eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneRozbudowa skoczni narciarskiej Wielka Krokiew im. Stanisława Marusarza wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem



Ogłoszenie z dnia 2016-06-29

Zakopane: Rozbudowa skoczni narciarskiej Wielka Krokiew im. Stanisława Marusarza wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 110983 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem , ul. Bronisława Czecha 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2012274, faks 18 2014906.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cos.pl/bip/strony,0,72-zakopane

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa skoczni narciarskiej Wielka Krokiew im. Stanisława Marusarza wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę skoczni narciarskiej Wielka Krokiew im. Stanisława Marusarza wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem. Szczegóły zostały zawarte w dokumentacji przetargowej.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień . Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej w rozumieniu art. 99÷101 Ustawy lub ustanowienia dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu art. 2 pkt 2a Ustawy).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 60 000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 zł). Szczegóły dotyczące wadium zawarto w SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane konstrukcyjne o wartości wykonanych robót budowlanych nie niższej niż 1 000 000 (słownie: jeden milion) zł netto. W celu wykazania spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów dotyczących wykonanych robót i ich rodzaju, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponować na okres realizacji zamówienia: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, (wymagana minimum - jedna osoba z minimum 2-letnim doświadczeniem z uprawnieniami budowlanymi), b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (wymagana minimum - jedna osoba z minimum 2-letnim doświadczeniem z uprawnieniami budowlanymi), c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (wymagana minimum - jedna osoba z minimum 2-letnim doświadczeniem z uprawnieniami budowlanymi), d) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do geodezyjnej obsługi inwestycji - art. 43 pkt 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015 r. poz. 520 ze zm.). Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2016 r. Nr 65 ); w przypadku zaproponowania osób wchodzących w skład zespołu, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza na język polski.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 2 000 000 zł (słownie: dwa miliony) w zakresie prowadzonej działalności, b) wykaże, iż dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł (słownie: dwa miliony), Ocenę spełniania tych w/w warunków Zamawiający dokona na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do oferty. Druki oświadczeń stanowią załączniki do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Certyfikat lub inny równorzędny dokument wraz z kartą katalogową rozbiegu, gwarantujący, że oferowany rozbieg lodowy (bez osprzętu) spełnia wymagania stawiane skoczniom narciarskim dla uzyskania homologacji Międzynarodowej Federacji Narciarskiej FIS.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy 1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3 i 4 poniżej (art. 144 ust. 1). 2.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem pkt 1 podlega unieważnieniu. 3. Strony przewidują możliwość zmiany istotnych warunków Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zmiany istotnych warunków Umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac lub zagrażających prawidłowemu i terminowemu wykonaniu przedmiotu Umowy - potwierdzone wpisami do Dziennika Budowy, b) wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron Umowy, takie jak: nadzwyczajne zjawiska przyrody (między innymi trzęsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywołane przez człowieka, np. działania wojenne czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej, którym należy się podporządkować, a także inne niemożliwe do przewidzenia przyczyny techniczne, c) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, d) zmian numeru rachunku bankowego Wykonawcy, e) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy związane z rezygnacją (zaniechaniem) przez Zamawiającego wykonania części Umowy, f) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy związane z koniecznością wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, g) są korzystne dla Zamawiającego 4. Zamawiający dopuszcza możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w ust. 4 w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy, Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej. 6. Zmiana Umowy nie może skutkować zmianą terminu realizacji Umowy dłużej niż do 22.12.2016 r., chyba że zmiana terminu realizacji Umowy spowodowana jest działaniem siły wyższej. 7. Strony dopuszczają możliwość zmian w zakresie wskazanej przez Wykonawcę osoby zdolnej do wykonania przedmiotu Umowy. 8. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 9. Przerwy w wykonywaniu robót z powodu przeprowadzenia jakichkolwiek zawodów na obiekcie nie wpływają na przedłużenie terminu realizacji Umowy określonego w ust. 1 Umowy. 5. Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty zamienne będzie protokół konieczności uzgodniony przez Strony oraz kosztorys różnicowy sporządzony przez Wykonawcę metodą szczegółową tj. określający ilość jednostek przedmiarowych danego zakresu robót według technologii przyjętej w kosztorysie ofertowym i cen jednostkowych przyjętych dla tych jednostek obmiarowych (wielkość ujemna) oraz ilość jednostek przedmiarowych danego zakresu robót podlegających wykonaniu według nowej technologii i cen jednostkowych wyliczonych w poziomie cen z okresu wykonania robót według nowej technologii (wielkość dodatnia), przy czym cena jednostkowa dla robót wykonywanych według nowej technologii zostanie obliczona w sposób określony poniżej: 1) stawka robocizny, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku - będą tożsame z wielkością tych składników cenowych zawartych w kosztorysie ofertowym, 2) ceny materiałów - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych (IMB; IME i IMI) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym, 3) ceny sprzętu - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach pracy sprzętu (IRS) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym. Tak sporządzony kosztorys różnicowy po uprzednim jego sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będzie stanowił podstawę do zmiany Umowy w formie aneksu do Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca może przystąpić do realizacji robót zamiennych po zawarciu z Zamawiającym stosownego aneksu do Umowy. Roboty zamienne mogą być realizowane tylko wówczas, gdy konieczność wykonania prac zamiennych wynika z opracowanej dokumentacji zamiennej, niemożności wykonania prac przewidzianych w dokumentacji projektowej. 6. W przypadku konieczności przerwania robót lub ograniczenia zakresu rzeczowego Przedmiotu Umowy (zaniechania robót) przez Zamawiającego, Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu, z zastrzeżeniem, że w tym przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane roboty oraz koszty robót zabezpieczających, o ile zostaną potwierdzone w podpisanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego z ramienia Zamawiającego protokole inwentaryzacji. 7. W przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych Zamawiający zleci te roboty Wykonawcy. W przypadku wystąpienia takich robót, których wyceny nie uwzględniono w kosztorysie ofertowym, ustalenie wynagrodzenia Wykonawcy odbywać się będzie na następujących zasadach: 1) cena robocizny oraz procent kosztów pośrednich i zysku zostaną ustalone według danych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy, 2) ceny jednostkowe materiałów wraz z kosztami zakupu ustalone zostaną na poziomie średnich cen z kwartalnika Sekocenbud, na kwartał poprzedzający dzień wprowadzenia, a w przypadku ich braku - na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, faktur za zakup materiałów, 3) ceny sprzętu ustalone zostaną na poziomie cen pracy sprzętu z kwartalnik Sekocenbud na kwartał poprzedzający dzień wprowadzenia, 4) nakłady jednostkowe zostaną ustalone w oparciu o normy KNR, normy zakładowe lub kalkulację własną Wykonawcy, po ich zaakceptowaniu przez Zamawiającego. Rozpoczęcie wykonywania zamówień dodatkowych może nastąpić jedynie na podstawie odrębnego zamówienia udzielonego wykonawcy, jeżeli zostaną spełnione przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo w ramach niniejszej Umowy, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy. Zdanie poprzednie stosuje się odpowiednio do zmiany umowy zawartej z podwykonawcą. 4. Podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo w ramach niniejszej Umowy, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy wraz ze zgodą Wykonawcy na zawarcie umowy o dalsze podwykonawstwo, o treści zgodnej z projektem umowy przedstawionej do akceptacji Zamawiającemu. Zdanie poprzednie stosuje się odpowiednio do zmiany umowy zawartej z dalszym podwykonawcą. 9. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 7 ust.1(przy czym wyłączenie to nie dotyczy umów o podwykonawstwo w zakresie dostaw lub usług o wartości większej niż 50.000 zł). Jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia w umowie, o której mowa w zdaniu poprzednim jest dłuższy niż określony w ust. 5, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej, określonej w § 11 ust. 1 pkt 13. 15. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany albo odsunięcia danego podwykonawcy, jeżeli sprzęt techniczny, osoby i kwalifikacje, którymi dysponuje dany podwykonawca, nie spełniają warunków lub wymagań dotyczących podwykonawstwa, określonych w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego lub nie dają rękojmi należytego wykonania powierzonych Podwykonawcy robót. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu prawidłowego wykonania części Umowy do dnia odstąpienia. Do ustalenia wynagrodzenia w takim przypadku odpowiednie zastosowanie ma postanowienie § 7 ust. 6. 6. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, Wykonawcę obciążają następujące obowiązki szczegółowe: a. Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi inwentaryzację stanu zaawansowania robót wraz z zestawieniem wartości wykonanych robót według stanu na dzień odstąpienia i przedłoży je do Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia odstąpienia, b. W terminie 14 dni od daty przedłożenia inwentaryzacji stanu zaawansowania robót, o którym mowa w ust. 6 lit. a., Zamawiający przy udziale Wykonawcy dokona sprawdzenia zgodności inwentaryzacji ze stanem faktycznym i sporządzi wspólnie z Wykonawcą szczegółowy protokół inwentaryzacji stanu zaawansowania robót wraz z zestawieniem wyliczenia należnego wynagrodzenia za zinwentaryzowane prawidłowo wykonane i zaakceptowane przez Zamawiającego roboty. c. W przypadku uchybienia przez Wykonawcę wykonania obowiązków wskazanych w ust. 6 lit. a, Wykonawca upoważnia Zamawiającego do jednostronnego sporządzenia i podpisania inwentaryzacji określonej w lit. a oraz protokołu wskazanego w lit. b, który będzie wiążący dla Wykonawcy. 2. Zmiana osób lub danych kontaktowych osób wymienionych w ust. 1 lit. a oraz danych kontaktowych osób wymienionych w ust. 1 lit b nie stanowi zmiany Umowy i nie wymaga aneksu do Umowy. Druga Strona związana jest informacją o zmianie osoby lub danych kontaktowych osoby, jeżeli Strona poinformuje ją na piśmie z podaniem danych nowej osoby lub nowych danych kontaktowych. Do zmiany osób wymienionych w ust. 1 lit b stosuje się postanowienia § 5 Umowy. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.cos.pl/strony,0,72-zakopane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonali wizji lokalnej obiektu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, o których mowa w art. 2 pkt 6 oraz art. 83 ust. 2 Ustawy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 2 pkt 7 oraz art. 83 ust. 1 Ustawy. W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień . Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej w rozumieniu art. 99÷101 Ustawy lub ustanowienia dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu art. 2 pkt 2a Ustawy). Zamawiający dopuszcza zorganizowanie wizji lokalnej terenu robót. Ze względu na specyfikę zamówienia zaleca się Wykonawcom aby zgłaszali swój udział i chęć przeprowadzenia w wizji lokalnej. Wykonawcy zainteresowani wizją lokalną powinni dokonać zgłoszenia na adres e-mailowy zamowienia.zakopane@cos.pl i/lub telefoniczny/faks na nr 018 263 26 77. W przypadku braku zainteresowania ze strony Wykonawców wizja lokalna nie odbędzie się. Nie przewiduje się aukcji i licytacji elektronicznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.