To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-07-31
Poznań: Dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych jednorazowego użytku dla pacjentów Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 130680 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 112559 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, ul. Szkolna, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, fax 061 858-56-23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych jednorazowego użytku dla pacjentów Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych jednorazowego użytku dla pacjentów Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu w asortymencie oraz zamawianych ilościach wyszczególnionych w poniższym zestawieniu oraz na załączonych formularzach ofertowych. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę do zamawiającego transportem wykonawcy, na własny koszt i ryzyko. Przedmiot zamówienia podzielony został na niżej wymienione pakiety (części): PAKIET I - PIELUCHOMAJTKI DLA PACJENTÓW DOROSŁYCH - 50.000 szt. ; PAKIET II - PODKŁAD HIGIENICZNY NIEJAŁOWY - 5.000 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.12.23.10 - Wyroby higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 55300 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PIELUCHOMAJTKI DLA PACJENTÓW DOROSŁYCH.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 53000.00
- Oferta z najniższą ceną: 53000.00 / oferta z najwyższą ceną: 53000.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: PODKŁAD HIGIENICZNY NIEJAŁOWY.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2300.00
- Oferta z najniższą ceną: 2300.00 / oferta z najwyższą ceną: 6.400.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujące zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Skarbowego w Pile, przy ul. Kossaka 106 (wejście B)
- Utworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi.
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kompetencje z zakresu tworzenia angażujących kursów e learningowych oraz dostępnych materiałów dydaktycznych i wideo dla nauczycieli akademickich ...
- Sukcesywna dostawa produktów sypkich
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
- Usługa najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- "Dostawa środków dezynfekcyjnych - środki do dezynfekcji i pielęgnacji rąk, oraz narzędzi"
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.