eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa drobnego sprzetu i akcesoriów laboratoryjnych (3/CRE/2013)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Warszawa: Dostawa drobnego sprzetu i akcesoriów laboratoryjnych (3/CRE/2013)
Numer ogłoszenia: 114814 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP , ul. Radiowa 49, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6892612, faks 022 6892614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cresz.wp.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.cresz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzetu i akcesoriów laboratoryjnych (3/CRE/2013).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzetu i akcesoriów laboratoryjnych w 11 częściach: CZĘŚĆ 1 1 Półmaska ochronna 20 szt. 2 Maska pełnotwarzowa kompatybilna z filtrami PRO 2000, PF-10 i CF-32 40 szt. CZĘŚĆ 2 1 Rękawiczki, diagnostyczne, nitrylowe rozm. XL (op. a 100 szt.) 5 op. 2 Rękawiczki, diagnostyczne, nitrylowe rozm. L (op. a 100 szt.) 5 op. 3 Rękawiczki, diagnostyczne, nitrylowe rozm. M (op. a 100 szt.) 5 op. 4 Rękawiczki, diagnostyczne, nitrylowe rozm. S (op. a 100 szt.) 5 op. 5 Fartuch fizelinowy, jednorazowy, kolor biały lub zielony, rozmiar uniwersalny 100 szt. 6 Ostrza do skalpela nr 11 (op. a 100 szt.) 1 op. 7 Stojak/trójnóg laboratoryjny na odpady z drutu stalowego , powleczony żywica epoksydową z nóżkami gumowymi o wysokości 25-30 cm 4 szt. 8 Woreczki do trójnoga laboratoryjnego z polipropylenu, autoklawowalne, małe (20x30cm) , (op. a 100szt.) 2 op. 9 Worki na odpady typu biohazard rozm. 60 x 80 cm (op. a 100szt.) 2 op. 10 Pojemnik zakręcany z wieczkiem na mocz sterylny poj. 100 - 120 ml 50 szt. 11 Pojemnik na odpady zakaźne, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, plastikowy, zamykany o poj. 1 l. 30 szt. 12 Pojemnik na odpady zakaźne, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, plastikowy, zamykany o poj. 2 l. 30 szt. 13 Pojemniki na kał, z nakrętką i łopatką, jałowy poj.30 ml 100 szt. CZĘŚĆ 3 1 Pipeta automatyczna o poj. 0,5 - 10 ul 2 szt. 2 Pipeta automatyczna o poj. 10 - 100 ul 2 szt. 3 Pipeta automatyczna o poj. 100 - 1000 ul 2 szt. 4 Statyw karuzelowy, autoklawowalny na 6 pipet pasujący do pipet z poz.1-3 2 szt. 5 Końcówki pasujące do pipet z pozycji 1-3; o poj. 2-200 ul 1 op. 6 Końcówki pasujące do pipet z pozycji 1-3; o poj. 50-1000 ul 1 op. 7 Końcówki pasujące do pipet z pozycji 1-3; o poj. 0,5-20 ul 1 op. 8 Końcówki pasujące do pipet z pozycji 1-3, sterylne z filtrem hydrofobowym poj. 50-1000 ul 1 op. 9 Końcówki pasujące do pipet automatycznych z pozycji 1-3 sterylne z filtrem hydrofobowym poj. 0,5-10 ul 1 op. 10 Końcówki pasujące do pipet automatycznych z pozycji 1-3, sterylne z filtrem hydrofobowym poj. 5-200 ul 1 op. 11 Opakowanie (pojemnik) na końcówki do pipet o poj. 0,5-20 ul 2 szt. 12 Opakowanie (pojemnik) na końcówki do pipet o poj.50-1000 ul 2 szt. 13 Opakowanie (pojemnik) na końcówki do pipet o poj. 2-200 ul 2 szt. CZĘŚĆ 4 1 Pudełko plastikowe na 50 szt. szkiełek mikroskopowych 1 szt. 2 Systemy barwienia szkiełek podstawowych (POM), pojemnik z pokrywą (POM), z wkładem na 15 - 30 szkiełek. 1 szt. 3 Szkiełka laboratoryjne, nakrywkowe (rozm. 20 mm x 20 mm) (op. a 100 szt.) 5 op. 4 Szkiełka mikroskopowe, podstawowe z polem do opisu i szlifowanymi krawędziami (op. a 50 szt.) 10 op. 5 Dozownik laboratoryjny, butelkowy, z adapterami do gwintów o poj. od 2 ml do 10 ml, podziałka 0,25 ml 2 szt. 6 Tryskawka LDPE o poj. 250 ml, z szeroką szyjką 4 szt. 7 Lejek laboratoryjny z tworzywa sztucznego, autoklawowalny, średnica górna 150 mm, średnica trzonka 17 mm 3 szt. 8 Moździerz porcelanowy z tłuczkiem o poj. 300 ml (+/- 10%) o średnicy 160 mm (+/- 10%) 1 szt. 9 Szpatułka z tworzywa sztucznego, mała, dwustronna, autoklawowalna o długości 180 mm (+/- 10%) 3 szt. 10 Cylinder miarowy, autoklawowalny o poj. 100 ml 5 szt. 11 Cylinder miarowy, autoklawowalny o poj. 50 ml 5 szt. 12 Pinceta stalowa, autoklawowalna, z płaskimi końcówkami, do sączków filtracyjnych, zagięta o dł. 110 mm 2 szt. 13 Kolba Erlenmeyera z tworzywa sztucznego (autoklawowalna) z szeroką szyjką o poj. 250 ml 5 szt. 14 Kolba Erlenmeyera z tworzywa sztucznego (autoklawowalna) z szeroką szyjką o poj. 500 ml 5 szt. 15 Zlewka z tworzywa sztucznego PP, przezroczysta , wywinięty brzeg i dzióbek, z podziałką, autoklawowalna o poj. 500ml 5 szt. 16 Zlewka z tworzywa sztucznego PP, przezroczysta , wywinięty brzeg i dzióbek z podziałką, autoklawowalna o poj. 250ml 5 szt. 17 Szkiełko zegarkowe szklane o średnicy 40mm 3 szt. 18 Próbówki okrągłodenne, PP, sterylne z korkiem o poj. 11 ml (op. a 500 szt.) 2 op. 19 Wymazówki w probówce ,sterylne, aplikator z tworzywa z wacikiem wiskozowym (op. a 100 szt.) 2 op. 20 Wymazówki w probówce, sterylne, aplikator z tworzywa z podłożem AMIES (op. a 150 szt.) 1 op. 21 Łódeczka (szalka )wagowa PS, laboratoryjna w kształcie rombu, biała o poj. 100 ml (op. a 500 szt.) 1 op. 22 Łódeczka (szalka )wagowa PS, laboratoryjna w kształcie rombu, biała o poj. 30 ml (op. a 500 szt.) 1 op. 23 Szczypce do zlewek ze stali nierdzewnej z powłoką winylową dł. 260mm 2 szt. 24 Stoper/zegarek laboratoryjny, elektroniczny (czas, data, alarm) 2 szt. 25 Perełki szklane o FI 5 mm, (op. a 250 g) 1 szt. 26 Folia aluminiowa rolka o szer. 40-50cm, dł. min. 100 m, o grubości 0,02-0,04 mm 1 szt. 27 Folia typu parafilm rolka szer. 8-12 cm, dł. 35-40 m 2 szt. 28 Statyw laboratoryjny z wyposażeniem z 2 łapami giętkimi do trzymania próbówek/biuret laboratoryjnych oraz łapą sztywną. 1 szt. 29 Statyw na próbówki laboratoryjne typu FALCON poj. 50 ml, PP, uniwersalny, autoklawowalny, 25-cio miejscowy 1 szt. 30 Statyw na próbówki laboratoryjne, PP, uniwersalny, autoklawowalny, różne kolory 40-sto miejscowy 4 szt. 31 Statyw na próbówki laboratoryjne, PP, uniwersalny, autoklawowalny, wielostronny typu combi 3 szt. 32 Statyw na próbówki typu Eppendorfa o poj.1,5ml , uniwersalny, autoklawowalny, 20-sto miejscowy 2 szt. 33 Probówki typu Eppendorfa, zamykane wieczkiem typu eppi-cap (bezpieczne zamkniecie) o płaskiej zatyczce, stożkowe o poj. 1,5 ml (op. a 1000 szt.) 1 op. 34 Eza jednorazowa, sterylna, o poj. 1 ul (op. a 20 szt.) 50 op. 35 Eza jednorazowa, sterylna, o poj. 10 ul (op. a 20 szt.) 50 op. 36 Pipety jednorazowe Pasteura LDPE ze zbiorniczkiem i podziałką, sterylne, pakowane indywidualnie, o obj.2,5-4 ml (op. a 500 szt.). 1 op. 37 Papierek wskaźnikowy pH (zakres 1,0 - 14,0), zmieniający barwę w określonym pH z możliwością porównania barwy ze skalą, na rolce o dł. 5 m (+/-5%) i szer. 7 mm (+/-5%) 2 szt. 38 Płytki (szalki) Petriego, z tworzywa sztucznego, sterylne, o 50-60mm, (op. a 20 szt.) 25 op. 39 Płytki (szalki) Petriego, z tworzywa sztucznego, sterylne, o 90-92 mm, (op. a 20 szt.) 50 op. 40 Głaszczki jednorazowe (szpatułka rozprowadzającą), sterylna, pakowana pojedynczo 100 szt. 41 Uchwyt do pojemników typu Hot-łapka 2 szt. 42 Termohigrometr elektroniczny 2 szt. CZĘŚĆ 5 1 Butelka/pojemnik na próbki wody z tiosiarczanem sodu 20 mg/l, poj. 1 l z szeroką szyjką i zakrętką (op. a 85 szt.) 1 op. CZĘŚĆ 6 1 Pojemnik do hodowli bakterii w warunkach beztlenowych lub mikroaerofilnych (mały o poj. max. 2,5 l. na 8-12 płytek) z zestawem startowym do wytwarzania ww. warunków 1 szt. CZĘŚĆ 7 1 Taboret laboratoryjny z oparciem 2 szt. CZĘŚĆ 8 1 Lampa wisząca 2 szt. CZĘŚĆ 9 1 KOMBINEZON JEDNORAZOWY PROCHEM IIF 50 szt. CZĘŚĆ 10 1 Zestaw TRIAGE 2 szt. CZĘŚĆ 11 1 WORKI NBC pojemności min. 100 litrów 10 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.19.90.00 - Odzież medyczna 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 31.52.10.00 - Lampy 18.11.40.00 - Kombinezony 44.17.40.00 - Folia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy sprzętu rodzajowo tożsamego z przedmiotem zamówienia w przypadku składania oferty na: - część 1 na łączną kwotę nie mniejsza niż 2 500,00 zł brutto; - część 2 na łączną kwotę nie mniejsza niż 2 000,00 zł brutto; - część 3 na łączną kwotę nie mniejsza niż 9 000,00 zł brutto; - część 4 na łączną kwotę nie mniejsza niż 9 000,00 zł brutto; - część 5 na łączną kwotę nie mniejsza niż 1 000,00 zł brutto; - część 6 na łączną kwotę nie mniejsza niż 1000,00 zł brutto; - część 7 na łączną kwotę nie mniejsza niż 500,00 zł brutto; - część 8 na łączną kwotę nie mniejsza niż 2 000,00 zł brutto; - część 9 na łączną kwotę nie mniejsza niż 15 000,00 zł brutto; - część 10 na łączną kwotę nie mniejsza niż 500,00 zł brutto; - część 11 na łączną kwotę nie mniejsza niż 500,00 zł brutto;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cresz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrm Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP ul. Radiowa 49 01-499 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 09:00, miejsce: kancelaria jawna pok. 123, budynek 32, Centrm Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP ul. Radiowa 49 01-499 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.