eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup i dostawa sprzętu, akcesoriów i pomocy dydaktycznych oraz innych materiałów dla Szkoły Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach z podziałem na pięć zadań w ramach projektu Rozwiń skrzydła - wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwijanie pasji szansą na lepszą przyszłość uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej nr 59 w Katowicach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-06

Katowice: Zakup i dostawa sprzętu, akcesoriów i pomocy dydaktycznych oraz innych materiałów dla Szkoły Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach z podziałem na pięć zadań w ramach projektu Rozwiń skrzydła - wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwijanie pasji szansą na lepszą przyszłość uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej nr 59 w Katowicach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 134950 - 2013; data zamieszczenia: 06.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75092 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 59 im.Jana Matejki w Katowicach, ul. Bolesława Chrobrego 5, 40-881 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 25 46 579, faks 0-32 25 46 579.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu, akcesoriów i pomocy dydaktycznych oraz innych materiałów dla Szkoły Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach z podziałem na pięć zadań w ramach projektu Rozwiń skrzydła - wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwijanie pasji szansą na lepszą przyszłość uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej nr 59 w Katowicach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu, akcesoriów i pomocy dydaktycznych oraz innych materiałów dla Szkoły Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach z podziałem na pięć zadań w ramach projektu Rozwiń skrzydła - wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwijanie pasji szansą na lepszą przyszłość uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej nr 59 w Katowicach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie I - zakup i dostawa sprzętu elektronicznego, akcesoriów komputerowych i biurowych Zadanie II - zakup i dostawa książek Zadanie III - zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych Zadanie IV - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i innego wyposażenia Zadanie V - zakup i dostawa klocków wraz z akcesoriami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera: - załącznik nr 3a do SIWZ - dla Zadania I - Obligatoryjne wymagania techniczne - opis wymagań minimum, zawierający wytyczne dotyczące wymagań minimalnych jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia, - załącznik nr 3b do SIWZ - dla Zadania II - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz asortymentu, zawierający wytyczne dotyczące wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia, - załącznik nr 3c do SIWZ - dla Zadania III - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz asortymentu, zawierający wytyczne dotyczące wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia, - załącznik nr 3d do SIWZ - dla Zadania IV - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz asortymentu, zawierający wytyczne dotyczące wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia, - załącznik nr 3e do SIWZ - dla Zadania V - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz asortymentu, zawierający wytyczne dotyczące wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wskazane w załączniku nr 3a do SIWZ, parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Brak wskazania w ofercie parametrów technicznych oferowanego sprzętu lub zaproponowanie sprzętu o parametrach technicznych niższych niż wykazane w Obligatoryjnych wymaganiach technicznych - opis wymagań minimum spowoduje odrzucenie oferty. Załącznik nr 3b, 3c, 3d, 3e do SIWZ zawiera wytyczne dotyczące wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji innej niż wskazana w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - wykaz asortymentu spowoduje odrzucenie oferty. Załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e stanowią integralną część SIWZ. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, nieużywany. Przedmiot oferty musi być objęty gwarancją producenta, nie krótszą niż 12 miesięcy dla wszystkich zadań, przy czym, w przypadku Zadania I minimalny okres gwarancji dla poszczególnego asortymentu określono w załączniku 3a do SIWZ. Oświadczenie o okresach, na jakie zostanie udzielona gwarancja, Wykonawca składa na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w przypadku Zadań II, III, IV, V, VI, natomiast w przypadku Zadania I wpisuje do załącznika nr 3a w rubryce spełnia/nie spełnia każdorazowo obok opisów dotyczących gwarancji dla każdej z pozycji. Realizacja zamówienia odbywać się będzie jednoetapowo dla każdego zadania na podstawie pisemnie złożonego zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia - zgodnie z zamawianą ilością i rodzajem - na własny koszt i ryzyko, na adres wskazany przez Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach, ul. B. Chrobrego 5, 40-881 Katowice w terminie określonym w pkt. V SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 38.51.00.00 - Mikroskopy 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Rozwiń skrzydła - wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwijanie pasji szansą na lepszą przyszłość uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej nr 59 w Katowicach, realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych (...)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I - zakup i dostawa sprzętu elektronicznego, akcesoriów komputerowych i biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maruszczyk Artur A-Z KOMP, ul. Św. Wojciecha 93, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5539,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5388,84

  • Oferta z najniższą ceną: 5388,84 / Oferta z najwyższą ceną: 7558,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II - zakup i dostawa książek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECU Spółka Handlowo-Usługowa Sp. z o.o., ul. Zamenhofa 9, 22-400 Zamość, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1411,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1212,80

  • Oferta z najniższą ceną: 1212,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1548,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie III - zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECU Spółka Handlowo-Usługowa Sp. z o.o., ul. Zamenhofa 9, 22-400 Zamość, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21947,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22340,60

  • Oferta z najniższą ceną: 18763,85 / Oferta z najwyższą ceną: 26590,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie IV - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i innego wyposażenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henryk Przybyła, ul. Panewnicka 367/7, 40-773 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23992,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28099,60

  • Oferta z najniższą ceną: 28099,60 / Oferta z najwyższą ceną: 33762,89

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie V - zakup i dostawa klocków wraz z akcesoriami.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henryk Przybyła, ul. Panewnicka 367/7, 40-773 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29688,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35966,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.