Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-14
Warszawa: Pełnienie funkcji Koordynatora, pełnienie funkcji Redaktora (1), pełnienie funkcji Redaktora (2) zespołu redakcyjnego działu Powroty portalu www.zielonalinia.gov.pl w projekcie nr 1.43 pn.: Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia
Numer ogłoszenia: 14177 - 2012; data zamieszczenia: 14.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich , ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 237 00 00, faks 22 237 00 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.crzl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Koordynatora, pełnienie funkcji Redaktora (1), pełnienie funkcji Redaktora (2) zespołu redakcyjnego działu Powroty portalu www.zielonalinia.gov.pl w projekcie nr 1.43 pn.: Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora, pełnienie funkcji Redaktora (1), pełnienie funkcji Redaktora (2) zespołu redakcyjnego działu Powroty portalu www.zielonalinia.gov.pl w projekcie nr 1.43 pn.: Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część A: Pełnienie funkcji Koordynatora zespołu redakcyjnego działu Powroty portalu www.zielonalinia.gov.pl w projekcie 1.43 pn. Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za koordynowanie prac członków zespołu redakcyjnego m.in. poprzez rozdzielanie zadań, monitorowanie i weryfikację ich realizacji oraz kontakty z mediami i prezentowanie działalności działu Powroty; Część B: Pełnienie funkcji Redaktora (1) zespołu redakcyjnego działu Powroty portalu www.zielonalinia.gov.pl w projekcie 1.43 pn. Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia. Wykonawca będzie m.in. odpowiedzialny za udzielanie użytkownikom działu Powroty odpowiedzi na pytania dot. obszarów tematycznych: -formalności przed powrotem-, -przeprowadzka-, -działalność gospodarcza-, -formalności po powrocie-, -finanse osobiste-, -podatki-, -rodzina-, -poradnik psychologiczny-; Część C: Pełnienie funkcji Redaktora (2) zespołu redakcyjnego działu Powroty portalu www.zielonalinia.gov.pl w projekcie 1.43 pn. Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia. Wykonawca będzie m.in. odpowiedzialny za udzielanie użytkownikom działu Powroty odpowiedzi na pytania dot. obszarów tematycznych: -świadczenia społeczne-, -zdrowie-, -praca-. Szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 75.13.11.00-4, 75.13.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Część A: posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na zarządzaniu zespołem redakcyjnym o wartości brutto co najmniej 40.000,00 zł. Część B: posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na redagowaniu treści na portalu internetowym o wartości brutto co najmniej 30.000,00 zł. Część C: posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na redagowaniu treści na portalu internetowym o wartości brutto co najmniej 30.000,00 zł. II. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Część A: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: posiadania co najmniej 1 osoby: Koordynatora zespołu redakcyjnego, który: posiada wykształcenie wyższe magisterskie; posiada minimum 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem redakcyjnym zajmującym się tematyką związaną z migracjami zarobkowymi, rynkiem pracy, sprawami społecznymi, koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego, podatkami; posiada co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z redagowaniem tekstów na portalu internetowym. Część B: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: posiadania co najmniej 1 osoby: Redaktora (1) zespołu redakcyjnego, który: posiada wykształcenie wyższe magisterskie; posiada minimum 1,5 roku doświadczenia zawodowego w redagowaniu tekstów na portalu internetowym lub w prasie; posiada praktyczną znajomość regulacji prawnych i polityk UE w zakresie swobodnego przepływu osób i koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, tj. w ciągu ostatnich 2 lat zredagował i opublikował na portalu internetowym lub w prasie co najmniej 10 tekstów dotyczących zagadnień związanych z powrotami Polaków z emigracji do Polski, w tym teksty dot. działalności gospodarczej, podatków i zagadnień psychologicznych;posiada co najmniej 1,5-roczne doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi aplikacji CMS oraz obsługi klienta (infolinia, skrzynka e-mail, na którą użytkownicy serwisu internetowego kierują pytania, etc.). Część C: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: posiadania co najmniej 1 osoby: Redaktora (2) zespołu redakcyjnego, który: posiada wykształcenie wyższe magisterskie; posiada minimum 1,5 roku doświadczenia zawodowego w redagowaniu tekstów na portalu internetowym lub w prasie; posiada praktyczną znajomość regulacji prawnych i polityk UE w zakresie swobodnego przepływu osób i koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego tj. w ciągu ostatnich 2 lat zredagował i opublikował na portalu internetowym lub w prasie co najmniej 10 tekstów dotyczących zagadnień związanych z powrotami Polaków z emigracji do Polski, w tym teksty o tematyce dot. świadczeń społecznych, rynku pracy, edukacji; posiada minimum 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi aplikacji CMS oraz obsługi klienta (infolinia, skrzynka e-mail, na którą użytkownicy serwisu internetowego kierują pytania, etc.). II. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: - Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; - Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwyw dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; - Wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, ,które mają wpływ na terminy lub sposób realizacji zamówienia; - Wydłużenia terminu realizacji projektu - zmiany nastąpią w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy; - Zmiany ustawowej stawki podatku VAT; wówczas kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa, pokój nr 354.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu systemowego nr 1.43 pn.: Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: Pełnienie funkcji Koordynatora zespołu redakcyjnego działu Powroty portalu www.zielonalinia.gov.pl w projekcie 1.43 pn. Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Koordynatora zespołu redakcyjnego działu Powroty portalu www.zielonalinia.gov.pl w projekcie 1.43 pn. Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za koordynowanie prac członków zespołu redakcyjnego m.in. poprzez rozdzielanie zadań, monitorowanie i weryfikację ich realizacji oraz kontakty z mediami i prezentowanie działalności działu Powroty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 75.13.11.00-4, 75.13.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: Pełnienie funkcji Redaktora (1) zespołu redakcyjnego działu Powroty portalu www.zielonalinia.gov.pl w projekcie 1.43 pn. Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Redaktora (1) zespołu redakcyjnego działu Powroty portalu www.zielonalinia.gov.pl w projekcie 1.43 pn. Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia. Wykonawca będzie m.in. odpowiedzialny za udzielanie użytkownikom działu Powroty odpowiedzi na pytania dot. obszarów tematycznych: -formalności przed powrotem-, -przeprowadzka-, -działalność gospodarcza-, -formalności po powrocie-, -finanse osobiste-, -podatki-, -rodzina-, -poradnik psychologiczny-.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 75.13.11.00-4, 75.13.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C: Pełnienie funkcji Redaktora (2) zespołu redakcyjnego działu Powroty portalu www.zielonalinia.gov.pl w projekcie 1.43 pn. Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Redaktora (2) zespołu redakcyjnego działu Powroty portalu www.zielonalinia.gov.pl w projekcie 1.43 pn. Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia. Wykonawca będzie m.in. odpowiedzialny za udzielanie użytkownikom działu Powroty odpowiedzi na pytania dot. obszarów tematycznych: -świadczenia społeczne-, -zdrowie-, -praca-.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 75.13.11.00-4, 75.13.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.