Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-03
Warszawa: Postępowanie na dostawę sztućców do jednostek Centrum Usług Logistycznych.
Nr 36/WA/PN/2016
Numer ogłoszenia: 109852 - 2016; data zamieszczenia: 03.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych , ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cul.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej, jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na dostawę sztućców do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Nr 36/WA/PN/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sztućców do jednostek Centrum Usług Logistycznych, stanowiących wyposażenie gastronomiczne. Zamawiający wymaga dostarczenia sztućców, nadających się i posiadających miejsce na spodniej stronie do wykonania w przyszłości graweru. Zamawiane sztućce muszą być wykonane ze stali nierdzewnej o wysokiej jakości, chromowo - niklowej 18/10, odpornej na korozję i zarysowania. Zamawiane sztućce mają być wykonane ze stali absolutnie higienicznej, przeznaczonej do wieloletniego użytku, odpornej na zarysowania i łatwej w utrzymaniu czystości, a także nie trącej blasku z biegiem czasu, zachowującej nieskazitelny połysk. Zamawiane sztućce muszą być neutralne w smaku, nie wchodzące w reakcje z jedzeniem oraz przystosowane do mycia w zmywarkach. Na asortyment objęty przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na okres min. 1 roku. 1) Asortyment szczegółowo określono w załączniku nr 1A SIWZ - Formularze kalkulacji cenowej dla poszczególnych obiektów CUL. 2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ, czy też producenta należy przyjąć, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w opisie Przedmiotu Zamówienia, tj. pkt. 1.1 SIWZ - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający ustala następujące cechy wyrobów równoważnych: a) Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać nie gorsze parametry niż te wskazane w jego opisie - zawarte w formularzach kalkulacji cenowej stanowiącego załącznik do SIWZ oraz w pkt. 1.1 SIWZ. b) zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory jakościowe. 3) Dostarczany towar musi być wysokiej jakości. 4) Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu produktów innych niż zaoferowane w formularzach kalkulacji cenowej. 5) Dostarczany towar musi być pozbawiony wad i uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1.4 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, do wysokości maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.24.11.00 - Noże 39.24.11.30 - Noże specjalistyczne 39.24.11.20 - Noże kuchenne 39.24.11.10 - Noże stołowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 złotych.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2.6.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca fotografie a także dostarczy wzór np. widelca deserowego jako przykład proponowanego wzoru sztućców. Zwrot wzoru nie dotyczy Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w postępowaniu do realizacji zadania. Nie odebrany wzór zostanie zniszczony przez komisje po zakończonym postępowaniu 2.6.4. Do swojej oferty w wersji papierowej, Wykonawca załącza również swoją ofertę w wersji elektronicznej, na nośniku danych - płycie CD/DVD.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
12.2. Zmiana umowy będzie możliwa w przypadkach i na warunkach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cul.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Logistycznych, 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37, Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Centrum Usług Logistycznych, 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37, Sekretariat - pok 105..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.