Ogłoszenie z dnia 2012-06-03
Gliwice: Organizacja obozu piłkarskiego dla Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST SA ul. Okrzei 20
Numer ogłoszenia: 122675 - 2012; data zamieszczenia: 03.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwicki Klub Sportowy "Piast" Spółka Akcyjna, ul. Szobiszowicka 1, 44-102 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 335 31 15-16, faks 32 335 31 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obozu piłkarskiego dla Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST SA ul. Okrzei 20.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja obozów piłkarskich dla juniorów w 3 turnusach (141 osób) w następujących terminach: a) w terminie: od 29.07.2012r. (kolacja) do 04.08.2012r. (obiad+prowiant) - 50 osób (+,-5 osób) - roczniki 1994 i 1995; b) w terminie: od 05.08.2012r. (kolacja) do 11.08.2012r. (obiad+prowiant) - 50 osób (+,-5 osób) - roczniki 1996 i 1997; c) w terminie: od 12.08.2012r. (kolacja) do 18.08.2012r. (obiad+prowiant) - 50 osób (+,-5 osób) - roczniki 1998 i 1999. 2) Wykonawca zapewnia a) zakwaterowanie w pokojach 3,4 - osobowych (z pełnym węzłem sanitarnym, TV i internetem bezprzewodowym), b) wyżywienie: cztery posiłki dziennie (śniadania i kolacje szwedzki stół), c) codziennie trening na boisku do piłki nożnej (trawiastym i ze sztuczną nawierzchnią) 2 x 1,5h razy dwie drużyny - w każdym turnusie, d) basen kąpielowy trzy razy - w każdym turnusie, e) wycieczkę pieszą krajoznawczą z przewodnikiem (cel ustalony z Kupującym) - w każdym turnusie, f) korzystanie z jacuzzi jeden raz w każdym turnusie, g) korzystanie z sauny: sucha (tzw. sauna fińska) i infrared (sauna na podczerwień), h) dwa razy siłownię (profesjonalną) w I i II turnusie, korzystanie z mini siłowni, i) dyskoteki, ogniska, spacery po okolicy. j) korzystanie z sal dydaktyczno - rekreacyjnych (klimatyzowanych, wyposażonych w profesjonalny sprzęt konferencyjny), sali rekreacyjnej z parkietem, stołów do tenisa stołowego, mini siłowni, internetu bezprzewodowego, k) bezpłatny pobyt dziewięciu opiekunów (po trzech na każdym turnusie) i kierownika obozu (przez cały czas trwania obozu).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EUROTURYSTA Sp. z o.o. Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy SUDETY, Pokrzywna 75, 48-267 Jarnołtówek, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65283,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65142,00
Oferta z najniższą ceną: 65142,00 / Oferta z najwyższą ceną: 155100,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8. ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: W wyniku przeprowadzonej procedury o udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę została podpisana umowa o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8. ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiane usługi są podobne, powszechnie dostępne na rynku, a jedynym różnicującym je czynnikiem jest cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...) . Znak sprawy DZPZ.283.24.2025.EK
- Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej dla budowy kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Pszczyńskiej w Gliwicach. Pełna nazwa znajduje się w dokumentacji postępowania
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej dla lokali mieszkalnych 2,5,6 przy ul. Piwnej 7 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie zmiany systemu ogrzewania na c.o. gazowe w gminnych lokalach mieszkalnych przy ul. Tarnogórskiej 2/2 i 2/8 oraz przy ul. Tarnogórskiej 2A/5 i 2A/8 w Gliwicach.
- Modernizacja i podłączenie do systemu parkingowego firmy Pro-Park trzech punktów znajdujących się na terenie NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- ZP/G/19/25Dostawa gazów technicznych, czystych i mieszanek wraz z dzierżawą butli do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach w 2025 r.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 maja 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
- Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz Opery Krakowskiej w Krakowie: 31 marca 2025 r. - 18 sierpnia 2025 r.
- Usługi organizacji wyjazdu
- Kompleksowa usługa hotelarska i gastronomiczna, wynajem sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem dla referendarzy z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Usługi zakwaterowania i wyżywienia dla myśliwych i gości przebywających w OHZ LP nr 51 Nadleśnictwa Podanin w sezonie łowieckim 2025/2026
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.