eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówWykonanie systemu monitoringu w wybranych pomieszczeniach osuszalni i tłoczni gazu w Maćkowicach - roboty budowlane



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Nr: NP/2015/04/0367/TAR

Przedmiot zamówienia: Wykonanie systemu monitoringu w wybranych pomieszczeniach osuszalni i tłoczni gazu w Maćkowicach - roboty budowlane

Typ: Niepubliczne

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Roboty

Miasto: Tarnów

Województwo: małopolskie

Data publikacji: 2015-04-21

Data wygaśnięcia: 2015-05-06

CPV: -

Osoba kontaktowa: Kinga Sobol (TDH)

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : Wykonanie systemu monitoringu w wybranych pomieszczeniach osuszalni i Tłoczni Gazu w Maćkowicach - roboty budowlane

Miejsce uzyskania SIWZ : Strona internetowa Zamawiającego http://przetargi.gaz-system.pl (sekcja: zamówienia niepubliczne)

Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść wyjaśnień Zamawiający przekazuje Dostawcy, który złożył wniosek o wyjaśnienie, a także zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego, jeżeli SIWZ została udostępniona na tej stronie. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. Dokonaną zmianę przekazuje się niezwłocznie wszystkim Dostawcom, którym przekazano SIWZ, a także zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, jeżeli Specyfikacja została udostępniona na tej stronie. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ. 4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Dostawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieszcza informację na stronie internetowej Spółki, na której została udostępniona Specyfikacja. 5. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Dostawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.

Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez podania przyczyny takiej czynności. 2. O zakończeniu Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Dostawców biorących udział w Postępowaniu. 3. Dostawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia o którym mowa w ust. 1. powyżej.

Dodatkowe informacje : 1. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji handlowych z Wykonawcami. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość badania i oceny ofert tylko trzech Wykonawców, których oferty po wstępnej ocenie, w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria, są najkorzystniejsze.

Warunki udziału w postępowaniu : OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W zakresie wymaganego doświadczenia, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej, Zamawiający wymaga aby Dostawcy w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonali minimum jedną robotę budowlaną, odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, Zamawiający uznaje wykonanie zamówienia w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia systemu monitoringu wizyjnego, o wartości co najmniej 50 000,00 zł netto. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Zamawiający wymaga aby Dostawcy dysponowali osobami posiadającymi niezbędne do wykonania Zamówienia kwalifikacje zawodowe o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 ze zm.), tj.: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w grupie 1 w zakresie pkt. 2, 9 i 10 (do pkt 2 i 9) oraz w grupie 3 w zakresie pkt. 5. - co najmniej 2 osobami, z których każda posiada uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w grupie 1 w zakresie pkt. 2, 9 i 10 (do pkt. 2 i 9) oraz w grupie 3 w zakresie pkt. 5. - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w grupie 3 w zakresie pkt. 5 i 10 (do pkt. 5). - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w grupie 3 w zakresie pkt. 5 i 10 (do pkt. 5). Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku uprawnień, o których mowa powyżej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego Zamawiający wykluczy: 1) Dostawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu, w szczególności nie składając wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, 2) Dostawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, z wyjątkiem Dostawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, o ile układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, 3) Dostawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) Dostawców: a) będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie Zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, b) będących spółką jawną, spółką partnerską, spółka komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie Zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 5) Dostawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Dostawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 6) Dostawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 7) Dostawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, jeżeli wadium było wymagane. 8) Dostawców wpisanych na Listę Nierzetelnych Dostawców. 3. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Dostawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania Zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (poleganie na zasobach innych podmiotów). 4. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby takie podmioty brały udział w realizacji Zamówienia w charakterze podwykonawców Dostawcy. 5. Ocena spełniania przez Dostawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty według formuły 0 - 1 ,,spełnia" / ,,nie spełnia". 6. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1 pkt 2) - 3) powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy, natomiast warunek opisany w ust. 1 pkt 1) i 4) musi spełnić każdy z Dostawców odrębnie. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW ORAZ UMOŻLIWIENIA OCENY OFERT 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Dostawca winien przedstawić: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Dostawcy w obrocie

dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Dostawca złoży w tym zakresie stosowane oświadczenie

2) oświadczenie Dostawcy, iż może ubiegać się o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie okoliczności wskazanych w Rozdziale IX ust. 2 pkt 2) - 4) SIWZ. 3) jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów, 4) dokumenty potwierdzające, że Dostawca, który będzie wykonywał zamówienie, posiada wymagane uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz innych dokumentów uzasadnionych przedmiotem zamówienia, tj.: a) wykazu wykonanych w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, robót budowlanych, ze wskazaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania, nazwy i adresu inwestora oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie, b) wykazu osób, którymi dysponuje Dostawca, ze wskazaniem ich uprawnień czy kwalifikacji, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających te uprawnienia czy kwalifikacje, c) pisemnego oświadczenia (zawarte w Formularzu ofertowym), że Dostawca zapoznał się z treścią ,,Kodeksu Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A." i zobowiązuje się do stosowania zaleceń w nim zawartych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, d) pisemnego oświadczenia (zawarte w Formularzu ofertowym), że wytworzone w trakcie wykonywania Zamówienia odpady, Dostawca zagospodaruje zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach. 2. Wymagane dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę. 4. Dopuszcza się wspólne ubieganie się Dostawców o udzielenie zamówienia. Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Niepublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy i wniesienie należytego wykonania umowy(zgodnie z art. 366 K.C), jeśli zażąda go Zamawiający. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiający żąda od Dostawców występujących wspólnie pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Dostawców w toku postępowania o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Jeżeli oferta Dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych Dostawców. Dodatkowo, podmioty występujące wspólnie powinny załączyć do oferty - w przypadku spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej lub o ile nie jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę wspólników spółki w sprawie reprezentowania spółki w zakresie objętym Postępowaniem. 5. Każdy z Dostawców występujących wspólnie składa dokumenty o których mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 1) ÷ 3) SIWZ. W pozostałym zakresie Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów poszczególnych Dostawców. 6. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów Dostawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował w sposób realny zasobami niezbędnymi do realizacji Zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia oraz dokumenty, z których będzie wynikać, że osoba lub osoby podpisujące pisemne zobowiązanie były umocowane do działania w imieniu tych podmiotów.

Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Termin realizacji zamówienia : Wymagane

Data realizacji zamówienia : 2015-10-30

Miejsce realizacji zamówienia : Obszar działania Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Tarnowie

Termin składania ofert : 2015-05-06 12:00

Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne

Termin otwarcia ofert : 2015-05-06 12:15

Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne

Okres związania ofertą : 60 dni

Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.