eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maziarnia Strzelecka › Dostawę przedmiotów mundurowych leśnika oraz sortów BHP w roku 2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-06

Maziarnia Strzelecka: Dostawę przedmiotów mundurowych leśnika oraz sortów BHP w roku 2015
Numer ogłoszenia: 105562 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86474 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce, Maziarnia Strzelecka 17, 22-135 Maziarnia Strzelecka, woj. lubelskie, tel. 82 5683210, faks 82 5683225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę przedmiotów mundurowych leśnika oraz sortów BHP w roku 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2015 roku do siedziby Nadleśnictwa Strzelce: 1 Przedmiotów mundurowych leśnika wykonanych wg wzorów określonych przez: a) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku, w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia - do czasu opracowania jednolitej dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów, oraz w związku z wyrażeniem zgody przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych w niniejszym przetargu dopuszcza się dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie w/w Rozporządzenia; b)Zarządzenie Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych; c)Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; d)Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; e)Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r., w sprawie zmiany zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno-technologiczna i fotograficzna mundurów leśnika dostępne są na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: Akty prawne dotyczące sortów mundurowych leśnika: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne Szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji techniczno - technologicznej http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna 2)Sortów bhp, które obejmują odzież roboczą, obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej. Sorty bhp powinny być wykonane zgodnie z: a)Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. Nr 259, poz. 2173 z późn.zm.) b)Polskimi Normami: odzież ochronna - wymagania ogólne PN-EN 340:2006; obuwie ochronne - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007; odzież ochronna p. deszczowa PN 343:2008+A1:2008; środki ochrony indywidualnej - obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007-A1:2008; środki ochrony indywidualnej - obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2007 c)Specyfikacją opracowaną na podstawie Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników PGL LP z dnia 29 stycznia 1998 r. (PUZP) oraz wytycznych DGLP dotyczących środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego. Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika (dotyczy to szczególnie osób na stanowiskach zaliczanych do Służby Leśnej). Podane nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego, co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie przedmiotów mundurów leśnika określona jest na 4389 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. Szczegółowy zakres dostaw z podaniem ilości poszczególnych przedmiotów umundurowania i sortów bhp: I. Mundur wyjściowy leśnika: 1.Marynarka męska i damska - gabardyna lub tropik szt. 4; 2.Spodnie męskie i damskie - gabardyna lub tropik szt.8; 3. Marynarka męska i damska - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 4; 4.Spodnie męskie i damskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 5; 5. Spódnica - gabardyna lub tropik szt. 0; 6. Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 0; 7. Koszula męska, bluzka damska szt. 8; 8. Koszula męska, bluzka damska - bawełna 100% szt. 23; 9. Krawat szt. 6; 10. Czapka mundurowa szt. 3; 11. Płaszcz męski szt. 1; 12. Płaszcz damski szt. 0; 13. Kapelusz męski lub damski szt. 1; 14. Kurtka męska szt. 2; 15. Kurtka damska szt. 1; 16.Szalik szt. 0; 17.Rękawice damskie lub męskie para 2; 18. Skarpety letnie termoaktywne para 11; 19. Skarpety przejściowe termoaktywne para 19; 20. Skarpety zimowe termoaktywne para 25; 21. Półbuty męskie, damskie para 15; II. Mundur codzienny leśnika: 22. Koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem szt. 10; 23. Koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem - 100% bawełna szt.14; 24. Sweter (nowy wzór) szt. 12; 25. Kamizelka szt. 3; 26. Bluza z polaru typu windstoper; szt. 8; 27. Kurtka wierzchnia szt. 8; 28. Czapka zimowa szt. 4; 29. Peleryna szt. 1; 30. Półbuty z membraną typu (Sympatex) lub równoważne par 9; 31. Półbuty z membraną typu (Gore - tex) lub równoważne par 8; III. Mundur terenowy leśnika: 32. Bluza z kamizelką letnią szt. 15; 33. Spodnie letnie szt.15; 34. Czapka letnia szt. 9; 35. Kurtka zimowa szt. 4; 36. Spodnie zimowe szt. 9; 37. Czapka zimowa szt. 4; 38. Trzewiki z membraną typu (Sympatex) lub równoważne para 7; 39. Trzewiki z membraną typu (Gore-tex) niskie lub równoważne para 5; 40. Trzewiki z membraną typu (Gore-tex) - wysokie lub równoważne para 9; 41. Trzewiki z membraną typu (Sympatex) - z ociepleniem lub równoważne para 2; 42 Trzewiki z membraną typu (Gore-tex) - niskie lub równoważne para 5; 43. Trzewiki z membraną typu (Gore-tex) -wysokie lub równoważne para 3. IV. Oznaki uzupełniające; 44. Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem szt. 4; 45. Stylizowany wizerunek orła szt. 0;46. Gałązka modrzewia szt. 0; V. Przedmioty uzupełniające: 47. Torba raportówka szt. 0; VI. Sorty BHP: 48. Ubranie letnie ( w tym 2 pary spodni) kpl 24; 49. Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą kpl 25; 50. Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą kpl 9; 51. Koszula robocza, długi rękaw szt. 36; 52. Koszula robocza, długi rękaw flanela (robotnik) szt. 7; 53. Koszula krótki rękaw/t-shirt szt. 25; 54. Bielizna Koszula termoaktywna, krótki rękaw szt. 41; 55. Bielizna Koszula termoaktywna, długi rękaw szt. 41; 56. Bielizna Kalesony męskie termoaktywne-leginsy damskie termoaktywne szt. 42; 57. Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą para 34; 58. Buty (gumowe) wodoodporne para 26; 59. Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne para 2; 60. Skarpetki letnie, termoaktywne para 69; 61. Skarpetki zimowe, termoaktywne para 69; 62. Czapka letnia szt. 34; 63. Czapka letnia (robotnik) szt. 7; 64. Czapka ocieplana szt. 9; 65. Czapka ocieplana (robotnik) szt. 9; 66. Hełm ochronny szt. 0; 67. Czepek pod hełm ochronny szt. 0; 68. Okulary przeciwsłoneczne (polaryzacyjne) szt. 1; 69. Kamizelka ostrzegawcza szt. 35; 70. Rękawice robocze para 9; 71. Rękawice ochronne para 2; 72. Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe kpl 34; 73. Kamizelka ciepłochronna szt. 3; 74. Kamizelka ocieplająca (robotnik) szt. 6; 75. Ubranie letnie, w kolorze ostrzegawczym szt. 6; 76. Ubranie ocieplane, w kolorze ostrzegawczym szt. 6; 77. Kurtka przeciwdeszczowa, w kolorze ostrzegawczym szt. 6; 78. Buty ochronne, podnosek ochronny para 6; 79. Trzewiki ochronne kpl 3; 80. Buty (gumowe) wodoodporne, podnosek ochronny kpl 6; 81. Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne, podnosek ochronny kpl 6; 82.Ubranie letnie (drelich) szt. 3; 83. Ubranie ocieplane (drelich) szt. 3; 84. Kurtka przeciwdeszczowa szt. 1; 85. Fartuch ochronny szt. 1; 86 Fartuch roboczy szt. 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.14.00.00 - Dodatki do odzieży roboczej 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.23.00.00 - Odzież różna 18.31.00.00 - Bielizna osobista 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.81.50.00 - Buty 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.00.00 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IRMAK P.P.H.U. Ireneusz Kapłan, ul. Czechowska 4a, 20-950 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135856,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181078,14

  • Oferta z najniższą ceną: 181078,14 / Oferta z najwyższą ceną: 181078,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.