eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe (wspólny słownik zamówień publicznych CPV 80411200-0, 80500000-9, 80530000-8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-27

Kalisz: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe (wspólny słownik zamówień publicznych CPV : 80411200-0, 80500000-9, 80530000-8
Numer ogłoszenia: 137503 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu , ul. Stanisława Staszica 47A, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7689700, faks 062 7689790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe (wspólny słownik zamówień publicznych CPV : 80411200-0, 80500000-9, 80530000-8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych wg podziału na nastepujące części zamówienia: 1.1 kurs przedsiębiorczości dla 10 osób bezrobotnych, 1.2 kurs sekretarki, asystentki szefa z podstawami języka angielskiego dla 10 osób bezrobotnych, 1.3 kurs prawa jazdy kat. C dla 10 osób bezrobotnych, 1.4 kurs operatora koparko -ładowarki kl.III dla 10 osób bezrobotnych, 1.5 kurs przedsiębiorczości dla 10 osób bezrobotnych, 1.6. kurs brukarza dla 10 osób bezrobotnych, 1.7 kurs obsługi komputera i kasy fiskalnej dla 20 osób bezrobotnych, 1.8 kurs stylistki paznokci, kosmetyczki z elementami rozpoczęcia działalności gospodarczej dla10 osób bezrobotnych , 1.9 kurs technologa robót wykończeniowych z elementami prowadzenia działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest ponadto przedstawić: 3.1 oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 3.2 zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.3 zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na potencjale technicznym innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest ponadto przedstawić: 3.1 oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 3.2 zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.3 zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest ponadto przedstawić: 3.1 oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 3.2 zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.3 zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest ponadto przedstawić: 3.1 oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 3.2 zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.3 zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.4 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której podmiot ten posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1.1 oświadczenie dot. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, 1.2 program szkolenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 1.3 wzór zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach poza szkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216) i)lub innych dokumentów świadczących o nabytych umiejętnościach czy uprawnieniach. 1.4 certyfikat jakości i akredytację Kuratora bądź oświadczenie o braku tych dokumentów, 2. Dokumenty wymienione w punkcie 1 podpunktach 1.1 i 1.2 muszą być złożone w formie oryginału, natomiast dokumenty wymienione w punkcie 1 podpunktach 1.3 - 1.4 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta Wykonawcy musi zawierać również: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, 2. parafowany na każdej stronie projekt umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 3. oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ, 4. oświadczenie dot. zaangażowania w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób oraz dot. nadzoru wewnętrznego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 30
  • 3 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
  • 4 - dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bhp - 5
  • 5 - nadzór wewnetrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
  • 6 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
  • 7 - zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miesjc pracy dla przeszkolonych osób - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, za wyjątkiem okoliczności oraz warunków zmian określonych poniżej: 1 zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, będącego wynikiem nie podjęcia kursu lub rezygnacji kandydata pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, 2 wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), wymagających zmiany kadry. Zmiana ta może nastąpić pod warunkiem, że Wykonawca zapewni osobę, której doświadczenie zawodowe i wykształcenie będzie minimum takie samo jak osoby wskazanej w wykazie kadry zaangażowanej w realizacje szkolenia. Zmiana umowy w zakresie określonym w punkcie 2 może nastąpić na umotywowany wniosek Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu, ul. Staszica 47a, 62-800 Kalisz, pok. nr 123 I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu, ul. Staszica 47a, 62-800 Kalisz, pok. nr 123 I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 06.07.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS dla 10 osób bezrobotnych, składający się z jednego bloku: BLOKU ZAWODOWEGO Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia: - sporządzanie biznes planu, - rejestracja firmy, - zarządzanie finansami w małej firmie, - formy opodatkowania, - rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS-em, - obsługa programu Płatnik. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 20 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 40 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby. Czas trwania szkolenia: maksymalnie 2 tygodnie przypadające w okresie czerwiec - pierwsza połowa lipca 2010r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 2 tygodni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.85.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. bhp - 5
    • 5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS SEKRETARKI ASYSTENTKI SZEFA Z PODSTAWAMI JĘZYKA ANGIELSKIEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS la 10 osób bezrobotnych, składający się z trzech bloków: BLOKU ZAWODOWEGO Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia: - obsługę urządzeń biurowych m.in. faksu, kserokopiarki, magnetowidu, dyktafonu, rzutnika, automatycznej sekretarki itp. - zasady sporządzania pism, - rejestrację korespondencji, - podstawowe zasady obsługi interesantów, - przygotowywanie i obsługę spotkań służbowych przełożonego, - prowadzenie terminarza przełożonego, - obsługę komputera: korzystanie z systemu WINDOWS, edytora teksu WORD, arkusza kalkulacyjnego EXCEL, programu POWERPOINT, - korzystanie z Internetu i poczty elektronicznej. Wymagana ilość godzin: -teoretycznych - 42 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 70 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby. BLOKU NAUKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Program szkolenia musi obejmować słownictwo przydatne w zawodzie sekretarki, asystentki szefa, umożliwiające komunikowanie się w typowych sytuacjach zawodowych. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 60 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia: - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych 1 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych 7 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 6 tygodni przypadających w okresie czerwiec - pierwsza połowa sierpnia 2010r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 6 tygodni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp, - 5
    • 5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS PRAWA JAZDY KAT. C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS dla 10 osób bezrobotnych, składający się z dwóch bloków: BLOKU ZAWODOWEGO: Program szkolenia musi odpowiadać programowi szkolenia określonemu przez Rozporządzenie Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w spawie szkolenia, egzaminowania uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów /Dz.U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 z późn.zm./. Celem szkolenia jest przygotowanie do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C. Wykonawca zobowiązany jest do opłacenia kosztów w/w egzaminu. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 20 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 30 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne indywidualnie z instruktorem) BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia: - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych 1 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych 7 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 10 tygodni przypadających w okresie czerwiec - pierwsza połowa września 2010r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp, - 5
    • 5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS OPERARATORA KOPARKO- ŁADOWARKI KL. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS dla 10 osób bezrobotnych, składający się z dwóch bloków: BLOKU ZAWODOWEGO: Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia: - budowa i obsługa koparko-ładowarki, - zasady BHP, - dokumentacja techniczna, - technologia wykonywania robót ziemnych koparko-ładowarką - podstawy elektrotechniki i hydrauliki - praktyczna nauka obsługi koparko-ładowarki, Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 116 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 86 /łącznie ze stażem wstępnym/ - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej Blok ten musi kończyć się egzaminem przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia: - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych 1 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych 7 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 7 tygodni przypadających w okresie czerwiec - sierpień 2010r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 7 tygodni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp - 5
    • 5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS dla 10 osób bezrobotnych, składający się z jednego bloku: BLOKU ZAWODOWEGO Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia: - sporządzanie biznes planu, - rejestracja firmy, - zarządzanie finansami w małej firmie, - formy opodatkowania, - rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS-em, - obsługa programu Płatnik. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 20 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 40 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby. Czas trwania szkolenia: maksymalnie 2 tygodnie przypadające w lipcu 2010r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 2 tygodni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp - 5
    • 5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KURS BRUKARZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS dla 10 osób bezrobotnych, składający się z dwóch bloków: BLOKU ZAWODOWEGO: Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia: - przepisy BHP i p. poż. - zapoznanie z narzędziami do układania kostki brukowej, - przygotowanie podłoża do układania bruku, - praktyczne układanie nawierzchni z kostki brukowej. Wymagana ilość godzin: -teoretycznych 22 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych 150 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 2 grupach 5 osobowych) BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia: - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Wymagana ilość godzin: -teoretycznych 1 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych 7 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 6 tygodni przypadających w okresie lipiec - sierpień 2010r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 6 tygodni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp, - 5
    • 5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KURS OBSŁUGI KOMPUTERA I KASY FISKALNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS dla 20 osób bezrobotnych, składający się z dwóch bloków: BLOKU ZAWOODOWEGO Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia: - obsługę edytora tekstu WORD, - obsługę arkusza kalkulacyjnego EXCEL - obsługę Internetu i poczty elektronicznej, - korzystanie z systemu WINDOWS, - obsługę kasy fiskalnej. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 0 -praktycznych - 82 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 2 grupach 10 osobowych) Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby. BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia: - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych 1 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 20 osobowej) - praktycznych 7 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 2 grupach 10 osobowych) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 3 tygodnie przypadających w okresie sierpień 2010r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 3 tygodni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp, - 5
    • 5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KURS STYLISTKI PAZNOKCI KOSMETYCZKI Z ELEMENTAMI ROZPOCZĘCIA DZIAŁALNIOŚCI GOSPODARCZEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS dla 10 osób bezrobotnych, składający się z trzech bloków: BLOKU ZAWODOWEGO: Program szkolenia musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: - pielęgnację cery i ciała; - wykonywanie różnego rodzaju makijaży; - wykonywanie zabiegów manicure i pedicure; - przedłużanie i modelowanie paznokci metodą żelową i akrylową; - zdobnictwo paznokci. Wymagana ilość godzin : -teoretycznych - 20 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) -praktycznych - 120 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej ) BLOKU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia: - sporządzanie biznesplanu, - rejestrowanie działalności, - marketing małej firmy, - obsługa programu Płatnik i rozliczenia z ZUS, - formy opodatkowania i rozliczenia z Urzędem Skarbowym Wymagana ilość godzin : - teoretycznych 10 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) -praktycznych 22 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej ) Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby. BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia: - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Wymagana ilość godzin: -teoretycznych 1 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) -praktycznych 7 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 6 tygodni przypadających w okresie sierpień - wrzesień 2010r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 6 tygodni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp, - 5
    • 5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: KURS TECHNOLOGA ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH Z ELEMENTAMI PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS dla 10 osób bezrobotnych, składający się z trzech bloków: BLOKU ZAWODOWEGO: Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia: - zasady BHP i P.POŻ w budownictwie, - przygotowanie podłoży, - malowanie i tapetowanie, - wykonywanie tynków, - wykonywanie sufitów podwieszanych, - zakładanie płytek, glazury. Wymagana ilość godzin: -teoretycznych 20 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) -praktycznych 180 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 2 grupach 5 osobowych) BLOKU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI: Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia: - sporządzanie biznesplanu, - rejestrowanie działalności, - marketing małej firmy, - obsługa programu Płatnik i rozliczenia z ZUS, - formy opodatkowania i rozliczenia z Urzędem Skarbowym Wymagana ilość godzin : -teoretycznych 10 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) -praktycznych 22 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej ) Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby. BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia: - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Wymagana ilość godzin: -teoretycznych 1 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) -praktycznych 7 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 8 tygodni przypadających w okresie wrzesień - październik 2010r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 8 tygodni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp - 5
    • 5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.