eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › przebudowa mostu przez rzekę Czarną oraz przebudowa ul. Małołęckiej i ul. Szkolnej w Gminie Nieporęt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-12

Legionowo: przebudowa mostu przez rzekę Czarną oraz przebudowa ul. Małołęckiej i ul. Szkolnej w Gminie Nieporęt
Numer ogłoszenia: 100863 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa mostu przez rzekę Czarną oraz przebudowa ul. Małołęckiej i ul. Szkolnej w Gminie Nieporęt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie przebudowy mostu przez rzekę Czarną w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W - ul. Brukowa w miejscowości Czarna Struga, oraz przebudowy drogi powiatowej Nr 1815W - ul. Małołęcka i ul. Szkolna w m. Izabelin od km 0+000 do km 0+420 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W (ul. Brukowa) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt. 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa: 1) projekt budowlany dotyczący budowy i rozbiórki mostu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W (ul. Brukowa ) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) projekt wykonawczy dotyczący budowy i rozbiórki mostu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W ( ul. Brukowa ) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt, stanowiący załącznik nr 2, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dotyczące budowy i rozbiórki mostu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W ( ul. Brukowa ) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt, stanowiący załącznik nr 3, 4) przedmiar robót dotyczący budowy i rozbiórki mostu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W ( ul. Brukowa ) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt, stanowiący załącznik nr 4, 5) projekt stałej organizacji ruchu dotyczący budowy i rozbiórki mostu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W ( ul. Brukowa ) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt, stanowiący załącznik nr 5, 6) projekt czasowej organizacji ruchu dotyczący budowy i rozbiórki mostu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W ( ul. Brukowa ) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt, stanowiący załącznik nr 6, 7) projekt budowlano - wykonawczy przebudowy drogi powiatowej Nr 1815W - ul. Małołęcka, ul. Szkolna w m. Izabelin na terenie Gm. Nieporęt, na odcinku od km 0+000 do km 0+420, 8) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dotyczące przebudowy drogi powiatowej Nr 1815W - ul. Małołęcka, ul. Szkolna w m. Izabelin na terenie Gm. Nieporęt, na odcinku od km 0+000 do km 0+420, 9) przedmiar robót dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1815W - ul. Małołęcka, ul. Szkolna w m. Izabelin na terenie Gm. Nieporęt, na odcinku od km 0+000 do km 0+420, 10) projekt czasowej organizacji ruchu dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1815W - ul. Małołęcka, ul. Szkolna w m. Izabelin na terenie Gm. Nieporęt, na odcinku od km 0+000 do km 0+420, 11) projekt stałej organizacji ruchu dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1815W - ul. Małołęcka, ul. Szkolna w m. Izabelin na terenie Gm. Nieporęt, na odcinku od km 0+000 do km 0+420, 12) projekt wykonania i montażu tablic informacyjnych dotyczący przebudowy mostu przez rzekę Czarną w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W - ul. Brukowa w miejscowości Czarna Struga, oraz przebudowy drogi powiatowej Nr 1815W - ul. Małołęcka i ul. Szkolna w m. Izabelin od km 0+000 do km 0+420 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1814W ( ul. Brukowa ) wraz z dojazdami w Gminie Nieporęt, o wymiarach 2,0m szerokość x 3,0m wysokość ( tło niebieskie ), w ilości szt. 4 , stanowiący załącznik Nr 12. Termin wykonania zamówienia: - 16 tygodni na przebudowę mostu i 8 tygodni na przebudowę ul. Małołęckiej i ul. Szkolnej od dnia wprowadzenia na plac budowy. Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy, a gwarancja za wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od odbioru końcowego robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 35.259,00 PLN słownie: trzydzieści pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt dziewięć złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku wiedzy i niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę odpowiednim doświadczeniem tj. w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowaniem (wybudowaniem, przebudowaniem), co najmniej jednego mostu o długości całkowitej przynajmniej 23,0 m oraz wykonaniem (wybudowaniem, przebudowaniem) minimum 1000 m drogi publicznej klasy Z przez jednego wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowaniem przez Wykonawcę, co najmniej jedną osobą do sprawowania samodzielnej funkcji tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i jedną osobą w specjalności mostowej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w razie: 1) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne za wystąpienie, których nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi, 2) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku, gdy: a) zostały przekroczone terminy określone w Kpa dla procedur administracyjnych i innych terminów formalno-prawnych urzędowych mających wpływ na czas realizacji zamówienia, b) Zamawiający nie dopełnił obowiązków: wprowadzenia Wykonawcy na budowę oraz przekazania placu budowy (pasa drogowego), lub dokumentacji projektowej, dziennika budowy w terminie wprowadzenia na budowę, c) wystąpiły roboty dodatkowe, które mają wpływ na termin realizacji zamówienia podstawowego, d) nastąpiło wstrzymanie lub zawieszenie robót z winy Zamawiającego, e) wystąpiły wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające prawidłowe prowadzenie robót zgodnie z przyjętą technologią, wiedzą i sztuką budowlaną oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, f) wystąpiły inne nieprzewidywalne i niezawinione przez Wykonawcę okoliczności, uniemożliwiające zakończenie wykonania przedmiotu umowy, g) wystąpiły wady lub braki w dokumentacji projektowej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej w cenie 500,00 zł można uzyskać w siedzibie zamawiającego, Zespół ds. Zamówień Publicznych, V piętro, pokój 516, po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/7840872..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze przy wejściu głównym Starostwa Powiatowego w Legionowie, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.