Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-07
Jelenia Góra: Kompleksowa dostawa sprzętu lekkoatletycznego pozwalającego na przeprowadzanie zawodów o randze Młodzieżowych Mistrzostw Polski w Lekkiej Atletyce
Numer ogłoszenia: 114218 - 2016; data zamieszczenia: 07.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Termy Cieplickie Sp. z o.o. , Park Zdrojowy 5, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 75546900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.termycieplickie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa sprzętu lekkoatletycznego pozwalającego na przeprowadzanie zawodów o randze Młodzieżowych Mistrzostw Polski w Lekkiej Atletyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa sprzętu lekkoatletycznego pozwalającego na przeprowadzanie zawodów o randze Młodzieżowych Mistrzostw Polski w Lekkiej Atletyce wraz z transportem do miejsca jego docelowej lokalizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie I Załącznik nr 7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany po 01.01.2015 r., kompletny, gotowy do użytku lub montażu. Oferowane produkty (wszystkie) powinny być bezpieczne i prawidłowo oznakowane to znaczy, że muszą spełniać wymagania ogólnego bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów ( Dz.U. Nr 229, poz. 2275 z późn.zm) oraz art. 20 ustawy z 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej. (Dz.U. z 2004 r. Nr 173, poz.1807 z późn.zm.). Dla montowanych urządzeń - pierwsze uruchomienie należy do obowiązków Wykonawcy, bez dodatkowego wynagrodzenia. Do poszczególnych produktów - producent jest zobowiązany dołączyć kartę gwarancyjną oraz określić warunki udzielania gwarancji, z zastrzeżeniem zdania następnego. Naprawa związana z usunięciem wady w okresie gwarancji jest usługą bezpłatną, wykonywaną w miejscu zamontowania urządzenia. Do poszczególnych produktów wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - producent jest zobowiązany dołączyć kopię certyfikatu IAAF. Wszystkie instrukcje obsługi, eksploatacji/ użytkowania, a także informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania produktów muszą być dostarczone w języku polskim. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawę produktów łącznie z ich montażem, liczony od daty podpisania przez Strony umowy protokołu zdawczo-odbiorczego wynosi: 24 miesiące Brak podanego przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości Zamawiający traktować będzie jako minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego. Podstawą rozszerzenia okresu rękojmi za wady jest art.558 ustawy z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy dostaw, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego zamówienia i polegających na rozszerzeniu dostaw, jeżeli zmiana Wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze. W przypadku konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego Strony rozliczać się będą przyjmując ceny jednostkowe ujęte w Formularzu oferty, stanowiący integralny załącznik oferty.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, w wysokości 3 000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych); Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Alior Bank Spółka Akcyjna Nr konta bankowego: 41 2490 0005 0000 4600 3747 7384. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium musi zostać zaksięgowana przed upływem terminu składania ofert, w przeciwnym wypadku zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 upzp. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez zamawiającego formie Wykonawca ma dołączyć do oferty w oryginale, w osobnej kopercie opisanej: nazwa Wykonawcy, z adnotacją: Wadium do udziału w przetargu pn. Kompleksowa dostawa sprzętu lekkoatletycznego pozwalającego na przeprowadzanie zawodów o randze Młodzieżowych Mistrzostw Polski w Lekkiej Atletyce Dokumenty, o których mowa w punkcie 11.2. muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. Zaleca się, aby Wykonawca do oferty dołączył kopię potwierdzenia wniesienia wadium (kopia przelewu, wpłaty lub innego dokumentu), przy czym nie jest to wystarczający warunek do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 upzp. Z treści dokumentu wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, powinno wynikać: termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych upzp. w punkcie 11.6 pkt e) na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji - gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego tj. Termy Cieplickie Sp. z o.o.), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, zobowiązanie gwaranta do bezusterkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie: że Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. że Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie sprzętu lekkoatletycznego o wartości minimum 80 000,00 PLN łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT, poświadczone należytym wykonaniem dostawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie sprzętu lekkoatletycznego o wartości minimum 80 000,00 PLN łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT, poświadczone należytym wykonaniem dostawy.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do Tomu I SIWZ Uwaga: Zobowiązanie osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą we własnym imieniu zawierające oświadczenie tej osoby o udostępnieniu samej siebie na rzecz Wykonawcy nie stanowi zobowiązania innego podmiotu w rozumieniu art. 26 ust. 2b upzp. (por. wyrok KIO z 14 października 2011 r., sygn. akt KIO 2106/11). Bezpośrednie dysponowanie osobami na podstawie umów cywilnoprawnych przez Wykonawcę także nie jest sytuacją, o której mowa w art. 26 ust. 2b upzp. (wyrok KIO z 28 czerwca 2010 r., sygn. akt KIO 1104/10) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 upzp., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b upzp., Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji jakości oferowanego sprzętu - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.termycieplickie.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie w wersji elektronicznej - www.bip.termycieplickie.com i odpłatnie w wersji papierowej - w ciągu 5 dni od daty złożenia wniosku do Zamawiającego i wniesienia opłaty 20 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego lub przesłać na adres: Termy Cieplickie Sp. z o.o., Asystent Zarządu II piętro, 58-560 Jelenia Góra, ul. Park Zdrojowy 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W JELENIEJ GÓRZE
- Ochrona mienia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, w 2025 r.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn i miasta Kowary
- Dostawa wraz z montażem sprzętów medycznych do budynku nr 2 Wydziału Nauk Medycznych i Technicznych Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Usługa ubezpieczenia Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Studzienice"
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
- Zestawy sprzętu sportowego realizowane ze środków budżetu państwa w ramach Programu Wsparcia Aktywności Fizycznej Dzieci i Młodzieży - Projekt Mały Mistrz
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SPORTOWEGO NA HALI SPORTOWEJ
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali sportowej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 2 przy ul. Mickiewicza 1 w Augustowie"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.