Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-04
Brzeg: Dostawa materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do utrzymania higieny chorego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Numer ogłoszenia: 131576 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Brzeskie Centrum Medyczne , ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4446521, faks 077 4446522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bcmbrzeg.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do utrzymania higieny chorego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do utrzymania higieny chorego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 7 zadań. Ilości i parametry produktów stanowiących przedmiot zamówienia określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych - załączniki nr 2.1-2.7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Określenie części zamówienia (zadania): Zadanie nr 1 - Materiały opatrunkowe A Zadanie nr 2 - Materiały opatrunkowe B Zadanie nr 3 - Plastry różne, folia chirurgiczna i kompresy do okładów (p/bólowe) Zadanie nr 4 - Opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn Zadanie nr 5 - Opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn zawierające jony srebra Zadanie nr 6 - Opatrunki specjalistyczne Zadanie nr 7 - Środki pomocnicze do utrzymania higieny chorego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.19 - Kompresy 31.14.11.11 - 31.14.11.11 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Zadania nr 1 - Materiały opatrunkowe A - 3 500,00 zł Zadania nr 2 - Materiały opatrunkowe B - 3 700,00 zł Zadania nr 3 - Plastry różne, folia chirurgiczna i kompresy do okładów (p/bólowe) - 1 700,00 zł Zadania nr 4 - Opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn - 900,00 zł Zadania nr 5 - Opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn zawierające jony srebra - 100,00 zł Zadania nr 6 - Opatrunki specjalistyczne - 300,00 zł Zadania nr 7 - Środki pomocnicze do utrzymania higieny chorego - 2 100,00 zł Wykonawcy powinni wnosić wadium w kwocie przewidzianej dla oferowanych zadań. Jeżeli oferta złożona zostanie na wszystkie zadania wówczas wadium wyniesie: 12 300,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które wykonawcy muszą dołączyć do oferty. Dokumenty te wyszczególniono w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres stałości cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bcmbrzeg.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Brzeskie Centrum Medyczne Dział Zamówień Publicznych i Realizacji Dostaw ul. Mossora 1, 49-300 Brzeg.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Brzeskiego Centrum Medycznego ul. Mossora 1, 49-300 Brzeg.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały opatrunkowe A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 32 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały opatrunkowe B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 31 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Plastry różne, folia chirurgiczna i kompresy do okładów (p/bólowe).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 32 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn zawierające jony srebra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki pomocnicze do utrzymania higieny chorego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 28 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- REMONT DREWNIANEJ ZEWNĘTRZNEJ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BRZEGU przy ul. Bolesława Chrobrego 31, 49-300 Brzeg
- Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu" - trzy części
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i innych implantów ortopedycznych oraz zestawu do plastyki ACL dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- "Wzmocnienie mostu kratownicowego wraz z remontem ulicy Kępa Młyńska"- II postępowanie.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SIATKI DO LECZENIA ZABURZEŃ STATYKI I NIETRZYMANIA MOCZU
- Zakup wraz z dostawą sztucznego zwieracza cewki moczowej dla Kliniki Urologii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- MATERIAŁY OPATRUNKOWE
- Dostawa środków opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
- Na sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Dostawa materiałów opatrunkowych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.