eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-12

Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A
Numer ogłoszenia: 120441 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części (liczba części - 4) tj. na: Część 1 - Sukcesywne dostawy produktów leczniczych. Część 2 - Sukcesywne dostawy środków opatrunkowych. Część 3 - Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Część 4 - Sukcesywne dostawy środków do mycia i dezynfekcji. Zamówienie polega na sukcesywnej dostawie produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych takich jak: środki opatrunkowe, drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku, środki do mycia i dezynfekcji dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. Orientacyjny wykaz produktów leczniczych i innych wyrobów medycznych objętych zamówieniem wraz z zapotrzebowaniem na 12 miesięcy dla części 1, 2, 3 i 4 zamówienia przedstawiają załączniki nr 1a,1b,1c i 1d do SIWZ. Wykaz produktów leczniczych i wyrobów medycznych (szacunkowy) podany w załącznikach nr 1a, 1b, 1c i 1d - formularzach cenowych, został przygotowany w oparciu o aktualnie obowiązujący w firmie Receptariusz - uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie musi posiadać stosowne Świadectwa Rejestracji w Urzędowym wykazie Produktów Leczniczych, dopuszczające je do obrotu i stosowania w Ochronie Zdrowia na terenie RP oraz karty Charakterystyki. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany dostarczyć taki dokument. Oferowane produkty lecznicze i wyroby medyczne muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy, oraz spełniać wymogi określone w obowiązujących dla nich normach i pozwoleniach. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dostarczanych produktów leczniczych i wyrobów medycznych oraz gwarantuje zgodność serii i dat ważności na fakturze z faktycznie dostarczonymi produktami i wyrobami. O każdej dostawie Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego z 1- dniowym wyprzedzeniem przed planowanym terminem dostawy. Zamawiający uzależnia stopień wykorzystania ilości umownych produktów leczniczych i wyrobów medycznych od umów podpisanych z NFZ i ZUS i liczby pacjentów zakwalifikowanych do leczenia i zastrzega sobie możliwość zmian ilościowo-asortymentowych zamawianych produktów a szczególnie produktów leczniczych oraz możliwość przesunięć ilościowych między dwiema dawkami. Zamawiający będzie zamawiał produkty lecznicze i wyroby medyczne w zależności od potrzeb. Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć w formie pisemnej aktualny cennik sprzedawanych przez siebie produktów leczniczych i wyrobów medycznych zawierający najniższe ceny. Zamawiający ma prawo zamówić produkty lecznicze i wyroby medyczne spoza zakresu określonego w załącznikach nr 1a i - lub 1b i - lub 1c, dopuszczone do obrotu i stosowania w Ochronie Zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Wykaz zleconych i dostarczonych dostaw oraz najniższy cennik dostarczonego produktu leczniczego i wyrobu medycznego spoza formularza cenowego stanowić będą załączniki do faktury. W przypadku zmiany stawki VAT na zamówione produkty lecznicze i wyroby medyczne, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Zamawiający wymaga aby, preparat - produkt równoważny charakteryzował się tym samym składem chemicznym , dawką , przeznaczeniem, spektrum i czasem działania. Przy dostawach środków do mycia i dezynfekcji wymagane są karty charakterystyki preparatów. Do obowiązku Wykonawcy należy dostarczanie Zamawiającemu bieżących aktualizacji powyższych kart w czasie trwania umowy. Realizacja dostaw: Dostawy wykonywane będą według zamówień cząstkowych składanych telefonicznie lub faksem przez Kierownika Działu Farmacji Szpitalnej Zamawiającego, transportem Wykonawcy i na jego koszt, w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy tj. sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:00 do 14:00 do budynku Zarządu przy. ul. Wolności 4 w Lądku Zdroju. W sytuacjach wyjątkowych dopuszcza się możliwość składania zamówień na produkty lecznicze z realizacją na cito w ciągu max 24 godzin. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do składania zamówień i odbioru towaru zgodnie z zapotrzebowaniem Szpitali i Sanatoriów jest: Kierownik Działu Farmacji Szpitalnej w Lądku Zdroju - Badreldin Kabashi - tel. (074)814-62-27 wew. 220. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien posiadać stosowne koncesje - zezwolenia na obrót produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi (jeżeli dotyczy). Zakres zamówienia zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej powyżej 30 000 euro ale poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907. z póź. zm.) zwanej dalej Pzp.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: przedłożenie koncesji, zezwolenia na obrót produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi (jeżeli dotyczy) lub oświadczenia, że posiadanie koncesji, zezwolenia nie jest wymagane przepisami, przedłożenie zezwolenia na obrót środkami psychotropowymi (dotyczy tylko części 1 zamówienia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane min. 1 dostawę dla każdej z części zamówienia, polegającą na dostarczeniu produktów leczniczych i - lub wyrobów medycznych o wartości brutto co najmniej: 59 000,00 zł dla części 1, 5 800,00 zł dla części 2, 29 000,00 zł dla części 3, 69 000,00 zł dla części 4 oraz załączeniem dowodów (minimalnie jednego dla każdej części) potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg zał. nr 6 do SIWZ. Każda z części zamówienia oceniana będzie oddzielnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego pozwalającego na wykonanie zamówienia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - zrealizowanie minimalnie jednej dostawy dla każdej części zamówienia, polegającej na dostarczeniu produktów leczniczych l lub wyrobów medycznych o wartości brutto co najmniej: 59 000,00 zł dla części 1, 5 800,00 zł dla części 2, 29 000,00 zł dla części 3, 69 000,00 zł dla części 4 oraz załączeniem dowodów (minimalnie jednego dla każdej części) potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg zał. nr 6 do SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane formularze cenowe - wg zał. nr 1a, 1b, 1c i 1d do SIWZ. 3. zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy - wg zał. nr 5 do SIWZ. 4. Oświadczenie o Świadectwach Rejestracji w Urzędowym wykazie produktów Leczniczych przedmiotu zamówienia - wg zał. nr 7 do SIWZ - dotyczy części 1. 5. Dokument lub pełnomocnictwo , z których wynika uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru. W takiej sytuacji dokument ten lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga, aby ceny produktów leczniczych i wyrobów medycznych, o których mowa w załącznikach nr 1a, 1b, 1c i 1d do SIWZ były stałe. Jednakże Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen, ale nie częściej niż raz na kwartał, pod warunkiem, iż zmiany cen będą wynikały ze: - zmiany cen u producenta krajowego, - zmiany cen urzędowych w chwili zmiany ich przez Ministra Zdrowia, - zmiany u bezpośredniego importera, - zmiany stawki VAT, przy czym zmiana cen będzie następowała o taki sam procent jaki wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmian, o których mowa wyżej w tirecie pierwszym i trzecim Wykonawca powiadomi Zamawiającego o propozycji zmian cen w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty powzięcia wiadomości o ich zmianie, przy czym ewentualna zmiana ceny następować będzie od pierwszego dnia kwartału następującego po dacie wprowadzenia zmian. W przypadku zmian cen urzędowych i zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług (tiret drugi i czwarty powyżej) zmiana ceny obowiązuje od daty wejścia w życie stosownego aktu ustalającego nowe stawki cen lub podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, pokój nr 4 (Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, pokój nr 105 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.