:
- pozwolenia na pracę na wysokości;
- świadectwa kwalifikacyjne D/E dla I , II i III grupy;
- zaświadczenia BHP dla pracodawców i osób kierujących pracownikami.
- symulator : otwarta ścieżka, detektor płomienia (UV/IR, IR3) - Kolimator wiązki
- opornica dekadowa,
- komunikator HART,
- zadajnik ciśnienia ATEX,
- multimetr ATEX,
- osobiste detektory wielogazowe ATEX,
- telefony komórkowe ATEX II
- kompletne zestawy kalibracyjne :
Zestaw do kalibracji 50% LEL dla det. gazowego CH4,
Zestaw do kalibracji 50% LEL dla det. gazowego H2,
Zestaw do kalibracji 20,9% V/V dla det. gazowego O2,
Zestaw do kalibracji 25 ppm dla det. gazowego H2S
- zestaw do testowania czujek dymu (tyczka teleskopowa, uniwersalny ściągacz czujek, dozownik gazu, tester czujek ciepła bezprzewodowy, aerozol do testowania optycznych czujek dymu)
- ręczny ostrzegacz pożarowy Ex-d (SZYBKI) model BExCP3A-BG-ST-NF-DL
- zestaw narzędziowy ATEX
-
Przeprowadzany zakres czynności konserwacyjno-serwisowych będzie zgodny z wykazem PLNG - JOB PLAN dla systemu F&G.
-
Wykaz elementów i urządzeń podlegających konserwacji wraz z częstotliwościami przeglądów stanowi Załącznik nr 1 do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia.
-
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
7. Przed rozpoczęciem każdego kwartału zostanie określona przez Zamawiającego rodzaj i ilość urządzeń do sprawdzenia.
Kod CPV: 50610000-4 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
- 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-
Spełniają warunki postępowania dotyczące:
-
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
(Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie),
-
posiadania wiedzy i doświadczenia:
-
Wykonawca posiada Minimum 5 lat doświadczenia przy serwisowaniu, eksploatacji, konserwacji systemów wykrywania gazu i pożaru.
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek postępowania dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, o ile Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, lecz nie krótszy niż 3 lata - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 zł. (netto). Każda usługa powinna mieć wartość co najmniej 30 000,00 zł. (netto). Zamawiający uzna za odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia usługi wykonywania prac przy serwisowaniu, eksploatacji, konserwacji systemów wykrywania gazu i pożaru.
W przypadku podania wartości danego zamówienia w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Wykonawca wykazując spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, jeżeli podmioty te są spółkami dominującymi lub zależnymi w stosunku do Wykonawcy w rozumieniu Art. 4 § 1 pkt 4 Kodeksu spółek handlowych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3) Dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia:
-
Wykonawca musi spełniać warunki określone w Rozdziale III pkt.3. SIWZ.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: (Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie),
B. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ.
- 6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
-
Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na Formularzu ,,Oferta" (zgodnym co do treści z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ).
-
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego będzie musiał w wyznaczonym terminie przedstawić:
-
Wykaz zamówień, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, lecz nie krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
-
Oświadczenie potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Rozdziale III pkt.3 SIWZ.
-
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
-
Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
-
W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
-
Koszty przygotowania, złożenia oferty ponosi Wykonawca bez prawa żądania od Zamawiającego ich zwrotu niezależnie od czy oferta Wykonawcy została odrzucona, wybrana, nie wybrana.
- 7. Zmiany treści SIWZ
-
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
-
Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
-
O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ lub zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ.
- 8. Informacja o możliwości zakończenia postępowania bez wyboru oferty
-
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
-
O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców biorących udział w Postępowaniu.
-
Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 1. powyżej.
-
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
-
Osoby dokonujące czynności w imieniu Wykonawcy w postępowaniu powinny być do tego uprawnione. W przypadku wątpliwości zamawiający może zażądać dokumentu potwierdzającego uprawnienie do działania w imieniu Wykonawcy.
- 9. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów ze wskazaniem osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
-
W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A. https://polskielng.eb2b.com.pl. Proszę przejść do postępowania nr RZ/26/ZN/2019/PLNG.
-
Temat (nagłówek) wiadomości przekazywanej drogą elektroniczną musi rozpoczynać się numerem przedmiotowego postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. RZ/26/ZN/2019/PLNG.
-
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami i do udzielania wyjaśnień w dniach roboczych w godzinach od 9.00 do 15.00, jest:
-
Pan Artur Proć
tel. +48 22 58 98 432
e-mail: artur.proc@polskielng.pl
10. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A.: https://polskielng.eb2b.com.pl
Oferta powinna być oznaczona: RZ/26/ZN/2019/PLNG OFERTA.
2. Termin składania ofert upływa dnia 26.04.2019 r. o godz. 12:00.
3. Otwarcie ofert nie jest jawne. O wynikach oceny oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
11. Termin wykonania zamówienia / wartość zamówienia
Wykonanie zamówienia: do daty podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
12. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
14. Termin związania ofertą
-
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni.
-
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
-
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
-
Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem Terminu związania ofertą, może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie Terminu związania ofertą o 30 dni.
15. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie
Cena 100 %
16. Podwykonawcy
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji Zamówienia.
17. Waluta postępowania
Walutą postępowania jest polski złoty (PLN). Oferty należy składać w PLN.
18. Wizja lokalnaZamawiający dopuszcza odbycie wizji lokalnej.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Świadczenie usług w przed. odbioru odpadów komunalnych stałych i płynnych, gruzu, papy oraz opróżniania lokali i pomieszczeń z odpadów wielkogabar. z nieruchom. adm. przez TBS LOKUM sp. z o.o. w Ś-ciu
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o
- Prowadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »