Ogłoszenie z dnia 2016-09-09
Nr: NP/2016/08/0605/WRO
Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów reklamowych z oznakowaniem unijnym i firmowym
Typ: Niepubliczne
Tryb: Przetarg nieograniczony
Kategoria: Usługi
Miasto: Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Data publikacji: 2016-09-09
Data wygaśnięcia: 2016-09-16
CPV: -
Osoba kontaktowa: Anna Karbowska (WDH) anna.karbowska@gaz-system.pl 71 33 53 407
Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi
Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia
Opis postępowania : Dostawa materiałów reklamowych z oznakowaniem unijnym i firmowym (m.in. namiot, banery,roll-upy,balon)
Miejsce uzyskania SIWZ : Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jest do odebrania w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 15 (budynek A, parter) lub na stronie internetowej www.gaz-system.pl
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian lub odwołania wymagań zawartych w Specyfikacji w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do Specyfikacji przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
2. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
3. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Spółki, na której została udostępniona SIWZ.
4. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji.
5. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Spółki, jeżeli SIWZ została udostępniona na tej stronie.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
2. O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający zawiadamia:
a) Dostawców, którym przekazano SIWZ lub na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ - w przypadku zakończenia postępowania przed upływem terminu składania ofert,
b) wszystkich Dostawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia postępowania po upływie terminu składania ofert.
3. Dostawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia o którym mowa w ust.1 powyżej.
4. Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, przysługuje Zamawiającemu również po wyborze najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty, po unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
Dodatkowe informacje : Zadanie jest realizowane w ramach Projektów współfinansowanych i planowanych do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Warunki udziału w postępowaniu : 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu Zamówienia Niepublicznego;
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego;
c) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
e) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie materiałów reklamowych lub promocyjnych,
2. W przypadku Wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu warunek opisany
w pkt. 1 ppkt. a) - ppkt. b) musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie, natomiast warunek opisany w pkt.1 ppkt. c) - ppkt. e) może spełniać łącznie grupa Wykonawców występujących
w postępowaniu.
3. Z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego wyklucza się:
a) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wykonali Zamówienia lub wykonali je nienależycie,
b) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość,
z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, o ile układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego,
c) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub innym dokumencie, w którym określono warunki udziału w postępowaniu;
e) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców
w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
f) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
g) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, jeżeli wadium było wymagane.
4. Zamawiający może odstąpić od wykluczenia Wykonawcy w przypadkach, o których mowa w pkt. 3 lit. a) do g), jeżeli przemawia za tym interes Spółki.
5. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Dopuszcza się wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie Zamówienia Niepublicznego. W przypadku dopuszczenia takiej możliwości, Zamawiający żąda od podmiotów występujących wspólnie , pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w toku postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego albo do reprezentowania w postępowaniu oraz do zawarcia Umowy w sprawie tego Zamówienia.
7. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie Zamówienia, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
IV. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oraz umożliwienia oceny ofert.
1. Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
a) podpisane przez osoby uprawnione oświadczenia, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie Zamówienia zgodnie z pkt 1. rozdz. VIII SIWZ (zał. nr 1 do SIWZ) i nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z pkt 1 lit. a) rozdz. VIII SIWZ (zał. nr 2 do SIWZ),
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Dostawcy w obrocie
dopuszcza się składanie dokumentów z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Dostawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów.
c) oświadczenie Wykonawcy, iż nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zał. nr 1 do SIWZ),
d) oświadczenie Wykonawcy, że posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego (zał. nr 1 do SIWZ), lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
e) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jednego zadania polegającego na dostawie materiałów reklamowych lub promocyjnych. Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: przedmiot zamówienia, daty wykonania i odbiorców. Do każdego wskazanego w wykazie zamówienia, należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (zał. nr 3 do SIWZ).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu warunek opisany w pkt. 1 ppkt. a) - ppkt. b) musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie, natomiast warunek opisany w pkt.1 ppkt. c) - ppkt. e) może spełniać łącznie grupa Wykonawców występujących w postępowaniu.
3. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
4. W toku badania ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. przez osobę/y wskazaną/e w dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub osobę posiadającą pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy.
7. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż zł polski, Zamawiający przeliczy je na zł polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu:
a) zakończenia realizacji zamówienia, potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, o których mowa w lit. a) powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniami zgodnie z treścią § 8 pkt. 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP z 2012 r. poz. 7 ze zm.).
V. Zastrzeżenie dotyczące składanych dokumentów
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2. Wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. przez osobę/y wskazaną/e w dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub osobę posiadającą pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy.
3. Dokumenty, sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę, tj. przez osobę/y wskazaną/e w dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub osobę posiadającą pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy.
4. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
5. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty.
6. Dokumenty wymienione powyżej z wyłączeniem pełnomocnictwa muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Informacje dotyczące wadium : Nie jest wymagane
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Słownie : 1. Termin rozpoczęcia zadania ustala się na dzień zawarcia umowy.;2. Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie: do dnia 31.10.2016 roku.
Miejsce realizacji zamówienia : obszar działania Operatora Gazociągów Przesyłaowych GAZ-SYSTEM S.A.Oddział we Wrocławiu
Termin składania ofert : 2016-09-16 10:00
Termin otwarcia ofert : 2016-09-16 10:30
Okres związania ofertą : 30 dni
Pełna treść ogłoszenia
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Przedszkola nr 91 we Wrocławiu. CPV 79710000-4.
- Sukcesywna dostawa pieczywa mrożonego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie awarii w pasie drogowym na terenie miasta Wrocławia w podziale na 3 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
- Świadczenia usługi pocztowej - nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »