Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-28
Tychy: Obsługa prawna Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami i Energetyki Odnawialnej Master Sp. z o.o. w zakresie realizacji projektu pod nazwą Dostosowanie systemu gospodarki odpadami na terenie gmin wspólników do obowiązujących przepisów przez budowę Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach
Numer ogłoszenia: 133310 - 2011; data zamieszczenia: 28.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Master" Sp. z o.o. , ul. Grota Roweckiego 44, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2198427.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami i Energetyki Odnawialnej Master Sp. z o.o. w zakresie realizacji projektu pod nazwą Dostosowanie systemu gospodarki odpadami na terenie gmin wspólników do obowiązujących przepisów przez budowę Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: - sporządzanie opinii prawnych i udzielanie porad prawnych, - sporządzanie projektów umów i opiniowanie umów, - przygotowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń i innych aktów prawnych Zamawiającego, - pomoc w opracowywaniu zarządzeń wewnętrznych, regulaminów, instrukcji, wytycznych, poleceń zakresów czynności itp., - obsługa prawna z zakresu prawa zamówień publicznych, - ogólny nadzór prawny nad procedurami przetargowymi, w tym: nad przygotowaniem dokumentacji przetargowych, - reprezentowanie Zamawiającego przed organami wymiaru sprawiedliwości, organami administracji publicznej i urzędami, - uczestniczenie na życzenie Zamawiającego w prowadzonych z udziałem zamawiającego rokowaniach i negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, - zapewnieniu w ramach powyższych działań wszelkich wymaganych prawem czynności niezbędnych do skutecznej ochrony interesów Zamawiającego, - osobiste uczestnictwo w ważnych posiedzeniach zwoływanych przez Zamawiającego, - redagowanie pism o znaczeniu prawnym i urzędowym dla Zamawiającego, - windykacja należności, - nadzór nad egzekucją należności cywilnoprawnych, - obrona interesów Zamawiającego w ewentualnych postępowaniach i sporach z jego udziałem, - pomoc w rozwiązywaniu problemów organizacyjno - kadrowych, - udzielanie wyjaśnień, co do obowiązujących przepisów prawa, - reprezentowanie Zamawiającego w sprawach o znaczeniu prawnym, w kontaktach z wykonawcami realizującymi na rzecz Zamawiającego roboty w ramach Projektu, - inne, niezbędne do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, - udzielanie konsultacji prawnych w siedzibie Zamawiającego w wymiarze co najmniej 3 razy w tygodniu po 5 godzin, a nadto w przypadku wymagających niezbędnej konsultacji na wezwanie Zamawiającego, - przygotowywanie oraz udział w Zgromadzeniu Wspólników jak również przygotowywanie projektów uchwał podejmowanych przez ten organ, - opiniowanie oraz w miarę potrzeby sporządzanie projektów uchwał Rady Nadzorczej, a także - o ile Zamawiający uzna to za konieczne - udział w posiedzeniach tego organu, - reprezentowanie Zamawiającego wobec wspólników - Gmin. Wykonawca będzie wykonywał ww. czynności w terminach gwarantujących ich należyte wykonanie, z należytą starannością wymaganą przy świadczeniu tego rodzaju usług i z należytą troską o finanse oraz interes prawny Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przez co najmniej 12 miesięcy łącznie, wykonywał lub wykonuje: świadczenie pomocy prawnej (w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) na rzecz spółki prawa handlowego z większościowym udziałem jednostki/ek samorządu terytorialnego, której przedmiotem działalności jest m.in. gospodarka odpadami oraz energetyka odnawialna, - przy czym roczna wartość usług nie może/mogła być mniejsza niż 50.000,00 zł w każdym roku (jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata licząc wstecz od terminu składania ofert, wówczas wymagany okres świadczenia usług oraz ich wartość w tym okresie ustala się proporcjonalnie do okresu wykonywania działalności); - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje: świadczenie pomocy prawnej na rzecz projektu realizowanego w oparciu o fundusze Unii Europejskiej przez spółki prawa handlowego z większościowym udziałem jednostek samorządu terytorialnego, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządowe jednostki sektora finansów publicznych, przy czym wartość projektu nie może być niższa niż 15.000.000,00 Euro brutto; - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przez co najmniej 12 miesięcy łącznie, wykonywał lub wykonuje: świadczenie pomocy prawnej na rzecz jednostki samorządu terytorialnego - przy czym roczna wartość usług nie może/mogła być mniejsza niż 100.000,00 zł w każdym roku (jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata licząc wstecz od terminu składania ofert, wówczas wymagany okres świadczenia usług oraz ich wartość w tym okresie ustala się proporcjonalnie do okresu wykonywania działalności); - wymagane jest wykonanie / wykonywanie przez okres co najmniej 12 miesięcy co najmniej 1 usługi na rzecz spółki prawa handlowego z większościowym udziałem jednostki/ek samorządu terytorialnego, której przedmiotem działalności jest m.in. gospodarka odpadami oraz energetyka odnawialna w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - przy czym roczna wartość usług nie może/mogła być mniejsza niż: 50.000,00 zł (jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż 3 lata licząc wstecz od terminu składania ofert, wówczas wymagane jest wykonanie / wykonywanie usług przez proporcjonalny okres czasu i o proporcjonalnej wysokości); - wymagane jest wykonanie / wykonywanie, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert 1 usługi na rzecz projektu realizowanego w oparciu o fundusze Unii Europejskiej przez spółki prawa handlowego z większościowym udziałem jednostek samorządu terytorialnego, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządowe jednostki sektora finansów publicznych przy czym wartość projektu nie może być niższa niż 15.000.000,00 Euro brutto; - wymagane jest wykonanie / wykonywanie przez okres co najmniej 12 miesięcy co najmniej 1 usługi na rzecz jednostki samorządu terytorialnego - przy czym roczna wartość usług nie może/mogła być mniejsza niż: 100.000,00 zł (jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż 3 lata licząc wstecz od terminu składania ofert, wówczas wymagane jest wykonanie / wykonywanie usług przez proporcjonalny okres czasu i o proporcjonalnej wysokości). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie (załącznik nr 2a do SIWZ) tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej trzema osobami posiadającymi uprawnienia radcy prawnego lub adwokata, a osoby te posiadają co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w obsłudze prawnej świadczonej na rzecz spółki prawa handlowego z większościowym udziałem jednostek samorządu terytorialnego, której przedmiotem działalności jest m.in. gospodarka odpadami oraz energetyka odnawialna oraz; - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał lokalizację siedziby (biura) umożliwiającą dojazd do siedziby Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 1 godzina licząc od wezwania przez Zamawiającego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00. zł; - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, osiągnął średnioroczne przychody w wysokości nie mniejszej niż 800.000,00zł rocznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty, oświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.master.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Master
Sp. z o.o. w Tychach przy ul. G Roweckiego 44, lub za pośrednictwem poczty..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 10:05, miejsce: sekretariat Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Master Sp. z o.o. w Tychach przy ul. G Roweckiego 44..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Kompleksowa usługa obsługi prawnej Sądu Okręgowego w Katowicach przez okres 36 miesięcy
- Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej ZDW w Opolu w zakresie zadań i obowiązk. realizowanych przez zamawiając. w okresie 24 m-cy
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.