To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-05
Sosnowiec: Wykonanie usługi utrzymania czystości w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych i ich otoczeniu, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 103396 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85002 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu, ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3642045, faks 032 3642055.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi utrzymania czystości w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych i ich otoczeniu, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje utrzymanie w czystości powierzchni wewnętrznych wspólnego użytku oraz terenów zewnętrznych przynależnych do budynków Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości (Załącznik nr 1 do umowy), zarządzanych przez MZBM-TBS Spółka z o.o. zgodnie z zakresem obowiązków Wykonawcy przy realizacji usługi wg Załącznika nr 2 do umowy: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków (Załącznik nr 1 do umowy) w tym: zamiatanie, zmywanie, dezynfekcję itp., z zachowaniem należytej staranności i przyjętych w tym zakresie standardów, według częstotliwości i zakresu ujętego w Załączniku nr 2 do umowy; Sprzątanie zewnętrznych powierzchni przynależnych (Załącznik nr 1 do umowy), z zachowaniem należytej staranności i przyjętych w tym zakresie standardów, według częstotliwości i zakresu ujętego w Załączniku nr 2 do umowy; Sprzątnie terenów zielonych wynikających z zakresu usługi sprzątania (Załącznik nr 1 do umowy), z zachowaniem należytej staranności i przyjętych w tym zakresie standardów, według częstotliwości i zakresu ujętego w Załączniku nr 2 do umowy. 4. Wykonawca zaopatrywać się będzie we własnym zakresie w środki czystości, piasek, sprzęt, worki na odpady zielone oraz inne materiały niezbędne do realizacji umowy. 5. Rozliczenie prac będzie dokonywane w okresach miesięcznych. Przed wystawieniem faktury Wykonawca uzyska od pracownika wyznaczonego przez właściwy Rejon Obsługi Wspólnot potwierdzenie należytego wykonania usługi na protokole odbioru (Załącznik nr 4 do umowy). 6. Termin realizacji prac objętych umową w przedmiocie zamówienia publicznego ustala się na 5 miesięcy. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania korekty wykazu budynków i ich powierzchni. 8. W przypadku wystąpienia zmian, o których mowa w ust. 7, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za miesiąc, w którym zmiany wystąpiły, proporcjonalnie do zakresu zmian, wyliczone co do dni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING Spółka z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90928,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99790,35
Oferta z najniższą ceną: 99790,35 / Oferta z najwyższą ceną: 217246,13
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Dostawa systemu termoablacji wraz z wyposażeniem "
- Zakup samochodu z zabudową funeralną
- "Dostawa środków dezynfekcyjnych - środki do dezynfekcji i pielęgnacji rąk, oraz narzędzi"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO (przedmiotem zakupu jest: gastroskop, kolonoskop, zestaw endoskopowowy, myjnia endoskopowa, elektroresektoskop, ureterorenoskop, litotryptor, nefroskop - z osprzętem)
- Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "S", typu "P"
- Modernizacja dźwigów w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.