To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-15
Tarnów: Modernizacja ronda wraz z wykonaniem utwardzonych alejek nr 2, 6, 7, 8, 9, 13 na cmentarzu komunalnym w Tarnowie - Krzyżu.
Numer ogłoszenia: 129706 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95364 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Cmentarzy, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 621 27 89, faks 14 627 44 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ronda wraz z wykonaniem utwardzonych alejek nr 2, 6, 7, 8, 9, 13 na cmentarzu komunalnym w Tarnowie - Krzyżu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ opracowaną przez Pracownię Architektoniczną - Maria Gajewska, Tarnów, ul. Krakowska 11 i przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 9 do SWIZ, opracowanym przez mgr inż. Jerzego Fidowicza, które określają zakres i sposób wykonania robót. 1.4.1. Zakres zamówienia dla zadania obejmuje: a) remont alejki nr 2 (dł. 84,0 m, szer. 0,8 m); b) remont alejki nr 6 (dł. 50,0 m, szer. 1,5 m, plac 5m x 8 m); c) remont alejki nr 7 (dł. 42,0 m, szer. 1,5 m); d) remont alejki nr 8 (dł. 41,0 m, szer. 1,0 m); e) remont alejki nr 9 (dł. 41,3 m, szer. 1,5 m); f) remont alejki nr 13 (dł. 28,5 m, szer. 1,0 m); g) remont alejki asfaltowej (dł. 18,2 m, szer. 3,0 - 4,5 m); h) remont ronda - całość (powierzchnia 490,57 m2 + nawierzchnia z kostki granitowej 28,26m2); 1.4.2. Zamówienie polegać będzie na wykonaniu: a) wymiany nawierzchni żwirowej na nawierzchnię z kostki betonowej z zachowaniem poniższych warunków: Konstrukcja nawierzchni alejek o grubości 30cm: kostka brukowa betonowa prostokątna 10x20x6 cm np. holand wg opisu; warstwa podsypki cementowo-piaskowej o gr. 4cm; warstwa pospółki grubości 20cm; obrzeża betonowe szare 8x30cm, na ławie betonowej 20x20cm; głębokość koryta 25cm; wyeksponowanie alejki 5cm; plac na kontener (w ramach alejki nr 6): korytowanie 50cm; żużel wielkopiecowy 38cm, podsypka cementowo-piaskowa 4cm; kostka 8 cm, obrzeże 30x8cm szare; Konstrukcja nawierzchni ronda i dojazdu o grubości 55cm: głębokość korytowania - 40cm poniżej zerwanej nawierzchni - łącznie 50 - 55cm; podsypka z piasku grubość 10 cm; podbudowa z kruszywa wielkopiecowego gr. 35cm; podsypka cementowo-piaskowa 4cm; kostka betonowa np. nostalit 8cm w kolorach ujętych w dokumentacji; obrzeża 8x30cm, w kolorze grafitowym na ławie betonowej; wokół obrzeży ronda lamówka z kostki w kolorze jasnożółtym; wyeksponowanie drogi dojazdowej i ronda 2 - 5cm; ciągi piesze i okręgi przy krzyżu - gł. koryta 30 cm, podbudowa 20 cm, kostka na podsypce cementowo-piaskowej 10 cm, nawierzchnia okręgu D=250cm z kostki granitowej 8cm, P=28,26m2; 1.4.3. regulacji systemów korzeniowych; 1.4.4. regulacji wysokości włazów studzienek betonowych; 1.4.5. Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu, łącznie z robotami towarzyszącymi, musi być wykonany w sposób zgodny z dokumentacją powołaną w I. 2. oraz z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru dla tego typu robót, w istniejących warunkach terenowych. 1.4.6. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 1.4.7. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. 1.4.8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej należy wliczyć w cenę oferty. 1.4.9. Wykonawca winien sprawdzić zgodność otrzymanych od inwestora przedmiarów z rozwiązaniami przyjętymi w projektach. W przypadkach wątpliwych, na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów, w tym opisujących przedmiot zamówienia. 1.4.10. Materiał pochodzący z rozbiórek Wykonawca odwiezie (jako odpad) na odległość do 5 km. Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty w ramach kosztów ogólnych. 1.4.11. Wykonawca ze szczególną starannością właściwie zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. 1.4.12. W związku z tym, że roboty prowadzone będą na czynnym cmentarzu, wszystkie prace należy wykonywać tak, aby w miarę możliwości nie zakłócać funkcjonowania obiektu przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac jak i przy organizacji placu budowy. Należy przewidzieć przerwy w wykonywaniu prac głośnych w trakcie ceremonii pogrzebowych. 1.4.13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 1.4.14. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 1.4.15. Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren zajęty czasowo pod plac budowy. 1.4.16. Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego wszelkie drogi w przypadku korzystania z nich jako dróg dojazdowych; 1.4.17. Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz p. poż.; 1.4.18. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik robót był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 1.4.19. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót budowlanych). 1.4.20. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUH ANGEL Tadeusz Głowacki, Komorów 88, 33-122 Wierzchosławice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 185986,69
Oferta z najniższą ceną: 185986,69 / Oferta z najwyższą ceną: 233700,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Dostawy przetworów owocowych i warzywnych oraz przypraw
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Tarnowie zarządzanych przez MZB w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.