eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Dostawa środków do mycia i dezynfekji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Dzierżoniów: Dostawa środków do mycia i dezynfekji
Numer ogłoszenia: 103518 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o., ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8315788, fax 074 8313731.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do mycia i dezynfekji.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do mycia i dezynfekcji CZĘŚĆ 1 - Środki do dezynfekcji skóry i błon śluzowych. CZĘŚĆ 2 - Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego, endoskopów i inkubatorów posiadające znak CE. CZĘŚĆ 3 - Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego CZĘŚĆ 4 - Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni CZĘŚĆ 5 - Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni CZĘŚĆ 6 - Środki do mycia i pielęgnacji skóry.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium: CZĘŚĆ 1 - 230,00 zł CZĘŚĆ 2 - 450,00 zł CZĘŚĆ 3 - 20,00zł CZĘŚĆ 4 - 200,00 zł CZĘŚĆ 5 - 280,00 zł CZĘŚĆ 6- 140,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (np. koncesje, zezwolenia i licencje); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. PLN. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku nie złożenia przez któregokolwiek Wykonawcę wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złożone dokumenty zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.(na zasadach określonych w art. 26 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. formularz oferty- załącznik nr 2, formularz/e cenowy/e - załącznik nr 1 (wg załączonego druku - wzór) wypełnione i podpisane przez wykonawcę B. Projekt Umowy załącznik nr 3 - podpisany przez wykonawcę(parafowana każda strona) C. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujące dokumenty i oświadczenia: a. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, lub oświadczenie o braku konieczności posiadania odpowiedniego zezwolenia, koncesji, licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika t z przedstawionych dokumentów rejestrowych (dopisane). c. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu d. oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.. e. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ f. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy-zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ g. oświadczenie zgodne z art. 44 ustawy Pzp. h. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonwania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa (oświadczenie wymagane jest jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp). D. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. PLN. E. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Do każdego produktu, wyrobu medycznego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane przez MZ zgodnie z ustawą o produktach biobójczych Dz.U. Nr 175 poz 1433 z dnia 13.09.2002 r z późniejszymi zmianami (Dz.U. Nr 189 poz 1852 z 2003 r, Dz.U Nr 173 poz. 1808 z 2004 r., Dz.U. Nr 180 poz 1491 z 2005 r.)-produkty biobójcze 2. Pozwolenie na obrót produktem leczniczym wydane przez MZ zgodnie z Prawem Farmaceutycznym - Dz.U. Nr 126 poz. 1381 z dnia 06.09.2001 z późniejszymi zmianami (Dz.U. nr 53 poz. 533 z dnia 14.03.2004r z późniejszymi zmianami, - produkty lecznicze 3. Potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informacji o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu zgodnie z ustawą o kosmetykach- (Dz.U. nr 42 poz 473 z 2001 r) - kosmetyki. 4. Deklaracja zgodności CE i certyfikat CE dla wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 93 poz.896 z 2004 r - wyroby medyczne 5. Spektrum działania, stężenia i czasy potwierdzone badaniami w instytucjach opiniotwórczych z terenu UE. -w części 1 Lp. 4 i 7 - nie dotyczy; -w części 2 L.p. 2 - nie dotyczy; -w części 4 l.p. 4 - nie dotyczy; -część 6 -nie dotyczy lub Załączy do oferty Oświadczenie o treści: Oświadczam, że: a. Oferowane preparaty w ramach zamówienia 3/ZP/2008 oferowane NZOZ Szpitalowi Powiatowemu w Dzierżoniowie spełniają wszystkie wymogi SIWZ są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. b. jesteśmy w posiadaniu dokumentów (dotyczy pkt. E ppkt. 1,2,3,4,5) które zobowiązujemy się dostarczyć Zamawiającemu na żądanie. 6. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, ulotki informacyjne-dołączyć do oferty; F. Dokument potwierdzający wniesienie wadium G. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 8) C SIWZ pkt b - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę-osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z orginałem Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.dzierzoniow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o.o. 58-200 Dzierżoniów ul. Cicha 1.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 12:00, miejsce: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o.o. 58-200 Dzierżoniów ul. Cicha 1 Sekretariat Dyrektora.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do dezynfekcji skóry i błon śluzowych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji skóry i błon śluzowych 11 pozycji..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego, endoskopów i inkubatorów posiadające znak CE..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego, endoskopów i inkubatorów posiadają znak CE 5 pozycji..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego 1 pozycja..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni 4 pozycje..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni 5 pozycji..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki do mycia i pielęgnacji skóry..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i pielęgnacji skóry 3 pozycje..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.