Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-02
Gdynia: Dostawa zestawu reflektorów
Numer ogłoszenia: 116257 - 2016; data zamieszczenia: 02.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej , Plac Grunwaldzki 1, 81-372 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 785 58 11, faks 58 785 58 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzyczny.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu reflektorów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu reflektorów. 1. Reflektor automatyczny, (ruchoma głowa), typ SPOT oparta na źródle światła LED 440W z nożami kadrującymi - 6 sztuki, o parametrach nie gorszych niż:- Źródło światła: 440W LED biały z opcją bezinwazyjnej, szybkiej wymiany - Strumień świetlny źródła nie mniejszy niż 26000lm - Płynny liniowy zoom w zakresie 5° - 50° - Generowane natężenia oświetlenia dla skrajnych ustawień zoom w odległości 5 m dla 5o -21720 lx i dla 050 o -1535 lx - Antyrefleksowa soczewka obiektywu - Trzy niezależne tarcze kolorów - system CMY - Płynna regulacja temperatury barwowej CTO w zakresie 2700K - 6000K - Dodatkowa tarcza 7 kolorów + otwarte - Zdalnie ustawialna ostrość - Funkcja Autofocus - Modułu obrotowej tarczy animacji 8bit z ruchem obrotowym w dwóch kierunkach - Tarcza 6 gobo rotacyjnych + otwarte, indeksowanych, wymiennych - Tarcza 7 gobo stałych + otwarte, wymiennych - Widok szablonów masek gobo - Pryzma 3x kołowa indeksowana z rotacją w obu kierunkach i regulacją prędkości - Płynny filtr frost (0 - 100%) - Irys zmotoryzowany, płynnie działający w zakresie 5%-100% - Zakres ruchu: Tilt min 267°; PAN min 540° z możliwością zmiany na 630° - Dokładność ruchu PAN/TILT 16 bit; - Tryb automatycznego powrotu urządzenia do zaprogramowanej pozycji w obu osiach w razie przypadkowej zmiany tej pozycji (z możliwością wyłączenia) - Możliwość zaprogramowania maksymalnej temperatury źródła - Tryb ograniczający prędkość ruchu w obu płaszczyznach pozwalający na zredukowanie hałasu generowanego przez urządzenie - Tryb ograniczający moc urządzenia w celu zniwelowania hałasu generowanego przez urządzenie - System chłodzenia źródła światła - cieczą i automatycznie regulowanymi cichymi wentylatorami - Złącza zasilania typu PowerCon - Złącza DMX: XLR 3 pin i XLR 5 pin - Protokoły: DMX-512, RDM - Cztery tryby pracy w DMX - 28, 30, 37, 38 kanały - Wbudowany odbiornik sygnału W-DMX Wireless Solution; - Możliwość stworzenia własnego modu - Kolorowy ekran LCD o wysokiej rozdzielczości - Tryb hibernacji pozwalający na wprowadzenie urządzenia w stan czuwania po ustalonym czasie od zaniku sygnału DMX oraz natychmiastowe, ponowne uruchomienie po jego dostarczeniu - Możliwość zmiany ustawień bez konieczności podłączania do źródła zasilania dzięki wbudowanej baterii - Możliwość aktualizacji oprogramowania systemowego - możliwość ustawienia blokady transportowej TILT w pozycjach: 45, 95 i 135° - Max pobór mocy : 650W przy 230V/50Hz - Wysokość nie większa niż 760 mm - Waga do 33 kg Urządzenie musi posiadać w komplecie:- kabel zasilający z wtykiem uni-schuko - kabel DMX 5 pin 3m - kabel DMX 3 pin 3m - uchwyty typu omega z możliwością płynnej regulacji zamocowania haka / klamry, wraz z uchwytami hakowymi na rurę O 50 mm - atestowaną linkę zabezpieczającą odpowiednią do wagi urządzenia. 2. Reflektor, typ PAR oparty na źródłach światła LED RGBW 12x10W - 20 sztuk, o parametrach nie gorszych niż: - Strumień światła nie mniejszy niż 6071 lux - Mieszanie kolorów (> 16 milionów kolorów) o nieograniczonej gamie - Regulacja temperatury barwowej światła białego w zakresie: 3200K ~ 10000K - Płynny liniowy zoom w zakresie 10 ° -60 ° - Minimum 4 różne krzywe dimmerowania - Regulowana częstotliwość odświeżania kolorów - IP minimum 30 - Wejście i wyjście DMX XLR 3pin i 5pin - Maksymalny pobór mocy 121W przy 230V/50Hz - Waga do 5,5kg; Urządzenie musi posiadać w komplecie: - kabel zasilający z wtykiem PowerCON - kabel DMX 5 pin 3m - kabel DMX 3 pin 3m - uchwyty klamrowe na rurę O 50 mm - atestowaną linkę zabezpieczającą odpowiednią do wagi urządzenia. 3. Reflektor, typ PAR Party na źródle LED COB RGB 150W - 6 sztuk, o parametrach nie gorszych niż: - Strumień światła nie mniejszy niż 2163lm - Kąt świecenia 60 ° lub 30 °- Regulacja temperatury barwowej światła białego w zakresie 2800K ~ 9000K - Wirtualna tarcza kolorów - Minimum 4 różne krzywe dimmerowania - Regulowana częstotliwość odświeżania kolorów - Regulacja prędkości wentylatorów - Wejście i wyjście DMX XLR 3pin i 5pin - Wejście i wyjście PowerCON - IP minimum 20 -Waga do 4,5kg; Urządzenie musi posiadać w komplecie: - kabel zasilający z wtykiem PowerCON - kabel DMX 5 pin 3m - kabel DMX 3 pin 3m - uchwyty klamrowe na rurę O 50 mm - atestowaną linkę zabezpieczającą odpowiednią do wagi urządzenia - skrzydła kadrujące..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.70.00 - Reflektory punktowe 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: BANK HANDLOWY S.A. O/GDYNIA 41 10301508 0000 000 801094007 Sposób przekazania wadium: kopia przelewu, poręczenia, gwarancje muszą być dołączone do oferty w oryginale przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wszystkie urządzenia powinny posiadać certyfikat CE.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto. Jako zamówienie odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia, Zamawiający uzna realizację minimum trzech zadań: dostawa zestawu reflektorów;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 b) dane techniczne i karty katalogowe oferowanych urządzeń, sporządzone w języku polskim, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami zawartymi w zał. nr 1 do SIWZ : Opis przedmiotu zamówienia c) certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do używania na terenie Polski (Certyfikat CE) d) szczegółowy kosztorys ofertowy przedmiotu zamówienia e) dokument potwierdzający wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin dostawy - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego b) konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy c) zmiana terminu wykonania zamówienia wyniknie z wydłużenia czasu postępowania np. z powodu konieczności wezwania wykonawcy do uzupełnienia brakujących oświadczeń i dokumentów, wniesionego odwołania d) zmiana terminu wykonania zamówienia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzyczny.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pytania muszą być sformułowane na piśmie na adres: Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej 81-372 Gdynia, Plac Grunwaldzki 1, faksem: 587855861 lub na adres e-mail: d.kruszyniak@muzyczny.org.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej, Plac Grunwaldzki 1 , 81-372 Gdynia, Sekretariat pokój nr 23..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.08.2016.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
więcej: Reflektory punktowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.