eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH oznaczenie sprawy DzV. 27. PN. 16. 2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-29

Świecie: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH oznaczenie sprawy DzV. 27. PN. 16. 2015
Numer ogłoszenia: 10319 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186071 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza, ul. Sądowa 18, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 33 08 305, faks 52 33 24 541.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH oznaczenie sprawy DzV. 27. PN. 16. 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy według zamówień składanych przez kierownika Apteki Szpitalnej zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku (formularz cenowy). Materiały opatrunkowe muszą spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo Farmaceutyczne, posiadać atesty i certyfikaty zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych i ustawą z dnia 18.03.2011r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każda część obejmuje całość jednego pakietu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów: 1) Pakiet nr 1 - Pieluchomajtki (3 pozycje); 2) Pakiet nr 2 - Kompresy (9 pozycji); 3) Pakiet nr 3 - Opaski i opatrunki (18 pozycji); 4) Pakiet nr 4 - Wata, wkłady anatomiczne, majtki chłonne, podpaski (5 pozycji); 5) Pakiet nr 5 - Podkłady (3 pozycje); 6) Pakiet nr 6 - Plastry (4 pozycje). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 4. Asortymenty i ilości zostały szczegółowo określone w załączniku (formularz cenowy). Podane ilości mają charakter szacunkowy, gdyż ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne ich określenie, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Dlatego podane ilości mogą być w toku realizacji umowy zwiększone lub zmniejszone. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia w ramach danego pakietu oraz między pakietami. 5. Zamawiający wymaga dostawy częściowej w terminie max 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Za zaoferowanie 1 dniowego terminu dostawy częściowej Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe 2 punkty. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i ryzyko do apteki szpitalnej Zamawiającego, w godzinach pracy apteki tj. 08:00 do 14:00. Terminy dostaw będą przypadać w dni robocze, tzn. dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu faktury w terminie 30 dni. Za wydłużenie terminu płatności do 45 dni Zamawiający przyzna ofercie dodatkowy punkt. 8. Umowa (umowy) w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostaną podpisane z wybranymi wykonawcami na okres 12 miesięcy (1.02.2016 - 31.01. 2017). 9. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 - Pieluchomajtki (3 pozycje)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH SA, UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO 20/26, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56400,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47971,50

  • Oferta z najniższą ceną: 47971,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47971,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 - Kompresy (9 pozycji)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAUL HARTMANN POLSKA SP. Z O. O., UL. PARTYZANCKA 133/151, 95-200 PABIANICE, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17927,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17001,40

  • Oferta z najniższą ceną: 17001,40 / Oferta z najwyższą ceną: 17001,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - Opaski i opatrunki (18 pozycji)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAUL HARTMANN POLSKA SP. Z O. O., UL. PARTYZANCKA 133/151, 95-200 PABIANICE, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11888,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12011,72

  • Oferta z najniższą ceną: 12011,72 / Oferta z najwyższą ceną: 12011,72

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4 - Wata, wkłady anatomiczne, majtki chłonne, podpaski (5 pozycji)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAUL HARTMANN POLSKA SP. Z O. O., UL. PARTYZANCKA 133/151, 95-200 PABIANICE, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8876,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7679,92

  • Oferta z najniższą ceną: 6772,52 / Oferta z najwyższą ceną: 7679,92

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5 - Podkłady (3 pozycje)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABENA POLSKA SP. Z O.O., ŁOZIENICA UL. NOWA 15, 72-100 GOLENIÓW, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20232,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20882,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20882,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20882,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6 - Plastry (4 pozycje)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAUL HARTMANN POLSKA SP. Z O. O. 1, UL. PARTYZANCKA 133/15, 95-200 PABIANICE, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3804,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3685,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3685,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3685,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.