eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówOrganizacja i przeprowadzenie kursu Kierowca - operator wózków jezdniowych, wózków naładownych, ciągnikowych i podnośnikowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej wraz z egzaminem przed komisją powołaną przez UDT dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini w powiecie chrzanowskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-17

Chrzanów: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kierowca - operator wózków jezdniowych, wózków naładownych, ciągnikowych i podnośnikowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej wraz z egzaminem przed komisją powołaną przez UDT dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini w powiecie chrzanowskim
Numer ogłoszenia: 12096 - 2015; data zamieszczenia: 17.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego , ul. F. Focha 3, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 624 00 18, faks 32 624 00 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcku.powiat-chrzanowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu Kierowca - operator wózków jezdniowych, wózków naładownych, ciągnikowych i podnośnikowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej wraz z egzaminem przed komisją powołaną przez UDT dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini w powiecie chrzanowskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Kierowca - operator wózków jezdniowych, wózków naładownych, ciągnikowych i podnośnikowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej wraz z egzaminem przed komisją powołaną przez UDT dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini w powiecie chrzanowskim. Charakterystyka grupy szkoleniowej. Liczba uczestników:10 uczniów Ilość grup: 1 Zamawiający nie dopuszcza możliwości tworzenia grupy z udziałem osób innych niż wskazane przez Zamawiającego. Uczestnikami kursu będą uczniowie technikum w Zespole Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini, którzy w okresie trwania kursu będą realizować obowiązek szkolny. W ramach obowiązków szkolnych uczniowie odbywają naukę w szkole oraz praktyki zawodowe u pracodawców. Ponadto uczestniczą w zajęciach organizowanych przez szkołę lub szkoleniach organizowanych w projekcie Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce (dalej zwany projektem MKZ). W okresie trwania kursów niektórzy uczniowie będą również zdawali egzaminy zawodowe i maturę. Uczniowie zatem nie będą dyspozycyjni w czasie trwania nauki, praktyki, w czasie gdy zdają egzaminy zawodowe i maturalne, w czasie innych zajęć organizowanych przez szkołę lub w projekcie MKZ odbywających się z ich udziałem. Uczniowie mają również obowiązek indywidualnego przygotowania się do zajęć szkolnych, zatem będą dysponowali ograniczonym czasem na udział w kursie. Wymiar godzin kursu: Łącznie 67 godzin dydaktycznych, w tym: a) teoria: 52 godziny dydaktyczne, b) praktyka: 15 godzin dydaktycznych Cel kursu: Celem kursu jest nabycie przez uczniów wiedzy, umiejętności oraz kształtowanie postaw niezbędnych do wykonywania pracy kierowcy-operatora wózków jezdniowych, wózków naładownych, ciągnikowych i podnośnikowych z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej. Weryfikacja zdobytych przez ucznia kwalifikacji w trakcie egzaminu składanego przed komisją powołaną przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie muszą wykazać spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy poprzez posiadanie programu kursu w przedmiocie zamówienia opracowanego lub zatwierdzonego przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. 2002 Nr 70 poz. 650 z późn. zm.), np.: Akademię UDT lub Ośrodek Doskonalenia Kadry w Mysłowicach, zgodnie z którym przeprowadzi szkolenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie muszą wykazać spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy poprzez dysponowanie jedną osobą lub większą liczbą osób posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursów obsługi wózków jezdniowych, wózków naładownych, ciągnikowych i podnośnikowych z wymianą butli gazowych, spełniającego łącznie następujące kryteria: - wykształcenie co najmniej średnie (przez wykształcenie średnie zamawiający rozumie: ukończone liceum i/lub szkoła policealna lub technikum), - ukończone kursy/kurs z przedmiotu zamówienia, i/lub w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwa lata pracował/a lub świadczył/a usługi jako operator wózków jezdniowych, wózków naładownych, ciągnikowych i podnośnikowych z wymianą butli gazowych, i/lub w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwa lata pracował/a lub świadczył/a usługi jako instruktor kursów objętych przedmiotem zamówienia dla osób dorosłych i/lub uczniów szkół ponadgimnazjalnych, - w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził/a co najmniej 2 kursy z tematyki objętej przedmiotem zamówienia, po którym uczestnicy otrzymali zaświadczenia. i/lub prowadził zajęcia dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w zakresie przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć również: 1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 2. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku, gdy ofertę składają podmioty działające wspólnie, oświadczenie w imieniu wszystkich podmiotów składa ustanowiony pełnomocnik. Dopuszcza się również, by oświadczenie na jednym formularzu złożyły wszystkie występujące wspólnie podmioty; 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Pisemne zobowiązanie podmiotu udostepniającego osoby zdolne do wykonania zamówienia tylko w przypadku, kiedy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów zgodnie z art.26 ust 2b ustawy Pzp (załącznik nr 3a). 7. Opracowany lub zatwierdzony program szkolenia przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. 2002 Nr 70 poz. 650 z późn. zm.) w przedmiocie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy dotyczącej: a) ceny w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm jeśli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT, b) miejsca szkolenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcku.powiat-chrzanowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego w Chrzanowie, ul. F. Focha 3, 32-500 Chrzanów - Sekretariat /parter/. Koszt materiałów przetargowych wynosi 5,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2015 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego w Chrzanowie, ul. F. Focha 3, 32-500 Chrzanów - Sekretariat /parter/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.