eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPzegląd i konserwacja urządzen klimatyzacyjnych Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-24

Nr: NP/2016/06/0450/POZ

Przedmiot zamówienia: Pzegląd i konserwacja urządzen klimatyzacyjnych Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Poznaniu

Typ: Niepubliczne

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Poznań

Województwo: wielkopolskie

Data publikacji: 2016-06-24

Data wygaśnięcia: 2016-07-08

CPV: -

Osoba kontaktowa: Ana Dimitrowa (PDH) ana.dimitrowa@gaz-system.pl 61 8544 348

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : 1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddziału w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 1a-d do SIWZ. Ponadto istotne warunki wykonania zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 a-d do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery Części:
a) Część nr 1 - serwis urządzeń klimatyzacyjnych wraz z usuwaniem awarii - Poznań ul. Grobla 15, Terenowe Jednostki Eksploatacji: Kotowo, Lwówek, Piła, Ujście
b) Część nr 2 - serwis urządzeń klimatyzacyjnych wraz z usuwaniem awarii - Terenowe Jednostki Eksploatacji: Kalisz, Odolanów, Leszno, Krobia
c) Część nr 3 - serwis urządzeń klimatyzacyjnych wraz z usuwaniem awarii - Terenowe Jednostki Eksploatacji: Szczecin, Goleniów, Gorzów Wlkp.
d) Część nr 4 - serwis urządzeń klimatyzacyjnych wraz z usuwaniem awarii zlokalizowanych na gazociągach
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Dostawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub więcej Części wskazanych w pkt. 3 powyżej.
5. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia zasad równego traktowania i uczciwej konkurencji, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Każdorazowe zastosowanie równoważnego rozwiązania wymaga uzgodnienia u Zamawiającego. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Każdy Dostawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Kodeksu Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A, który jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.gaz-system.pl/przetargi/kodeks-postepowania-dla-dostawcow/ i stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ oraz stosować zawarte w nim zasady postępowania w trakcie realizacji Zamówienia.
7. Dostawca zobowiązany jest zapoznać się z Broszurą Informacyjną dla Wykonawców stanowiącą Załącznik nr 5 do SIWZ oraz do przestrzegania i wdrożenia jej postanowień w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
8. Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania przewidziane jest zorganizowanie wizji lokalnej w zakresie Części nr 1, Części nr 2 i Części nr 3 zamówienia. Termin wizji w okresie do dnia 29.06.2016 roku włącznie, należy ustalić telefonicznie w godz. 07:30 - 14:30 bezpośrednio z nw. osobami (odpowiednio dla danej lokalizacji).
9. Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej dla lokalizacji:
1) w Poznaniu przy ul. Grobla 15 jest Pan Artur Paszak, tel. 605 552 400.
2) Terenowa Jednostka Eksploatacji Kotowo/Granowo 47 jest Pan Paweł Szwec, tel. 725 290 502.
3) Terenowa Jednostka Eksploatacji Lwówek/Zębowo jest Pan Jarosław Pierzyński, tel. 605 552 444.
4) Terenowa Jednostka Eksploatacji w Pile jest Pan Waldemar Grela, tel. 725 054 240.
5) Terenowa Jednostka Eksploatacji w Ujściu jest Pan Adam Gaworski, tel. 725 054 177.
6) Terenowa Jednostka Eksploatacji Kaliszu jest Pan Sławomir Archanowicz, tel. 605 552 438.
7) Terenowa Jednostka Eksploatacji w Odolanowie jest Pan Sławomir Usarek, tel. 691 778 971.
8) Terenowa Jednostka Eksploatacji w Lesznie jest Pan Adam Szczepaniak, tel. 885 850 579
9) Terenowa Jednostka Eksploatacji Krobia jest Pan Jan Zakrzewski, tel. 605 552 427.
10) Terenowa Jednostka Eksploatacji Szczecin jest Pan Daniel Mroziński, tel. 605 694 425.
11) Terenowa Jednostka Eksploatacji Goleniów jest Pan Fabian Puzanow, tel. 725 043 429.
12) Terenowa Jednostka Eksploatacji w Gorzowie Wielkopolski jest Pan Tomasz Skrodzki, tel. 725 054 201.
Dostawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do wizji lokalnej do podpisania stosownego zobowiązania do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji do których będzie miał dostęp w trakcie wizji, którego wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
10. Uczestnictwo w wizji lokalnej przez potencjalnych Dostawców nie jest obowiązkowe.
11. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonywanie przez potencjalnego Dostawcę zdjęć oraz kopii dokumentów, a wszelkie szkice i notatki sporządzone przez Dostawcę, muszą być - w formie kserokopii - dołączone do ww. zobowiązania.
Miejsce uzyskania SIWZ : www.gaz-system.pl
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian lub odwołania wymagań zawartych w Specyfikacji każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do Specyfikacji przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Dostawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Spółki, na której została udostępniona SIWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Dostawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji.
6. Data publikacji ogłoszenia - 24.06.2016r.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
2. O zakończeniu Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia:
1) Dostawców, którym przekazano SIWZ - w przypadku zakończenia Postępowania przed upływem terminu składania ofert,
2) Wszystkich Dostawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia Postępowania po upływie terminu składania ofert.
3. Dostawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej.
4. Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, przysługuje Zamawiającemu również po wyborze najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji Zamawiający może zakończyć Postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty, po unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w Postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
Dodatkowe informacje : Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia z Dostawcami negocjacji.
Warunki udziału w postępowaniu : I.O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ DOSTAWCY, KTÓRZY:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego tj.:
2.1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są nadal wykonywane) zrealizowali należycie co najmniej:
a) dwa zamówienia (dla Części nr 1 zamówienia),
b) jedno zamówienie ( dla Części nr 2, nr 3 i nr 4 zamówienia)
o charakterze i złożoności odpowiadającej zakresowi przedmiotowego Zamówienia przez okres co najmniej pół roku każde.
Za zamówienie odpowiadające charakterem i złożonością zakresowi przedmiotowego zamówienia Zamawiający będzie uważał wykonanie usługi przez okres co najmniej 6 miesięcy polegającej na wykonaniu kompleksowych usług napraw, przeglądów oraz konserwacji:
a) klimatyzacji freonowej i gazowej (dla Części nr 1 zamówienia),
b) klimatyzacji freonowej ( dla Części nr 2, nr 3 i nr 4 zamówienia)

Zamawiający w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia zrealizowane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie zrealizowana musi wypełniać wymogi określone powyżej.
Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia powołując się przy jego spełnieniu na te same usługi w zakresie części nr 1, nr 2 , nr 3 oraz nr 4 zamówienia.
UWAGA:
W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia) oraz w sytuacji, gdy Dostawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w Rozdziale IX ust. 6 oraz Rozdziale XXIV ust. 3 co najmniej jeden podmiot musi wykazać się spełnianiem warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 2.1) powyżej.

2.2. dysponują lub będą dysponować co najmniej:
w zakresie Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3 oraz Części nr 4
a) 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, kontrolno-pomiarowym Grupa 1 pkt 2, 10 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003, nr 89, poz. 828 z późn.zm.)
b) 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, kontrolno-pomiarowym Grupa 1 pkt 2, 10 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003, nr 89, poz. 828 z późn.zm.)
c) 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji Grupa 2 pkt 5, 6 i 10 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003, nr 89, poz. 828 z późn.zm.)
d) 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji Grupa 2 pkt 5, 6 i 10 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003, nr 89, poz. 828 z późn.zm.)
e) 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji Grupa 3 pkt 6, 10 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003, nr 89, poz. 828 z późn.zm.)
f) 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji Grupa 3 pkt 6, 10 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003, nr 89, poz. 828 z późn.zm.)
g) 2 osobami posiadającymi aktualne orzeczenia lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na wysokości powyżej 3 metrów

Osoby te będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia.
Zamawiający dopuszcza łączenia funkcji wyżej wymienionych osób w ust. 2 pkt. 2.2.

Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia powołując się przy jego spełnieniu na te same osoby w zakresie części nr 1, nr 2, nr 3 oraz 4 zamówienia.

3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego.

UWAGA: Ocena spełniania warunków wymaganych od Dostawców zostanie dokonana według formuły 0 - 1 ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego.
W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1 - 3 powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 4 musi spełnić każdy z Dostawców odrębnie.
W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia ponoszą oni solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy.
Dostawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 2 powyżej może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na zasadach określonych w Rozdziale IX ust. 6 oraz Rozdziale XXIV ust. 3 SIWZ.

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Oferta Dostawcy powinna zawierać wypełniony Formularz OFERTA (zgodny z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ).
2. Dostawca jest zobowiązany przedstawić w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego (w zakresie Części nr 1 oraz/lub Części nr 2 oraz/lub Części nr 3 oraz/lub Części nr 4 zamówienia):
1) dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące ofertę w imieniu Dostawcy były uprawnione do tej czynności (np. odpis z KRS, pełnomocnictwo)
2) wykaz zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie prac określonych w rozdz. VIII ust. 2 pkt 2.1 SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania zostały wykonane należycie - Zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ,
3) wykaz osób, potwierdzający, że Dostawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, określonymi w rozdz. VIII ust. 2 pkt. 2.2 SIWZ oraz Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ,
3. W przypadku, gdy Dostawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż zł polski, Zamawiający przeliczy je na zł polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu:
a) publikacji ogłoszenia o Zamówieniu - dotyczy polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, o których mowa w lit. a) powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniami zgodnie z treścią §8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP z 2013 r. poz. 18 ze zm.).
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Dostawcę. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
5. W przypadku składania oferty przez Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1) powyżej dotyczy każdego z ww. Dostawców. Pozostałe dokumenty składane są przez tych Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, którzy spełniają warunki udziału w Postępowaniu, których potwierdzeniem są dane dokumenty.
6. Jeżeli Dostawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji Dostawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu Zamawiający wymaga:
1) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Dostawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do SIWZ). Dostawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu, lub
2) innego dokumentu, z którego będzie jednoznacznie wynikać, że Dostawca będzie dysponował zasobami podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.
W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby takie podmioty brały udział w realizacji Zamówienia w charakterze podwykonawców Dostawcy.
7. Zamawiający może wezwać Dostawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia
i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków lub wymagań na dzień przedłożenia danego oświadczenia lub dokumentu.
W przypadku nieprzedłożenia przez Dostawcę dokumentu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 1) SIWZ, dopuszcza się samodzielne pobranie przez Zamawiającego dokumentu z właściwego rejestru.
Wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.
8. Jeżeli w danym postępowaniu oferty zostały złożone przez więcej niż 2 Dostawców, dopuszcza się możliwość badania i oceny ofert tylko tych 2 Dostawców, których oferty po wstępnej ocenie są najkorzystniejsze. W przypadku skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, oferty złożone przez pozostałych Dostawców Zamawiający pozostawia bez badania i oceny.
9. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Dostawcę oświadczeń i dokumentów w formie pisemnej w przypadku, gdy oświadczenia i dokumenty w formie elektronicznej lub papierowej będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga od Dostawców wniesienia wadium.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Słownie : Termin realizacji Zamówienia ustala się od dnia zawarcia umowy do dnia 31.05.2017 roku (w zakresie Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3 oraz Części nr 4 zamówienia).
Miejsce realizacji zamówienia : Zgodnie z zapisami Specyfikacji
Termin składania ofert : 2016-07-08 11:00
Miejsce otwarcia ofert : Nie dotyczy.
Termin otwarcia ofert : 2016-07-04 10:15
Miejsce otwarcia ofert : Nie dotyczy.
Okres związania ofertą : 60 dni
Termin związania ofertą : 2016-09-01
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.