OGŁOSZENIE Z DNIA 2019-07-05
Nazwa: PZD Rodzinny Ogród Działkowy im. Obrońców Pokoju
Adres: Al.Niepodległości 113/115, 02-585 Warszawa
Telefon: 883599179
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Adam Lityński
Telefon: 883599179
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
POSTĘPOWANIE PRZETARGOWE
Rodzinny Ogród Działkowy Al. Niepodległości 113/115 , 02-585 Warszawa ogłasza przetarg na modernizację wodociągu około 4000 mb.
- szczegółowy zakres robót dostępny w biurze ogrodu tel: 883 599 179 oraz na stronie www.rodobroncowpokoju.pl
Termin składania ofert upływa 16.07.19. o godz. 18:00
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
CPV:
45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2019-07-16
Warszawa, dnia 3 lipca 2019 r.
POSTĘPOWANIE PRZETARGOWE
Zamawiający:
ROD ,, OBROŃCÓW POKOJU"
al. Niepodległości 113/115
02-585 Warszawa
NIP: 521 30 41 824
REGON: 007015915-20595
Opis/nazwa Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pod nazwą
,,Modernizacja wodociągu w Rodzinnym Ogrodzie Działkowym Obrońców Pokoju (dalej ROD)"
Zakres przedsięwzięcia
- szczegółowy zakres robót, technologia oraz warunki realizacji określone zostały w projekcie wykonawczym z zastrzeżeniem poniżej wskazanych zmian po uzgodnieniach pomiędzy zamawiającym, wykonawcą i projektantem po wskazaniu przez wykonawcę alternatywnego rozwiązania spełniającego wymogi dla terenu ROD. Wodociąg nie będzie używany w okresie zimowym.
1. Zamawiający rezygnuje ze wskazanych w projekcie studni wodomierzowych na rzecz wskazanego przez wykonawcę alternatywnego rozwiązania.
2. Zamawiający rezygnuje ze wskazanych w projekcie wodomierzy z nadajnikiem radiowym na rzecz wskazanego przez wykonawcę alternatywnego rozwiązania z zastrzeżeniem, że wodomierze nie mogą zostać ujęte w wycenie. ( Osobny kosztorys na wodomierze i elementy instalacji znajdujące się na poszczególnych działkach)
3.Zamawiający rezygnuje ze wskazanego w projekcie typu rury preizolowanej na rzecz wykonania wodociągu rurami PE.
4. Zamawiający rezygnuje z zastosowania keramzytu na rzecz rozwiązania wskazanego przez wykonawcę.
5. W gestii zamawiającego pozostawia się wskazanie proponowanej technologii wykopów - metoda przecisku horyzontalnego, przewiertów sterowanych lub inna oraz metody zabezpieczenia rurociągu.
6. Dopuszcza się możliwość dowolnego rozwiązania - pojedyncza studzienka wodomierzowa dla każdej działki lub studzienki zbiorcze dla kilku działek z zastrzeżeniem, że studzienki znajdować się muszą na zewnątrz działki w alejkach, natomiast konieczne jest doprowadzenie wody do granicy każdej działki i montaż dodatkowego zaworu odcinającego na działce z zastrzeżeniem, że część infrastruktury znajdującej się na indywidualnej działce musi znajdować się w osobnym kosztorysie. Studzienki powinny być zabezpieczone przed dostępem nieuprawnionych osób.
Informacyjnie:
-Sumaryczna długość wodociągu wynosi ok : 4000m
-W poszczególnych alejach: 255m , 434m, 651m , 692m
-Typ wymaganej rury wodociągowej PE
średnica 25mm - 1220 m
średnica 32mm - 400 m
śr. 40mm - 140 m
śr. 50mm -235 m
śr. 63mm -1100 m
śr. 90mm -560 m
śr. 110 mm - 350 m
-przyłącza zaplanowano dla 277 działek
-
Zamawiający wymaga posiadania wykazu materiałów i urządzeń wraz z dokumentacją zatwierdzająca parametry techniczne, wymagane atesty lub deklaracje zgodności
-
Wykonawca zobowiązany jest do dokonania własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót. Zaleca się, aby Wykonawca bezwzględnie zapoznał się z terenem robót, jego otoczeniem i pozyskał dla siebie oraz na swoja odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny
-
Koszty wizji miejsca realizacji robót ponosi Wykonawca. Na wizję lokalna prosimy umawiać się telefonicznie pod nr. Telefonu 883 599 179 lub w godzinach pracy biura ogrodu pod nr. Tel. 22 844 07 46 lub 883 599 179. Biuro ogrodu czynne jest w każdy wtorek w godz. 14: 00 - 19: 00, środę 10: 00-15: 00 oraz czwartek 10:00 - 15:00.
-
Wymagany ostateczny termin zakończenia wszystkich robót określony zostaje na 30 kwietnia 2020 r. Dopuszcza się zmianę wyżej wskazanego terminu po wzajemnym uzgodnieniu.
-
Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
-
Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia nawierzchni wszystkich alejek do stanu bezpiecznego użytkowania poprzez ułożenie nowej nawierzchni według propozycji wykonawcy. Dopuszcza się wykorzystanie materiałów dotychczas używanych po uzgodnieniu z zamawiającym.
-
Wykonawca przeprowadzi badanie bakteriologiczne wody pobranej z nowo wybudowanego wodociągu.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w Postępowaniu przetargowym:
1. Dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W Postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który jest ubezpieczony polisą
od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem zamówienia.
2. Dot. zdolności technicznej lub zawodowej.
W Postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże, że będzie dysponował na czas wykonania zamówienia Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie robót wodociągowych i ziemnych. Zamawiający wymaga przedstawienia referencji.
3. Dot. okresu gwarancji, jakości i rękojmi za wady.
W Postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który udzieli na okres minimum 36 miesięcy gwarancji, jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane, przy czym okres ten rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
W ramach gwarancji, jakości i rękojmi za wady, Wykonawca zobowiązuje się do usuwania awarii, wad, usterek na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie usunie awarii, wad, usterek
w wyznaczonym terminie do 14 dni, Zamawiający ma prawo je usunąć na koszt Wykonawcy, przy użyciu osób trzecich, bez utraty praw wynikających z gwarancji, jakości lub rękojmi
za wady. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Wykonawca jest odpowiedzialny
z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru oraz powstałe po odbiorze. W sytuacji awarii, zwłaszcza wycieku wymagany czas reakcji ustala się na 24 godziny od zgłoszenia.
4. Dot. sposobu składania ofert.
Ofertę należy przygotować na druku Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Postępowania przetargowego ROD ,,Obrońców pokoju" z dnia 2 lipca 2019 r.Formularz dostępny jest
1. na stronie internetowej www.rodobrońcówpokoju.pl -> zakładka Ogłoszenia
w materiałach tego Postępowania przetargowego
2. w Biurze ROD al. Niepodległości 113/115, 02 - 585 Warszawa. Biuro ROD czynnej: we wtorki w godz. 14 - 19, w środy w godz. 10-15, w czwartki w godz. 10 - 15, oraz w pierwszą sobotę miesiąca w godz. 10 - 15.
3. W wersji elektronicznej na prośbę.
Ofertę w zaklejonych kopertach z napisem Oferta: ,,Modernizacja wodociągu w ROD ,,Obrońców Pokoju" należy składać bezpośrednio lub korespondencyjnie do Biura Ogrodu ROD ,,Obrońców pokoju", al. niepodległości 113/115, 02 - 585 Warszawa. Biuro Ogrodu czynnej jest: we wtorki w godz. 14 - 19, w środy w godz. 10-15 ,w czwartki w godz. 10 - 15, oraz w pierwszą sobotę miesiąca w godz. 1 - 15.
Dopuszcza się przesłanie oferty z tytułem ,,Modernizacja wodociągu w ROD ,,Obrońców Pokoju"w formie elektronicznej w wersji nieedytowalnej na adres e-mail Komisji Przetargowej ROD komisja@rodobroncowpokoju.pl
Termin składania ofert upływa w dniu 16.07.2019 r. o godz. 18.00.
Oferty złożone lub doręczone do Biura Ogrodu po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Komisyjne otwarcie ofert odbędzie się w Biurze Ogrodu w dniu 16.07.2019 r. o godz. 18.30.
Kryterium wyboru oferty stanowi:
1. cena - 50 %
2. długość gwarancji 10%
3. termin wykonania, gotowość przystąpienia do prac 10 %
4. zastosowana technologia 30 %
Zamawiający informuje, że przeznaczył określoną pulę środków finansowych na realizację Przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od Postępowania przetargowego bez wyboru wykonawcy oraz podawania przyczyny.
Załączniki:
nr 1 - Formularz ofertowy
nr 2 - Projekt Umowy
***
Załącznik nr 1 do Postępowania przetargowego ROD ,,Obrońców pokoju"
z dnia 03 lipca 2019 r.
................................., dnia ............................ 2019 r.
FORMULARZ OFERTOWY
-
Dane Wykonawcy:
Nazwa:
...........................................................................................................................
Siedziba:
...........................................................................................................................
Numer NIP:
...............................................................
Numer REGON:
...............................................................
Adres poczty elektronicznej: ...............................................................
Numer telefonu: ...............................................................
Upoważnionym pełnomocnikiem do reprezentowania firmy w Postępowaniu
o udzielenie zamówienia i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia jest *:
Imię i nazwisko: ......................................................................................
Stanowisko: .............................................................................................
Nr telefonu: ............................................................................................
Uwagi: ......................................................................................................
* Do formularza oferty należy załączyć oryginał upoważnienia, o ile możliwość reprezentowania firmy nie wynika
z przepisów prawa.
Osobą do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialną za wykonanie zobowiązania Umowy jest:
Imię i nazwisko: ......................................................................................
Funkcja: ....................................................................................................
Nr telefonu: .............................................................................................
Uwagi: ......................................................................................................
-
Nawiązując do Postępowania przetargowego oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w tym Postępowaniu za niżej podaną całkowitą cenę:
Wartość netto: .......................................................... zł.
(słownie: ....................................................................................................................)
Należność z tytułu podatku VAT: ............................ zł.
(słownie: ....................................................................................................................)
Wartość całkowita brutto: ..................................... zł.
(słownie: .............................................................................................................)
-
Wykaz materiałów i urządzeń:
(proszę wskazać ilość załączników)
-
Oświadczenia dotyczące postanowień i warunków zamówienia:
a. Oświadczamy, że na wykonany Przedmiot zamówienia udzielamy gwarancji na okres ............................................... miesięcy.
b. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami zamówienia oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje służące przygotowaniu oferty.
c. Uważamy się za związanych ofertą przez czas wskazany w Postępowaniu przetargowym, czyli 30 dni licząc od daty otwarcia ofert.
d. Oświadczamy, że cena oferty nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).
e. Oświadczamy, że całkowicie wykonamy Przedmiot zamówienia
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.04.2020 r. (chyba, że strony ustalą inaczej)
f. Oświadczamy, że załączony do Zapytania ofertowego projekt Umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia Umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
g. Oświadczamy, że w cenie oferty uwzględniliśmy wszelkie koszty związane
z wykonaniem Przedmiotu zamówienia
-
Do oferty załączamy następujące dokumenty:
-
.................................................................................................
-
.................................................................................................
-
.................................................................................................
-
.................................................................................................
.................................................................
Pieczątka Wykonawcy
i podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy
***
Załącznik nr 2 do Postępowania przetrgowego ROD ,,Obrońców Pokoju"
z dnia 01 lipca 2019 r.
P R O J E K T
UMOWA NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH
zawarta w dniu ..........2019 r.,
pomiędzy:
Polskim Związkiem Działkowców Stowarzyszeniem Ogrodowym w Warszawie - Rodzinnym Ogrodem Działkowym ,,Obrońców Pokoju" w Warszawie, adres: al. Niepodległości 113/115, 02 - 585 Warszawa, NIP: 521 30 41 824,
reprezentowanym przez:
-
Prezesa Zarządu ROD ,,Obrońców Pokoju" - Adama Lityńskiego
-
Wiceprezesa Zarządu ROD ,,Obrońców Pokoju" - Macieja Szulikowskiego
zwanym dalej ,,Zamawiającym"
a
...................................................................................................................................................................
z siedzibą w .......................................................... adres: ......................................................................
wpis do KRS pod nr .............................................. / wpis do CEIDG od dnia .....................................
NIP ............................................................................., REGON ..............................................................
reprezentowanym przez:
-
................................................................. - ..................................................................
-
................................................................. - ..................................................................
zwanym dalej
,,Wykonawcą",
zwanymi łącznie ,,Stronami".
§ 1.
Przedmiot Umowy
-
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować roboty budowlane dla Zamawiającego polegające na:
-
Modernizacja wodociągu w ROD ,,Obrońców Pokoju"
z przyłączami do działek (do indywidulanych wodomierzy), ?typ rury PE; -
wykonaniu 277 przyłączy działek do zmodernizowanego wodociągu;
-
Uszczegółowienie zakresu i wymagań dla robót budowlanych zawiera uzgodnienie Stron i dokumentacja projektowa.
-
Wykonanie ewentualnych robót zamiennych lub dodatkowych wymaga każdorazowego kosztorysowania i akceptacji Stron Umowy na piśmie pod rygorem nieważności.
-
Dopuszcza się podwykonawstwo prac budowlanych po uzgodnieniu Stron. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za wybranych podwykonawców i jakość wykonanych prac z zastrzeżeniem, że stronami umowy nadal pozostają zamawiający i wykonawca.
§ 2.
Terminy realizacji Umowy
-
Protokolarne przekazanie terenu robót nastąpi w terminie do 7 dni od daty podpisania Umowy.
-
Roboty budowalne zostaną wykonane w terminie do dnia 30.04.2020 r.
-
Przez wykonanie robót rozumie się:
-
zrealizowanie prac określonych w § 1 Umowy i zgodnie z Umową, w tym
z uzgodnieniami Stron i dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami,
-
oraz
-
zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru wykonanych robót.
-
-
Nie uznaje się, że roboty zostały wykonane, jeżeli w toku odbioru zostaną stwierdzone niezgodności z Umową, w tym z uzgodnieniami Stron i dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami lub polskimi normami (dalej ,,Wady"), chyba że Wady
są nieistotne dla Zamawiającego. -
Jeżeli przyczyny nieosiągnięcia gotowości do odbioru w uzgodnionym terminie leżą
po stronie Zamawiającego lub są niezależne od obu Stron (np. trudne warunki pogodowe), Wykonawca dokończy roboty w terminie i na nowych warunkach obustronnie uzgodnionych na piśmie pod rygorem nieważności.
§ 3.
Oświadczenia Wykonawcy
-
Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją projektową oraz miejscem prowadzenia robót budowlanych.
-
Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi oraz uwzględnił przy składaniu oferty wszystkie prace niezbędne do wykonania robót określonych w § 1 Umowy, środki potrzebne do jej wykonania, w sposób wykluczający ewentualne nieprzewidziane Umową roszczenia wobec Zamawiającego.
-
Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby wyznaczone do realizacji niniejszej Umowy posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa.
§ 4.
Przedstawiciele stron
-
Nadzorującym prace ze strony Zamawiającego jest ..............................................................
-
Nadzorującym prace ze strony Wykonawcy jest ...................................................................
§ 5.
Zasady wykonania robót
-
Zamawiający zobowiązany jest do:
-
protokolarnego przekazania terenu robót w terminie do 7 dni po podpisaniu Umowy,
-
odbioru przedmiotu Umowy w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości odbioru robót zgodnie z Umową.
-
-
Wykonawca zobowiązany jest do:
-
wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, -
przestrzegania właściwych przepisów, w szczególności z zakresu: zabezpieczenia pożarowego, ochrony środowiska, ochrony zdrowia, życia
i mienia, bezpieczeństwa i higieny pracy, porządkowych oraz prawa budowlanego, a także norm i przepisów wykonawczych do prawa budowlanego, -
dostarczenia i zastosowania materiałów budowlanych oraz urządzeń posiadających odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, atesty,
-
dostarczanie na każde żądanie Zamawiającego wymaganych certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności i aprobat na stosowane materiały
i urządzenia, -
zabezpieczenia terenu robót budowlanych z zachowaniem najwyższej staranności przy zapewnieniu bezpiecznego minimalnego dostępu
do działek użytkowanych przez działkowców, -
informowania Zamawiającego o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu w celu umożliwienia dokonania oceny wykonania tych fragmentów robót,
-
uporządkowania i doprowadzenia terenu do stanu sprzed rozpoczęcia wykonywania robót, odtworzenia nawierzchni alejek w stopniu wskazanymw ofercie.
-
zgłoszenia wykonanych robót do odbioru końcowego,
-
uczestniczenia w czynnościach odbioru i zapewnienia usunięcia stwierdzonych Wad,
-
dostarczenia dokumentacji powykonawczej,
-
przeprowadzenia badania bakteriologicznego wody pobranej
z wybudowanego wodociągu, -
dokonania obsługi inwentaryzacyjno - geodezyjnej inwestycji.
-
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane w trakcie realizacji Przedmiotu umowy przez siebie jak i przez ewentualnych swoich podwykonawców oraz dalszych podwykonawców. Wykonawca przedstawił przed zawarciem Umowy polisę Odpowiedzialności Cywilnej. Wykonawca uzyskał pisemną zgodę Zamawiającego na powierzenie prac podwykonawcom.
-
W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę, podczas wykonywania robót niezgodnie z Umową, infrastruktury ogrodowej lub obiektów działkowców, Wykonawca natychmiast, bez wezwania, naprawi je we własnym zakresie i na własny koszt oraz doprowadzi przedmiotową infrastrukturę lub obiekty do stanu poprzedniego, z należytym utwardzeniem dróg włącznie. W przypadku niewykonania tego obowiązku, Zamawiający wezwie Wykonawcę do wykonania ww. obowiązków, wyznaczając okres niezbędny do przeprowadzenia prac.
Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający będzie uprawniony do wykonania prac we własnym zakresie i obciążenia kosztami ich wykonania Wykonawcy.
§ 6.
Odbiór robót
-
Przedmiotem odbioru są roboty zgłoszone do odbioru przez Wykonawcę.
-
Zamawiający dokona odbioru robót w terminie 7 dni od zgłoszenia gotowości
do odbioru przez Wykonawcę, jeżeli zrealizowanie prac określonych w § 1 Umowy nastąpiło zgodnie z Umową, w tym z dokumentacją projektową i uzgodnieniami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami. -
Potwierdzeniem przeprowadzenia procedury odbioru jest protokół odbioru podpisany przez Strony określający zakres dokonanego odbioru.
-
Jeżeli w toku czynności odbiorczych okaże się, że część Przedmiotu Umowy lub cały Przedmiot Umowy nie osiągnął gotowości do odbioru z powodu stwierdzenia Wad istotnych dla Zamawiającego, lecz nadających się do usunięcia, odbiór zostanie wstrzymany do czasu usunięcia Wad przez Wykonawcę, przy czym termin usunięcia tych Wad zostanie wyznaczony przez Zamawiającego na piśmie.
-
W przypadku stwierdzenia Wad nieistotnych dla Zamawiającego
(nieuniemożliwiających dokonania odbioru), zostają one odnotowane w protokole odbioru oraz podlegają usunięciu przez Wykonawcę w terminie wskazanym w tym protokole. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemne potwierdzenie przez Zamawiającego usunięcia Wad, o których mowa w zdaniu poprzednim.
§ 7.
Wynagrodzenie
-
Strony ustalają, że obowiązującą ich formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, ustalone w ofercie, które uwzględnia wszelkie koszty, w tym m.in. koszty materiału, urządzeń, transportu, robocizny, koszty pośrednie itp.,
w wysokości ...................................................................................... zł brutto
(słownie zł: ...............................................................................), w tym podatek VAT
według stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury.
-
Stronydopuszczająpłatności cząstkowe, które mogą być realizowane na uzasadniony wniosek wykonawcy za części robót całkowicie wykonane.
-
Płatność wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru podpisany przez Strony, przy czym w razie stwierdzenia Wad nieistotnych w trakcie odbioru, faktura może zostać uregulowana dopiero po kompleksowym usunięciu Wad, potwierdzonym pisemnie przez Zamawiającego.
-
Faktura Wykonawcy zostanie uregulowana w formie przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Chwilą dokonania płatności jest chwila obciążenia konta Zamawiającego.
-
Strony postanawiają, że termin zapłaty faktur Wykonawcy będzie wynosił 30 dni,
licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury,
z zastrzeżeniem ust. 3. Faktury wystawione bezpodstawnie lub nieprawidłowo zostaną zwrócone bez księgowania. -
Wynagrodzenie określone w ust. 1 obejmuje kompleksowe wykonanie przez Wykonawcę zakresu rzeczowego Przedmiotu Umowy wymienionego w § 1 Umowy, włącznie z realizacją dostaw i zapewnieniem sprzętu.
-
Prace dodatkowe lub zamienne podlegają rozliczeniu, o ile zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego na piśmie pod rygorem nieważności, wg § 1 ust. 3 Umowy.
§ 8.
Kary umowne
-
Strony ustalają, że formą odszkodowania będą kary umowne, liczone
od wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy, naliczane w następujący sposób:-
Wykonawca wypłaci Zamawiającemu kary umowne:
-
0,2% za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w wykonaniu całości Przedmiotu Umowy, liczonej od dnia wyznaczonego na wykonanie roboty do dnia faktycznego wykonania,
-
0,1% za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w usunięciu Wad, liczonej od dnia wyznaczonego na wykonanie usunięcia Wad do dnia faktycznego usunięcia Wad,
-
za odstąpienie od Umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy
w wysokości 10%.
-
-
Zamawiający płaci Wykonawcy kary umowne:
-
za zwłokę w odbiorze Przedmiotu Umowy z przyczyn zależnych
od Zamawiającego, w wysokości 0,1% za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. -
za odstąpienie od Umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w wysokości 10%.
-
-
-
Łączna wysokość kar umownych nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia brutto
za Przedmiot Umowy. -
Jeżeli wartość szkody przekroczy wartość należnych kar umownych, Strony będą mogły dochodzić od siebie odszkodowania w wysokości poniesionej szkody.
§ 9.
Gwarancja
-
Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, stanowiące Przedmiot Umowy na okres............. miesięcy oraz gwarancji na materiały/urządzenia zgodnie z gwarancją producenta. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego prac.
-
W przypadku ujawnienia się Wady w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym
niż 14 dni. -
Niezależnie od gwarancji, Zamawiającemu przysługują prawa wynikające z rękojmi, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
§ 10.
Odstąpienie od Umowy
-
Oprócz przypadków określonych w kodeksie cywilnym, Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez zastosowania § 8 ust. 1 b Umowy, gdy:
-
Wykonawca z nieuzasadnionych przyczyn nie rozpoczął robót w ciągu 14dni od ustalonego terminu rozpoczęcia prac, pomimo wezwania wystosowanego przez Zamawiającego złożonego na piśmie,
-
Wykonawca z nieuzasadnionych przyczyn przerwał realizację prac i przerwa ta trwa dłużej niż 14 dni, pomimo wezwania wystosowanego przez Zamawiającego, złożonego na piśmie,
w terminie 30 dni od zaistnienia ww. przesłanek.
-
W przypadku zakończenia realizacji Umowy w wyniku odstąpienia od Umowy, Zamawiający wg własnego wyboru może zatrzymać efekty wykonanych do tej chwili robót, za zapłatą odpowiedniej części wynagrodzenia i z jednoczesnym zastosowaniem 50 % upustu cenowego, przy odpowiednim zastosowaniu postanowień niniejszej Umowy w zakresie rozliczeń.
§ 11.
Postanowienia końcowe
-
Strony ustalają, że w sprawach nieuregulowanych w niniejszej Umowie będą miały zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
-
Wszelkie zmiany w Umowie oraz oświadczenia o odstąpieniu, muszą być dokonane
w formie pisemnej pod rygorem nieważności. -
W przypadku rozbieżności interpretacyjnych pomiędzy postanowieniami Umowy,
a treścią ewentualnych załączników, innych dokumentów stanowiących integralną część Umowy lub wytworzonych przez Strony, pierwszeństwo mają postanowienia Umowy. -
Strony Umowy zobowiązują się do niezwłocznego powiadomienia o każdej zmianie adresu.
-
W przypadku niezrealizowania zobowiązania wskazanego w ust. 4, pisma dostarczane pod adres siedziby wskazany w niniejszej Umowie uważa się za doręczone.
-
W przypadku zaistnienia sporu, który Stronom nie udało się rozstrzygnąć w sposób polubowny, Strony Umowy zobowiązują się przekazać sprawę do Sądu miejscowo właściwego dla Zamawiającego.
-
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
.......................... ...........................
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
***
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
- Przebudowa ul. Wroniej w Legnicy.
- Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody i Oczyszczalni Ścieków
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »