eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Sprzątanie wewnątrz 42 budynków mieszkalnych powierzchni 9 308 m2 ,utrzymanie w czystości przylegających do 42 budynków terenów zewnętrznych o powierzchni 18 926 m2 oraz utrzymanie w czystości innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 16 474 m2 przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o, na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3543 m2 wraz z pawilonem socjalnym o powierzchni 40 m2 zgodnie z załączonym wykazem adresowym zał. 6, 6a, 6b.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-07

Stargard Szczeciński: Sprzątanie wewnątrz 42 budynków mieszkalnych powierzchni 9 308 m2 ,utrzymanie w czystości przylegających do 42 budynków terenów zewnętrznych o powierzchni 18 926 m2 oraz utrzymanie w czystości innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 16 474 m2 przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o, na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3543 m2 wraz z pawilonem socjalnym o powierzchni 40 m2 zgodnie z załączonym wykazem adresowym zał. 6, 6a, 6b.
Numer ogłoszenia: 143500 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101030 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o., ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784750, faks 091 577 15 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorzadowa osoba prawna -spólka prawa handlowego gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie wewnątrz 42 budynków mieszkalnych powierzchni 9 308 m2 ,utrzymanie w czystości przylegających do 42 budynków terenów zewnętrznych o powierzchni 18 926 m2 oraz utrzymanie w czystości innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 16 474 m2 przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o, na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3543 m2 wraz z pawilonem socjalnym o powierzchni 40 m2 zgodnie z załączonym wykazem adresowym zał. 6, 6a, 6b..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie wewnątrz 42 budynków mieszkalnych powierzchni 9 308 m2 ,utrzymanie w czystości przylegających do 42 budynków terenów zewnętrznych o powierzchni 18 926 m2 oraz utrzymanie w czystości innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 16 474 m2 przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o, na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3543 m2 wraz z pawilonem socjalnym o powierzchni 40 m2 zgodnie z załączonym wykazem adresowym zał. 6, 6a, 6b Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku dotyczy ZADANIA NR 1 : 1. Częstotliwość i zakres świadczonych usług: -codziennie -sprzątanie pomieszczeń klatki schodowej, korytarzy, -dwa razy w miesiącu- sprzątanie schodów i korytarzy piwnicznych, oraz pomieszczeń wspólnego użytku tj. pralni, suszarni -raz w miesiącu- mycie wodą ze środkami myjącymi np.: proszkiem, mydłem podestów, biegów, poręczy , klatek schodowych, sieni, korytarzy -raz w kwartale- sprzątanie strychów, oraz oczyszczanie studzienki wodomierzowej w budynku i poza budynkiem -dwa razy w roku - na wiosnę przed Świętami Wielkanocnymi i jesienią na przełomie października i listopada mycie środkami do tego przeznaczonymi okien i drzwi, lamperii na klatce schodowej, mycie szyb, kloszy oświetlenia na klatce schodowej, korytarzach i pomieszczeniach wspólnego użytku 2. Przez sprzątanie strony rozumieją zamiatanie, zbieranie śmieci, usuwanie pajęczyn i kurzu oraz wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości w budynkach 3. Sprzątanie i mycie w budynku ma się odbywać w czasie najmniej uciążliwym dla mieszkańców domu, a czynności codziennego sprzątania powinny zostać zakończone do godz. 13°°. 4. Sprzątanie wykonuje się w dni robocze, jeżeli liczba dni wolnych od pracy następujących po sobie wynosi więcej niż dwa, Wykonawca obowiązany jest posprzątać, zlecone tereny wewnętrzne i zewnętrzne co najmniej w jednym dniu wolnym od pracy. Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wokół budynku i na zieleńcach przydomowych oraz na dojściach, chodnikach ( dotyczy ZADANIA NR 1 ): 1. Częstotliwość i zakres świadczonych usług: -Codziennie: sprzątanie podwórzy, parkingu, osłon śmietnikowych , dróg wewnętrznych i innych miejsc gromadzenia nieczystości, w razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z parkingów, chodników, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie przy krawędzi chodnika likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej z zastosowaniem środków stosownie do postanowień Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków , jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r nr 230 poz. 1960). Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej powinna odbywać się stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska. raz w tygodniu - w okresie od 1 kwietnia do 31 października oraz raz w miesiącu- w okresie od 01 listopada do 31 marca w dniach wywozu nieczystości stałych, dezynfekcja opróżnionych pojemników na nieczystości i osłon śmietnikowych środkiem dezynfekującym np. Podchloryn Sodowy, Śmieciotox, Vigonez lub innymi podobnymi. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować stan pojemników na nieczystości, informować Zamawiającego na bieżąco o zauważonych brakach lub uszkodzeniach pojemników oraz o potrzebie ich wymiany lub uzupełnienia 2. Sprzątanie dojść do osłon śmietnikowych, chodników, parkingów w okresie zimowym ponadto systematyczne usuwanie z dojść, parkingów i chodników śniegu, błota i lodu, zwalczanie śliskości i gołoledzi. 3. Przez sprzątanie strony rozumieją usuwanie zanieczyszczeń , o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2005 r nr 236 poz.2008 z późn. zm.) znajdujących się na terenach objętych przedmiotowym zamówieniem. Zanieczyszczeniami są w szczególności : błoto, piasek, kamienie, muł, żwir, niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody ,wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów, oraz inne zanieczyszczenia wynikające z ruchu pieszego. Sprzątanie ponadto obejmuje usuwanie śniegu z przejść, chodników, parkingu, dróg wewnętrznych, posypywanie piaskiem, dezynfekcja opróżnionych pojemników na śmieci oraz wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych zlokalizowanych budynkach 4. Do obowiązków Wykonawcy należy dbałość o ład i porządek w osłonach śmietnikowych, przy pojemnikach na terenie i w ich otoczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania zalegających nieczystości do pojemników. Wykonawca obowiązany jest informować Zamawiającego o zakłóceniach w wywozie nieczystości. 5. Sprzątanie chodników latem Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00,natomiast zimowe oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota nawierzchni chodników i dojść do osłon śmietnikowych oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz. 7°° rano. Nie dotyczy to ciągłych opadów śniegu i marznącej mżawki powodującej gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi. 6.Wykonawca jest zobowiązany do zgrabiania w miarę potrzeby opadłych liści z obsługiwanych zieleńców. Po zgrabieniu liści worki z odpadami należy umieścić przy altanach śmietnikowych oraz niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego 7.Wykonawca zapewnia we własnym zakresie odpowiednie materiały (np. środki czystości, worki , środki dezynfekujące ) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. 8.Oprócz obsługi budynków i terenów polegającej na letnim i zimowym utrzymania porządku i czystości, do obowiązków Wykonawcy należy również: informowanie Zamawiającego na piśmie o zauważonych uszkodzeniach elementów klatki schodowej lub elewacji, pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku i udzielenie pomocy w ewentualnym wykryciu sprawców, dekoracja flagami budynków z okazji świąt państwowych i lokalnych, rozwieszanie w budynkach zawiadomień i informacji urzędowych lokalnych dotyczących mieszkańców domu, roznoszenie korespondencji dot. mieszkańców domu, aneksów, powiadomień o zmianie opłat, Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie letniego i zimowego utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ogólnodostępnych (dotyczy ZADANIA NR 1 ): 1. Codziennie: sprzątanie całego zleconego obszaru sprzątanie chodników, parkingów, dojść ,a w okresie zimowym ponadto usuwanie z chodników dojść, parkingu, śniegu, błota i lodu, w razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z parkingów, chodników, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie przy krawędzi chodnika likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej z zastosowaniem środków stosownie do postanowień Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków , jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r nr 230 poz. 1960). Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej powinna odbywać się stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska. 2. Przez sprzątanie strony rozumieją usuwanie zanieczyszczeń , o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2005 r nr 236 poz.2008 z późn. zm.) znajdujących się na terenach objętych przedmiotowym zamówieniem. Zanieczyszczeniami są w szczególności : błoto, piasek, kamienie, muł, żwir, niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody ,wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów, oraz inne zanieczyszczenia wynikające z ruchu pieszego. Sprzątanie ponadto obejmuje usuwanie śniegu z przejść, chodników, parkingu, dróg wewnętrznych, posypywanie piaskiem. 3. Sprzątanie terenów latem Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00,natomiast zimowe oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota nawierzchni chodników i różnego rodzaju dojść oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz. 7°° rano. Nie dotyczy to ciągłych opadów śniegu i marznącej mżawki powodującej gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi. 4. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie odpowiednie materiały (np. worki ) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. 5. Do obowiązków Wykonawcy w okresie zimowym należy również oczyszczanie ze śniegu i błota wpustów ulicznych, zasuw wodnych i hydrantów pożarowych w sposób zapewniający swobodny spływ wody w czasie odwilży oraz w celu łatwego zlokalizowania tych urządzeń na wypadek awarii lub pożaru. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zgrabiania w miarę potrzeby opadłych liści z obsługiwanych zieleńców. Po zgrabieniu liści worki z odpadami należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest dbać o ład i porządek w miejscach składowania nieczystości, na terenie i w obrębie tych miejsc. Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku (dotyczy ZADANIA NR 2 za wyjątkiem budynku przy ul. Aleja Żołnierza 11a oraz budynku administracyjnego przy ul. W. Polskiego 47a) 1. przez sprzątanie strony rozumieją zamiatanie, zbieranie śmieci, , usuwanie pajęczyn i kurzu i wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości w budynkach. 2. codziennie -sprzątanie korytarzy, schodów, kl. schodowych, 3. dwa razy w miesiącu- sprzątanie schodów i korytarzy piwnicznych, suszarni, wózkarni 4. dwa razy w miesiącu mycie wodą ze środkami myjącymi np. Sidolux, Ajax lub podobnymi ,podestów, poręczy, drzwi klatek schodowych(wspólnego użytku), sieni, korytarzy, schodów. 5. raz na kwartał- sprzątanie strychów 6. dwa razy w roku- na wiosnę przed Świętami Wielkanocnymi i jesienią na przełomie listopada i grudnia mycie środkami do tego przeznaczonymi lamperii, okien na klatkach schodowych, kloszy oświetlenia na klatkach schodowych, korytarzach i pomieszczeniach wspólnego użytku 7. sprzątanie oraz mycie musi się odbywać w czasie najmniej uciążliwym dla mieszkańców domu, a czynności codziennego sprzątania powinny być zakończone do godz.13.00 natomiast sprzątanie obowiązuje w dni robocze , jeżeli liczba dni wolnych od pracy następujących po sobie wynosi więcej niż dwa , Wykonawca zobowiązany jest zleconą usługę wykonać co najmniej w jednym dniu wolnym od pracy. Zadania i obowiązki w zakresie utrzymania porządku i czystości terenów zewnętrznych na zieleńcach przydomowych , dojściach, chodnikach obejmują w szczególności codzienne ( dotyczy zadania nr 2): 1) sprzątanie podwórzy, parkingów, osłon śmietnikowych, i innych miejsc gromadzenia nieczystości 2) zbieranie śmieci, papierków, zgrabiania w miarę potrzeby opadowych liści z obsługiwanych zieleńców przydomowych .Po zgrabieniu liści należy worki z odpadami umieścić przy altanach śmietnikowych oraz niezwłocznie powiadomić Zamawiającego 3) sprzątanie placów zabaw: usuwanie śmieci, potłuczonego szkła , innych przedmiotów zagrażającemu bezpieczeństwu użytkowników 4) w warunkach letnich bieżące czyszczenie powierzchni utwardzonej wokół obiektów 5) systematyczne opróżnianie koszy na śmieci. Wykonawca zapewni worki do koszy na śmieci 6) sprzątanie dojść do osłon śmietnikowych, chodników, parkingów a w okresie zimowym ponadto usuwanie z dojść, parkingów i chodników śniegu, błota i lodu, zwalczanie śliskości i gołoledzi poprzez posypanie piaskiem 7) w razie wystąpienia opadów ciągłych śniegu powinien być usuwany systematycznie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów śniegu powinien być usunięty z powierzchni i spryzmowany przy krawędzi chodnika, 8) jeżeli występuje gołoledź Wykonawca obowiązany jest posypywać piaskiem lub innym materiałem szorstkim stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska 9) raz w tygodniu w okresie od 1 kwietnia do 31 października, raz w miesiącu w okresie od 1 listopada do 31 marca w dniach wywozu nieczystość stałych - dezynfekcja opróżnionych pojemników na nieczystości osłon śmietnikowych środkiem dezynfekującym np. Podchloryn Sodowy, Śmieciotox, Vigonez lub innymi podobnymi 10) likwidacja chwastów oraz traw znajdujących się na utwardzonej powierzchni chodników , parkingach dojściach, przy krawężnikach oraz opaskach budynków 11) ręczne odchwaszczanie terenów wokół drzew krzewów wolnostojących oraz żywopłotów 12) podlewanie trawników, a w okresach suszy również drzew, krzew i innych nasadzeń z częstotliwością zapewniającą ich właściwe utrzymanie i w sposób zapobiegający ich schnięciu. Powyższe czynności należy wykonywać przy użyciu sprzętu dostarczonego przez Zamawiającego i z ujęć poboru wody wskazanych przez Zamawiającego 13) sprzątanie latem chodników i parkingów Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00 natomiast zimowe oczyszczanie ze śniegu , lodu i błota nawierzchni chodników , parkingów i dojść do osłon śmietnikowych oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz. 7.00 rano-nie dotyczy opadów ciągłych śniegu i marznącej mżawki powodując gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi 14) zgłaszanie na bieżąco o zauważonych brakach lub uszkodzeniach pojemników w poszczególnych posesjach oraz o potrzebie ich wymiany lub uzupełnienia. 15) do obowiązków Wykonawcy należy dbałość o ład i porządek w osłonach śmietnikowych i w ich otoczeniu Wykonawca zobowiązany jest do usuwania zalegających nieczystości do pojemników. Wykonawca obowiązany jest informować Zamawiającego o zakłóceniach w wywozie nieczystości. 16) wykonawca zapewnia na własny koszt i we własnym zakresie odpowiednie materiały (np. środki czystości, worki, środki dezynfekujące ) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. 17) oprócz obsługi budynków i terenów polegających na letnim i zimowym utrzymaniu porządku i czystości do obowiązków Wykonawcy należy również: informowanie Zamawiającego na piśmie o zauważonych uszkodzeniach elementów klatki schodowej lub elewacji pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku i pomocy w wykryciu sprawców dekoracja flagami budynków z okazji świąt państwowych i lokalnych rozwieszanie w budynkach zawiadomień i informacji urzędowych lokalnych dotyczących mieszkańców domu roznoszenie korespondencji dot. mieszkańców domów: aneksy -powiadomienia o zmianie opłat, roczne rozliczenie wody. Zadania i obowiązki w zakresie utrzymania porządku i czystości terenów zewnętrznych obejmują w szczególności codzienne ( dotyczy ZADANIA NR 2 patio) 1. W warunkach letnich zbieranie papierków, śmieci, bieżące oczyszczanie powierzchni utwardzonej, oraz nawierzchni na placu zabaw. 2. Systematyczna likwidacja chwastów oraz traw znajdujących się na utwardzonej powierzchni chodników oraz na placu zabaw. 3. Systematyczne opróżnianie koszy na śmieci. 4. Usuwanie w okresie zimowym z dojść, chodników, śniegu, błota i lodu, zwalczanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem. 5. W razie wystąpienia opadów ciągłych śniegu powinien być usuwany systematycznie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z przejść, a po ustaniu opadów śniegu powinien być usunięty z powierzchni i spryzmowany. Jeżeli występuje gołoledź Wykonawca obowiązany jest posypywać piaskiem lub innym materiałem szorstkim stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska. 6. Sprzątanie chodników, dojść (patio) latem Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00 natomiast zimowe oczyszczanie ze śniegu , lodu i błota nawierzchni chodników i dojść oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz. 700 rano-nie dotyczy opadów ciągłych śniegu i marznącej mżawki powodując gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi. 7. Wykonawca zapewnia na własny koszt i we własnym zakresie odpowiednich materiałów (np. środków czystości, worków) oraz narzędzi do wykonywania prac . Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3 543 m2 (dotyczy ZADANIA NR 3): 1. Codzienne łącznie z sobotami i niedzielami: sprzątanie ,w okresie letnim tj. od 01 kwietnia do 30 września, przed rozpoczęciem handlu od godz.5.00 oraz po zakończeniu handlu po godz. 18.00, w okresie zimowym tj od 01 października do 31 marca, przed rozpoczęciem handlu od godz.6.00 oraz po zakończeniu handlu po godz. 16, terenu targowiska polegające na zamiataniu śmieci, papierów, zmiotek i innych zanieczyszczeń zalegających na placu. mycie stołów - straganów. sprzątanie części chodnika wzdłuż placu targowego od strony ul. Słowackiego ,a w okresie zimowym ponadto usuwanie z chodnika śniegu, błota i lodu, zanieczyszczenia należy umieszczać w ustawionych na terenie targowiska pojemnikach, a w okresie od piątku do niedzieli z powodu zwiększonego natężenia handlu, również w dodatkowo ustawionych , zamkniętych wózkach. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dodatkowych wózków w każdy piątek , a po ich opróżnieniu w poniedziałek do ich schowania do wyznaczonego, zamkniętego pomieszczenia. w razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z chodnika, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie przy krawędzi chodnika likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej z zastosowaniem środków stosownie do postanowień Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków , jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r nr 230 poz. 1960). Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej powinna odbywać się stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska. sprzątanie w pawilonie socjalnym obejmuje: a) mycie podłóg, czyszczenie i odkurzanie powierzchni mebli i wyposażenia w pomieszczeniu biurowym b) mycie podłóg, glazury, drzwi, ścian, luster, urządzeń i armatury sanitarnej oraz opróżnianie koszy w dwóch pomieszczeniach w-c sprzątanie pomieszczenia socjalnego i pomieszczenia na pojemniki w pawilonie socjalnym. 2. Dwa razy w roku tj przed Świętami Bożego Narodzenia i Wielkanocnymi mycie okien w pawilonie socjalnym, 3. Raz w tygodniu mycie ścian i drzwi w pawilonie socjalnym. 4. Przez sprzątanie strony rozumieją usuwanie zanieczyszczeń , o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2005 r nr 236 poz.2008 z późn. zm.) znajdujących się na terenach objętych przedmiotowym zamówieniem. Zanieczyszczeniami są w szczególności : błoto, piasek, kamienie, muł, żwir, niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody ,wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów, oraz inne zanieczyszczenia wynikające z ruchu pieszego. Sprzątanie ponadto obejmuje usuwanie śniegu z przejść, chodników, dróg wewnętrznych, posypywanie piaskiem, dezynfekcja opróżnionych pojemników na śmieci oraz wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości na terenie targowiska 5. Przeprowadzanie dezynfekcji opróżnionych pojemników na nieczystości przy pomocy środków dezynfekcyjnych w miarę potrzeby w dniach wywozu nieczystości...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magnum Service Sp. z o.o., ul. Romera 14, 71-246 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187570,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199101,32

  • Oferta z najniższą ceną: 199101,32 / Oferta z najwyższą ceną: 204647,03

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67463,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55462,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55462,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71119,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47050,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40025,26

  • Oferta z najniższą ceną: 40025,26 / Oferta z najwyższą ceną: 135130,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.