OGŁOSZENIE Z DNIA 2019-06-24
Nazwa: Polskie LNG S.A.
Adres: ul. Ku Morzu 1, 72-602 Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
Telefon: +48225898432
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Artur Proć
Telefon: +48225898432
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Modernizacja podczyszczalni ścieków na terenie Terminala LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu.
Miasto: Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
CPV:
45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2019-07-12
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Nazwa i adres ZamawiającegoPolskie LNG S.A.,
ul. Ku Morzu 1,
72-602 Świnoujście
Biuro w Warszawie
Al. Jerozolimskie 146 bud. B
02-305 Warszawa
Adres strony internetowej: www.polskielng.pl
2. Określenie trybu postępowania
- Postępowanie prowadzone w trybie Przetargu Nieograniczonego.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U.2017.1579 j.t. ze zm.).
- Postępowanie prowadzone jest na podstawie warunków i informacji zawartych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (,,SIWZ", ,,Specyfikacja").
-
Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy.
3. Nazwa zamówienia wraz z numerem referencyjnym
,,Modernizacja podczyszczalni ścieków na terenie Terminala LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu", numer referencyjny: RZ/52/ZN/2019/PLNG.
4. Przedmiot zamówienia
Przebudowa podczyszczalni ścieków na terenie Terminala LNG w Świnoujściu, która w szczególności obejmuje:
-
opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji Zadania;
-
uzyskanie pisemnej akceptacji Projektu Budowlanego przez Zamawiającego przed złożeniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę;
-
uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wynikających z zakresu przedmiotu Umowy lub koniecznych dla prawidłowego wykonania Zadania, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę oraz pozwoleń na bezwarunkowe użytkowanie dla Zadania wraz robotami towarzyszącymi;
-
wykonanie robót budowlano - montażowych Zadania zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz obowiązującymi normami;
-
wykonanie robót budowlano - montażowych Zadania zgodnie z pozwoleniem na budowę i dokumentacją projektową;
-
zakup, dostawę oraz montaż materiałów i urządzeń, elementów i wyrobów zgodnie z Projektem Budowlanym i dokumentacją projektową;
-
sporządzenie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
-
wykonanie wszystkich innych i niewymienionych w Umowie opracowań, dokumentów, uzyskanie wszelkich certyfikacji, aprobat, itp. wynikających z zakresu Zadania lub koniecznych dla prawidłowego wykonania Zadania lub wymaganych przepisami prawa lub mających związek z realizowanym Zadaniem lub niezbędnych do uzyskania kompletności dokumentacji przedmiotu Umowy;
-
przeprowadzenie wymaganych testów, pomiarów, badań i odbiorów innych niż odbiór końcowy przedmiotu Umowy przez Zamawiającego zgodnie z postanowieniami Umowy;
-
wykonanie wszelkich innych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, choćby nie były jednoznacznie wskazane w Umowie jako zakres prac, a których wykonanie jest konieczne w celu osiągnięcia stanu ukończenia robót pozwalającego na uzyskanie prawomocnego i bezwarunkowego pozwolenia na użytkowanie, uporządkowanie terenu budowy, w tym usunięcie oraz utylizacja zalegających lub powstałych w trakcie realizacji prac odpadów oraz innych elementów pozostałych w miejscu wykonywania przedmiotu Umowy, w tym urobku z wykopów oraz demontaż tymczasowego ogrodzenia terenu budowy do dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego
-
udzielenie Zamawiającemu umownej Gwarancji Jakości dla przedmiotu Umowy.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Kod CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
- 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-
Spełniają warunki postępowania dotyczące:
-
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
(Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie),
-
posiadania wiedzy i doświadczenia:
-
Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia poparte co najmniej 1 zakończoną realizacją w zakładzie przemysłowym, wykonaną w ciągu 5 lat przed terminem składania ofert w postępowaniu, której wartość wynosiła co najmniej 300 000, 00 zł netto.
-
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek postępowania dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, o ile Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, lecz nie krótszy niż 3 lata - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 projekt odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający uzna za odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia projekt polegający na modernizacji, rozbudowie lub budowie instalacji oczyszczania ścieków w zakładzie przemysłowym.
Wykonawca wykazując spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, jeżeli podmioty te są spółkami dominującymi lub zależnymi w stosunku do Wykonawcy w rozumieniu Art. 4 § 1 pkt 4 Kodeksu spółek handlowych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3) Dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia:
(Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie),
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia:
(Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie),
5) Odbyli wizję lokalną na Terminalu LNG im. Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu celem weryfikacji zakresu prac opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Osoby kontaktowe ze strony Zamawiającego w sprawie wizji lokalnej:
Tomasz Długosz tomasz.dlugosz@polskielng.pl, tel. kom. 885 250 750
Michał Woźniak michal.wozniak@polskielng.pl, tel. kom 605 107 198
Wymagania BHP dotyczące wizji lokalnej:
-
Pracownicy Wykonawcy przed wykonywaniem jakichkolwiek czynności na terenie Terminalu zobligowani są do udziału w szkoleniu wprowadzającym z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy określającym zasady bezpieczeństwa oraz postępowania w sytuacji zaistnienia alarmu o zagrożeniu;
-
Pracownicy Wykonawcy przeprowadzający inspekcję są zobligowani do przeprowadzenia jej w obecności wyznaczonego pracownika PLNG, powinni przedstawić oświadczenie Pracodawcy o ważności badań lekarskich pracownika i o braku przeciwskazań do pracy na wysokości; a także przedstawić osobne oświadczenie ws. aktualności szkolenia okresowego BHP i ppoż.;
-
Pracownicy muszą mieć na wyposażeniu podczas pobytu na terenie Terminala niezbędne środki ochrony indywidualnej tj. hełm ochronny, okulary ochronne, buty robocze typu trzewiki/półbuty z noskami usztywniającymi oraz podeszwą w wykonaniu antyelektrostatycznym; ubranie z materiałów trudnopalnych i antyelektrostatycznych zgodnie z polskimi normami PN-EN 1149 oraz PN-EN ISO 14116, rękawice robocze lub w uzgodnieniu z przedstawicielem Polskiego LNG wypożyczyć środki ochrony;
-
Jeżeli podczas czynności inspekcyjnych Pracownicy wykonawcy będą musieli wykonać dokumentację fotograficzną, powinni w tym celu wystąpić wnioskiem o wyrażanie zgody na fotografowanie;
-
Jeśli czynności inspekcyjne będą wymagały wejścia Pracowników Wykonawcy w wygrodzoną na kopule zbiornika strefę zagrożenia, Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i uzgodnienia polecenia pracy szczególnie niebezpiecznej.
Podczas wizji lokalnej po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu poufności Wykonawcy otrzymają:
a) Załącznik nr 1 do OPZ - Poglądowy schemat rozmieszczenia instalacji do mechanicznego odwadniania i gromadzenia osadów ściekowych,
b) Załącznik nr 2 do OPZ - Koncepcja projektowa.
B. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ.
- 6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
-
Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na Formularzu ,,Oferta" (zgodnym co do treści z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ).
-
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego będzie musiał w wyznaczonym terminie przedstawić:
Wykaz zamówień, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, lecz nie krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem referencji od tych podmiotów.
Wzór wykazu zamówień:
Prace polegające na modernizacji, rozbudowie lub budowie instalacji oczyszczania ścieków w zakładzie przemysłowym.
Przedmiot zamówienia
Data wykonania
Podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane
Referencje (nr pisma)
-
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
-
Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
-
W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
-
Koszty przygotowania, złożenia oferty ponosi Wykonawca bez prawa żądania od Zamawiającego ich zwrotu niezależnie od czy oferta Wykonawcy została odrzucona, wybrana, nie wybrana.
- 7. Zmiany treści SIWZ
-
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
-
Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
-
O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ lub zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ.
- 8. Informacja o możliwości zakończenia postępowania bez wyboru oferty
-
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
-
O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców biorących udział w Postępowaniu.
-
Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 1. powyżej.
-
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
-
Osoby dokonujące czynności w imieniu Wykonawcy w postępowaniu powinny być do tego uprawnione. W przypadku wątpliwości zamawiający może zażądać dokumentu potwierdzającego uprawnienie do działania w imieniu Wykonawcy.
- 9. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów ze wskazaniem osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
-
W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A. https://polskielng.eb2b.com.pl. Proszę przejść do postępowania nr RZ/52/ZN/2019/PLNG.
-
Temat (nagłówek) wiadomości przekazywanej drogą elektroniczną musi rozpoczynać się numerem przedmiotowego postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. RZ/52/ZN/2019/PLNG.
-
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami i do udzielania wyjaśnień w dniach roboczych w godzinach od 9.00 do 15.00, jest:
-
Artur Proć
tel. +48 22 58 98 432
e-mail: artur.proc@polskielng.pl
10. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A.: https://polskielng.eb2b.com.pl
Oferta powinna być oznaczona: RZ/52/ZN/2019/PLNG OFERTA.
2. Termin składania ofert upływa dnia 12.07.2019 r. o godz. 12:00.
3. Otwarcie ofert nie jest jawne. O wynikach oceny oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
11. Termin wykonania zamówienia / wartość zamówienia
Na podstawie przesłanej oferty, zgodnie z harmonogramem utworzonym po podpisaniu umowy.
12. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Wykonawca w terminie 10 dni od daty zawarcia Umowy złoży Zamawiającemu gwarancję bankową lub ubezpieczeniową należytego wykonania Umowy (zwaną dalej zabezpieczeniem) o wartości 10% wynagrodzenia ryczałtowego brutto, tj. wraz z podatkiem od towarów i usług, określonego w § 3 ust. 1 załączonej Umowy, której ważność nie może się skończyć wcześniej niż po upływie 30 dni od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy stanowi zabezpieczenie ewentualnych roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania niniejszej Umowy przez Wykonawcę, tj.: jakichkolwiek uchybień Wykonawcy w realizacji niniejszej Umowy lub złamania zobowiązań z niej wynikających, w tym płatności na rzecz podwykonawców. Zamawiający jest upoważniony do potrącania z zabezpieczenia, jak również z innych kwot należnych Wykonawcy, kar umownych lub innych należności, w tym odszkodowań należnych Zamawiającemu, w tym kwot zapłaconych podwykonawcom robót budowlanych na podstawie przepisów o solidarnej odpowiedzialności Zamawiającego za zapłatę wynagrodzenia takim podwykonawcom, a wynikających z tytułu niewykonania lub nienależytego, w tym nieterminowego wykonania Umowy przez Wykonawcę. Potrącenie nie wymaga składania Wykonawcy odrębnego oświadczenia.
14. Termin związania ofertą
-
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni.
-
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
-
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
-
Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem Terminu związania ofertą, może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie Terminu związania ofertą o 30 dni.
15. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie
-
Zamawiający dokona oceny ofert złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania oraz ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria zawarte w niniejszym SIWZ.
-
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie dwa kryteria:
-
cena - 80%,
-
czas realizacji zamówienia - 20%
-
Oferty zostaną ocenione:
-
w kryterium ,,cena" zgodnie ze wzorem:
cena łączna netto oferty najtańszej
_______________________________________ x 80 pkt
cena łączna netto oferty ocenianej
ii. czas realizacji zamówienia (miesiące od daty podpisania umowy) zgodnie ze wzorem:
najniższa ilość miesięcy*
_______________________________________ x 20 pkt
ilość miesięcy ocenianej oferty*
* ilość miesięcy od daty podpisania umowy, podać w pełnych miesiącach
-
O wyborze oferty decyduje największa liczba uzyskanych punktów.
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji Zamówienia.
17. Waluta postępowania
Walutą postępowania jest polski złoty (PLN). Oferty należy składać w PLN.
18. Ubezpieczenie
Wykonawca, w zakresie i na warunkach określonych szczegółowo w załączonej umowie, ubezpieczy na własny koszt i zapewni ciągłość ubezpieczenia (lub spowoduje taki stan) na wszystkie podane poniżej ryzyka:
-
ubezpieczenie wszelkich ryzyk budowy i montażu (CAR/EAR): obejmujące fizyczne zniszczenie lub uszkodzenie przedmiotu umowy na terenie prac, oraz w miejscach składowania mienia poza terenem prac powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
-
-
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia (OC) obejmujące odpowiedzialność cywilną za szkody rzeczowe, osobowe oraz czyste straty finansowe (ang. pure financial loss) wyrządzone z tytułu czynów niedozwolonych oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania.
-
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Świadczenie usług w przed. odbioru odpadów komunalnych stałych i płynnych, gruzu, papy oraz opróżniania lokali i pomieszczeń z odpadów wielkogabar. z nieruchom. adm. przez TBS LOKUM sp. z o.o. w Ś-ciu
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o
- Prowadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka przy ulicy Szpitalnej w Tuchowie - budowa żłobka wraz z niezbędną wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną".
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.
- Budowa stawu w Witkowicach