eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Dostawa medycznych środków pomocniczych - pielucho majtek, podkładów, rękawów papierowo-foliowych, torebek do sterylizacji, pojemników na odpady, smoczków i butelek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Międzyrzecz: Dostawa medycznych środków pomocniczych - pielucho majtek, podkładów, rękawów papierowo-foliowych, torebek do sterylizacji, pojemników na odpady, smoczków i butelek.
Numer ogłoszenia: 135442 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80496 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428298, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa medycznych środków pomocniczych - pielucho majtek, podkładów, rękawów papierowo-foliowych, torebek do sterylizacji, pojemników na odpady, smoczków i butelek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa medycznych środków pomocniczych - pielucho majtek, podkładów, rękawów papierowo-foliowych, torebek do sterylizacji, pojemników na odpady, smoczków i butelek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.71.17.70 - Smoczki i gryzaczki dla niemowląt 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO 20/26, TORUŃ, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42314,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45343,80

  • Oferta z najniższą ceną: 45343,80 / Oferta z najwyższą ceną: 45343,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO 20/26, TORUŃ, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19331,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22034,92

  • Oferta z najniższą ceną: 22034,92 / Oferta z najwyższą ceną: 22034,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CELAZ LUBLIN SP. Z O.O., AL. SPÓŁDZIELCZOŚCI PRACY 38, LUBLIN, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4121,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5447,31

  • Oferta z najniższą ceną: 5447,31 / Oferta z najwyższą ceną: 5666,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED SP. Z O.O., UL. KONOPNICKIEJ 11A, BIAŁA PISKA, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10536,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15176,70

  • Oferta z najniższą ceną: 15176,70 / Oferta z najwyższą ceną: 18268,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.