eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Dostawa materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do utrzymania higieny chorego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-04

Brzeg: Dostawa materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do utrzymania higieny chorego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Numer ogłoszenia: 131576 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Brzeskie Centrum Medyczne , ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4446521, faks 077 4446522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bcmbrzeg.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do utrzymania higieny chorego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do utrzymania higieny chorego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 7 zadań. Ilości i parametry produktów stanowiących przedmiot zamówienia określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych - załączniki nr 2.1-2.7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Określenie części zamówienia (zadania): Zadanie nr 1 - Materiały opatrunkowe A Zadanie nr 2 - Materiały opatrunkowe B Zadanie nr 3 - Plastry różne, folia chirurgiczna i kompresy do okładów (p/bólowe) Zadanie nr 4 - Opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn Zadanie nr 5 - Opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn zawierające jony srebra Zadanie nr 6 - Opatrunki specjalistyczne Zadanie nr 7 - Środki pomocnicze do utrzymania higieny chorego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.19 - Kompresy 31.14.11.11 - 31.14.11.11 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Zadania nr 1 - Materiały opatrunkowe A - 3 500,00 zł Zadania nr 2 - Materiały opatrunkowe B - 3 700,00 zł Zadania nr 3 - Plastry różne, folia chirurgiczna i kompresy do okładów (p/bólowe) - 1 700,00 zł Zadania nr 4 - Opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn - 900,00 zł Zadania nr 5 - Opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn zawierające jony srebra - 100,00 zł Zadania nr 6 - Opatrunki specjalistyczne - 300,00 zł Zadania nr 7 - Środki pomocnicze do utrzymania higieny chorego - 2 100,00 zł Wykonawcy powinni wnosić wadium w kwocie przewidzianej dla oferowanych zadań. Jeżeli oferta złożona zostanie na wszystkie zadania wówczas wadium wyniesie: 12 300,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które wykonawcy muszą dołączyć do oferty. Dokumenty te wyszczególniono w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres stałości cen - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bcmbrzeg.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Brzeskie Centrum Medyczne Dział Zamówień Publicznych i Realizacji Dostaw ul. Mossora 1, 49-300 Brzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Brzeskiego Centrum Medycznego ul. Mossora 1, 49-300 Brzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały opatrunkowe A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 32 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały opatrunkowe B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 31 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Plastry różne, folia chirurgiczna i kompresy do okładów (p/bólowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 32 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn zawierające jony srebra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki pomocnicze do utrzymania higieny chorego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 28 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres stałości cen - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.