eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Przetarg nieograniczony na usługę ciagów komunikacyjnych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-21

Legnica: Przetarg nieograniczony na usługę ciagów komunikacyjnych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy
Numer ogłoszenia: 10016 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399384 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę ciagów komunikacyjnych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, utrzymania porządku i czystości oraz dezynfekcji ciągów komunikacyjnych (obejmujących w szczególności: korytarze, schody, windy, okna i drzwi) należących do Stefy I ogólnej czystości medycznej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy położonych przy ul. Iwaszkiewicza 5, o powierzchniach: Tabela nr 1 Lp Powierzchnia ciągów komunikacyjnych (powierzchnia podłóg i schodów) Powierzchnia ścian Powierzchnia okien jednostronna Powierzchnia paneli sufitowych Ściany pomalowane farbami zmywalnymi (czyszczenie przy użyciu wody) Ściany pomalowane farbą emulsyjną (do odkurzania) Ściany pokryte panelami drewnianymi Ściany wyłożone kaflami marmurowymi Ściany wyłożone kafelkami 1 7 256,92 m2 6411,29m2 989,92m2 303,75m2 471,23m2 276,84m2 706,67m2 3883,57m2 7 256,92 m2 8453,03 m2 706,67 m2 3883,57m Zamawiający wymaga wykonywania kompleksowego maszynowego i ręcznego utrzymania w czystości i prawidłowym stanie sanitarnohigienicznym głównych ciągów komunikacyjnych (korytarzy, klatek schodowych i wind). Wykonywanie usługi winno odbywać się 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do niedzieli od godziny 07.00 do 19.00. Wykonywane czynności oraz technologie stosowane przy realizacji przedmiotowej usługi winny: 1. gwarantować i spełniać utrzymanie właściwej higieny sanitarnej, 2. spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, 3. zapewniać estetyczny wygląd sprzątanych powierzchni i pomieszczeń. Zamawiający na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia posiada podłogi wykonane z: 1)wykładzin PCV spoinowych 2)płytek glazurowanych i lastryko 3)powierzchni marmurowych 4) bezspoinowych posadzek typu Hemetin - Zamawiający na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia posiada ściany: 1) o powierzchniach pomalowanych farbą olejną 2) o powierzchniach pomalowanych farbą emulsyjną 3) o powierzchniach wykonanych z marmuru 4) posiadające wmontowane elementy drewniane - Klatki schodowe (schody) wykonane są z płytek lastryko - Zamawiający na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia posiada drzwi wykonane z: 1) płyt wiórowych malowane farbą olejną 2) szkła i elementów aluminiowych bądź plastikowych Wymagania Zamawiającego dotyczące częstotliwości wykonywanej w ramach zamówienia usługi Tabela nr 2 CIĄGI KOMUNIKACYJNE Czynności do wykonania Częstotliwość wykonywanych czynności Rodzaj środka Mycie powierzchni korytarzy wraz z listwami przypodłogowymi na bieżąco (min. 2 x dziennie) w godzinach rannych i popołudniowych Detergent Mycie schodów na bieżąco (min. 2 x dziennie) w godzinach rannych i popołudniowych Detergent Mycie schodów wewnętrznych - ewakuacyjnych 1 x w miesiącu Detergent Mycie i dezynfekcja 12 wind osobowych i towarowych (w tym drzwi, ścian oraz paneli sterujących ) Mycie na bieżąco (min.2 x dziennie) Dezynfekcja (min. 1x dziennie ) Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni: wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby Mycie i dezynfekcja poręczy na bieżąco (min. 1 x dziennie) Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni: wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby Mycie parapetów min. 1 x dziennie Detergent Mycie grzejników i osłon grzejników minimum raz na miesiąc Detergent Mycie i dezynfekcja klamek drzwi wejściowych zewnętrznych na bieżąco (min. 2 x dziennie) Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni: wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby Mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych (jedno i dwu- skrzydłowych) - 599 sztuk Minimum 1 x na miesiąc Detergent Mycie i dezynfekcja klamek oraz strefy dotykowej ( część drzwi okalająca klamkę w promieniu ok. 20 cm. ) drzwi wewnętrznych na bieżąco mycie i dezynfekcja (min. 1 x dziennie) Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni: wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby Sprzątanie korytarzy, schodów ( tylko głównych traktów komunikacyjnych)i wind przy złych warunkach atmosferycznych (deszcz, śnieg, grad) wg potrzeb (min. 4 x dziennie) Detergent Opróżnianie i mycie 41 sztuk pojemników na odpady komunalne zlokalizowanych w głównych ciągach komunikacyjnych na bieżąco (min. 1 x dziennie) Detergent Dezynfekcja pojemników na odpady komunalne zlokalizowanych w ciągach komunikacyjnych Codziennie wg. potrzeb - w przypadku wystąpienia okoliczności wymagających zdezynfekowania pojemnika (przy wprowadzeniu materiałów zakaźnych: wymiociny, krew, etc) minimum 1x dziennie Preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni:zanieczyszczonych materiałem biologicznym , bez zawartości aldehydu glutarowego, na bazie chloru. Spektrum działania: bakterie, grzyby, wirusy, prątki gruźlicy oraz detergent. Mycie okien minimum raz na 3 miesiące ( 8 razy w okresie trwania umowy) Detergent Mycie lamp sufitowych minimum raz na 3 miesiące (8 razy w trakcie trwania umowy) Detergent Mycie lampy bakteriobójczej (w Poradni przeciwgruźliczej) minimum. 1 x na miesiąc; mycie palnika lampy 1 x w tygodniu) Detergent (oraz etanol 70 -tylko palnik lampy) Odkurzanie i mycie lamp przyściennych Minimum 1 x na tydzień Detergent Mycie i dezynfekcja kontaktów Minimum 1x dziennie Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni: wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby Mycie bądź odkurzanie ścian w zależności od rodzaju powierzchni Powierzchnie ścian wymagające sprzątania przy pomocy mycia i preparatu dezynfekcyjnego minimum raz na 3 miesiące (8 razy w okresie trwania umowy) ściany przy windach w budynku 1A na poziomie -1 (mycie min. 1 x dziennie) Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni: wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby Konserwacja (polegająca na rozprowadzeniu preparatów pielęgnacyjno -ochronnych) powierzchni płaskich - podłóg, schodów minimum raz na miesiąc (24 razy w okresie trwania umowy) Detergent, preparat pielęgnacyjno-ochronny Konserwacja ścian wykonanych z marmuru (polegająca na rozprowadzeniu preparatów pielęgnacyjno - ochronnych) przy windach w budynku 1A na poziomie -1 (mycie min. 1 x dziennie) minimum raz na 3 miesiące (8 razy w okresie trwania umowy) Detergent, preparat pielęgnacyjno-ochronny Mycie paneli sufitowych minimum raz na 3 miesiące (8 razy w okresie trwania umowy) Detergent Mycie kratek wentylacyjnych minimum raz na 3 miesiące (8 razy w okresie trwania umowy) Detergent Usuwanie pajęczyn Na bieżąco - w razie wystąpienia potrzeby Detergent Mycie ławek, krzeseł zlokalizowanych w głównych ciągach komunikacyjnych (76 szt. krzeseł, 83 szt. ławeczek dla 4 do 8 osób) oraz 46 ławeczek wykonanych z połączonych z 4 krzeseł) na bieżąco (min. 1 x dziennie) Detergent Dezynfekcja i mycie miejsc, w których potencjalnie może wystąpić skażenie biologiczne w razie wystąpienia potrzeby nie poźniej niż w ciągu 15 minut od zgłoszenia pracownikowi Wykonawcy (przedostanie się krwi, wydzielin ludzkich na powierzchnie objęte przedmiotem zamówienia) Preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni:zanieczyszczonych materiałem biologicznym , bez zawartości aldehydu glutarowego, na bazie chloru. Spektrum działania: bakterie, grzyby, wirusy, prątki gruźlicy oraz detergent W razie wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności Zamawiający zastrzega sobie prawo do doraźnej jednostronnej zmiany częstotliwości wykonywanych czynności w określonym zakresie, uwzględniającej jego potrzeby, bez zmian jakichkolwiek innych postanowień umownych. Zamawiający wymaga przy wykonywaniu czynności dezynfekcji używania przez Wykonawcę preparatów dezynfekcyjnych służących do dezynfekcji powierzchni: 1)wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby, 2) zanieczyszczonych materiałem biologicznym, bez zawartości aldehydu glutarowego, na bazie chloru. Spektrum działania: bakterie, grzyby, wirusy, prątki gruźlicy 3) trudno dostępnych w sprayu na bazie alkoholu. Spektrum działania :bakterie, grzyby, wirusy, prątki gruźlicy - w przypadku wystąpienia takiej konieczności oraz innych środków niezbędnych w wykonywaniu usługi: 1) detergenty, 2) etanol 70, 3) preparaty pielęgnacyjno - ochronne stosowane w pielęgnacji powierzchni podłóg i ścian w Szpitalu. Wykonawca zobligowany będzie do utrzymywania czystości w sposób odpowiadający rodzajom powierzchni opisanych w Tabeli nr 1 wg. zasad określonych w Tabeli nr 2, w przypadku drzwi i okien wykonywania wymaganych czynności na dwóch stronach ich płaszczyzn. Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zarządzeń wewnętrznych, instrukcji, procedur higieniczno - epidemiologicznych oraz przepisów z zakresu ochrony środowiska, w szczególności niżej wymienionych procedur epidemiologicznych stanowiących załączniki od A do H (przedstawionych w formie materiału informacyjnego) do niniejszej specyfikacji wprowadzonych poniżej wymienionymi zarządzeniami Dyrektora Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy : A) 272_2006 - Procedura sanitarno-higieniczną : Plan higieny szpitala, B) 89_2007 - zmiana Zarządzenia nr 272/2006 - w zakresie załącznika nr 1 Podział środowiska szpitalnego na strefy higieniczne, C) 34_2009 - zmiana Zarządzenia nr 272_2006 , D) 120_2006 - Procedura sanitarno-higieniczna oraz higieniczna - załączniki : Zasady dezynfekcji; Utrzymanie czystości w Szpitalu; Procedura higieniczna - higiena rąk, E) 31_2009 - zmiana Zarządzenia nr 120_2006 - w zakresie załącznika Zasady dezynfekcji, Utrzymanie czystości w Szpitalu F) 44_2009 - Procedura kliniczna Postępowanie po ekspozycji, G) 29_2010 - zmiana Zarządzenia nr 120_2006 - w zakresie załącznika Zasady dezynfekcji-Wykaz preparatów dezynfekcyjnych stosowanych w Wojewódzkim Szpitalu, H) 344_2010 - Gospodarka odpadami w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy, oraz innych, które dotyczą wykonywania przedmiotu zamówienia, a które wejdą w życie w trakcie obowiązywania umowy. Ponadto Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie na własny koszt do zapewnienia pracownikom świadczącym usługę, w ramach zawartej umowy, odzieży ochronnej, roboczej, identyfikatorów, apteczki podręcznej, systematycznego prania i dezynfekcji odzieży roboczej. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia worków foliowych na śmieci komunalne koloru niebieskiego używanych w Szpitalu. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wyłącznie przez osoby posiadające aktualne książeczki zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonania prac na terenie Szpitala. Wykonawca w ciągu jednego dnia od zawarcia umowy zobowiązany jest do przedstawienia do wglądu Pielęgniarce Epidemiologicznej Zamawiającego, aktualne książeczki zdrowia osób wykonujących usługę na terenie Szpitala. Wykonawca w pełni odpowiada za działania bądź zaniechania swoich pracowników podczas świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, a także w przypadku wykonywania w czasie pracy czynności nie ujętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca poniesie koszt naprawy lub zakupu sprzętu bądź wyposażenia uszkodzonego przez swój personel w trakcie świadczenia usługi. Wykonawca poniesie koszty kar administracyjnych wynikające z niedostatecznego wywiązywania się z obowiązku świadczenia usługi oraz zaniedbań w zakresie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, sanitarno - epidemiologicznych i innych, wykazanych przez zewnętrznych kontrolerów Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, itp. Wykonawca, na żądanie umożliwi upoważnionym pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli używanego do świadczenia usługi sprzętu oraz udostępnieni informacje dotyczące zaopatrzenia Wykonawcy w środki pomocnicze, myjące, dezynfekujące i inne niezbędne do należytego wykonania usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: USŁUGa SPRZĄTANIA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING SP. ZO.O., UL.ŚLĘŻNA 118, 53-111 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 552000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 473457,60

  • Oferta z najniższą ceną: 473457,60 / Oferta z najwyższą ceną: 540343,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.