eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenia usług w zakresie konserwacji i drobnych napraw instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji hydrantowej, gazowej, instalacji kanalizacyjnych, c.o. wraz z węzłami oraz drobnych robót ogólnobudowlanych o charakterze konserwacyjnym w obiektach będących w administracji Fundacji ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-09

Olsztyn: Świadczenia usług w zakresie konserwacji i drobnych napraw instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji hydrantowej, gazowej, instalacji kanalizacyjnych, c.o. wraz z węzłami oraz drobnych robót ogólnobudowlanych o charakterze konserwacyjnym w obiektach będących w administracji Fundacji ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 144040 - 2016; data zamieszczenia: 09.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Żak" Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Kanafojskiego 2, 10-722 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 52333231 w. 42, faks 089 5233366 w. 28, 0895234856.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja utworzona przez Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenia usług w zakresie konserwacji i drobnych napraw instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji hydrantowej, gazowej, instalacji kanalizacyjnych, c.o. wraz z węzłami oraz drobnych robót ogólnobudowlanych o charakterze konserwacyjnym w obiektach będących w administracji Fundacji ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dwuletnie świadczenie usług w zakresie konserwacji i drobnych napraw instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji hydrantowej, gazowej, instalacji kanalizacyjnych, c.o. wraz z węzłami oraz drobnych robót ogólnobudowlanych o charakterze konserwacyjnym w obiektach będących w administracji Fundacji ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie; 2. Wykaz obiektów administrowanych przez Fundację ŻAK UWM objętych usługami w zakresie objętym zamówieniem: 1) Dom Studenta nr 1, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 3; 2) Dom Studenta nr 2, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 1; 3) Dom Studenta nr 3, Olsztyn, ul. Oczapowskiego 9; 4) Dom Studenta nr 4 wraz z częścią biurową, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 2; 5) Dom Studenta nr 6, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 4; 6) Dom Studenta nr 7, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 12; 7) Dom Studenta nr 8, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 14; 8) Dom Studenta nr 9, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 8; 9) Dom Studenta nr 10, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 10; 10) Dom Studenta nr 11, Olsztyn, ul. Żołnierska 14b (Osiedle Miasto); 11) Dom Studenta nr 119, Olsztyn, ul. Dybowskiego 9; 12) Restauracja Kortowska, Olsztyn, ul. Heweliusza 28; 13) Stołówka akademicka Olsztyn, ul. Prawocheńskiego 4; 14) Cafe Bar, Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, 15) Pomieszczenia Pod Klonem Olsztyn ul. Prawocheńskiego 4; 16) Pomieszczenia usługowo-gastronomiczne w Domu Studenta nr 6,Olsztyn,ul. Kanafojskiego 4; 17) Pomieszczenia Biblioteka Cafe, Olsztyn, ul. Oczapowskiego 12b; 18) Pomieszczenia Baru Filmowego, Olsztyn, ul. Obitza 1; 19) Pomieszczenia Bufetu Centrum, Olsztyn, ul. Dybowskiego 11. 3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca świadczył usługi przez okres 6 dni (od poniedziałku do soboty) w każdym tygodniu obowiązywania umowy od godz., 8:00 do 14:00 w obsadzie co najmniej dwóch pracowników Wykonawcy na terenie obiektów Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałej gotowości do usuwania awarii konserwowanych przez niego instalacji przez okres 24 godzin na dobę we wszystkie dni obowiązywania umowy z zachowaniem 1,5 godzinnego czasu reakcji na podjęcie czynności związanych z usunięciem awarii (czas reakcji liczony jest od chwili telefonicznego zgłoszenia wystąpienia awarii przez pracownika Zamawiającego). 5. Zamawiający wymaga udzielenia na wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia co najmniej 3-miesięcznej gwarancji (liczonej od dnia odbioru usługi), a na urządzenia i materiały gwarancji zgodnej z gwarancją producenta. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Materiały użyte do wykonania świadczenia umowy muszą odpowiadać co do jakości wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać wymagane prawem świadectwa i certyfikaty, które powinny być przedstawione Zamawiającemu na każde żądanie. 8. Rozliczenie wartości wynagrodzenia za wykonanie poszczególnych usług objętych zamówieniem będzie dokonane w oparciu o ceny jednostkowe określone w Formularzu cen jednostkowych, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który zostanie wypełniony przez Wykonawcę i stanowić będzie integralną część umowy. 9. Wykonanie każdej naprawy bądź konserwacji objętej zamówieniem przez wymianę części należy potwierdzić każdorazowo wpisem do książki rejestru znajdującej się na recepcji obiektu. 10. Przez świadczenie usług konserwacyjnych w zakresie prac hydraulicznych i drobnych prac ogólnobudowlanych należy rozumieć: a) Świadczenie usług konserwacyjnych, naprawczych, adaptacyjnych, modernizacyjnych w odniesieniu do prac hydraulicznych i drobnych prac ogólnobudowlanych; b) Dokonywanie przeglądów technicznych instalacji wodnej, gazowej, c.o., i kanalizacyjnej; c) Wykonywanie wszelkich czynności związanych z utrzymaniem technicznej sprawności instalacji i ich przyłączy do budynków w odniesieniu do prac hydraulicznych i drobnych prac ogólnobudowlanych; d) Wydawanie pisemnych opinii i ekspertyz technicznych w odniesieniu do prac hydraulicznych i ogólnobudowlanych; e) Pisemne zgłaszanie kierownikowi obiektu, instalacji hydraulicznych, które należy poddać likwidacji lub wymianie ze względu na zużycie techniczne lub niebezpieczeństwo użytkowania 11. Przez konserwację instalacji elektrycznej, odgromowej, telewizyjnej i domofonowej należy rozumieć: 1) dokonywanie przeglądów technicznych konserwowanych instalacji 6 razy w tygodniu (5 dni na osiedlu Kortowo i 1 dzień na osiedlu Miasto); 2) wykonywanie wszelkich czynności związanych z utrzymaniem technicznej sprawności i bezpieczeństwa użytkowania konserwowanych instalacji i ich przyłączy do budynków; 12. Przez drobne naprawy instalacji wodnej, kanalizacyjnej, hydrantowej, gazowej, c.o., c.w., c.c.w objęte zamówieniem należy rozumieć: a) wymianę fragmentów orurowania instalacji w celu usunięcia przecieku w celu zmniejszenia prawdopodobieństwa jego wystąpienia lub w celu poprawy drożności tego fragmentu instalacji; b) wymiana wężyków wraz z zaworami pod umywalkami, zlewami i wężyków do automatów płuczkowych starszych niż 5 lat; c) niezbędna wymiana elementów armatury, urządzeń i przyborów w w/w instalacjach za wyjątkiem kotłów gazowych i ich oprzyrządowania; d) wymiana podliczników zimnej i ciepłej wody oraz cyrkulacji; e) naprawa zapadniętych studni kanalizacji burzowej i sanitarnej związanej z konserwowanymi budynkami; f) czyszczenie, naprawa lub wymiana rur spustowych do wysokości 3m nad poziomem gruntu oraz czyszczenie lub wymiana wpustów rur spustowych do kanalizacji burzowej; 13. Do drobnych robót ogólnobudowlanych należą roboty: a) rozbiórkowe i demontażowe związane bezpośrednio z usuwaniem awarii konserwowanych instalacji; b) roboty związane z likwidacją szkód powstałych w wyniku działań związanych z usuwaniem awarii konserwowanych instalacji; c) odgrzybianie i malowanie łazienek i natrysków w przypadku wystąpienia zagrzybień; d) uzupełnianie zniszczonych elementów glazury, terakoty, i posadzek gresowych; e) wypełnianie ubytków w chodnikach i opaskach oraz naprawa zapadniętych chodników o powierzchni do 2 m2 wokół konserwowanych obiektów; f) czyszczenie zabrudzonych lub wymiana zniszczonych kratek wentylacyjnych; g) uzupełnianie lub wymiana uszczelnień brodzików i krzywek w łazienkach silikonami; 14. Przewidywana średnia ilość nakładów robocizny w miesiącu: konserwacja: 3 pracowników x 6 r-g/dzień x 27 dni/m-c = 486 r-g/m-c; usuwanie awarii: 2 pracowników x 2 awarie x 6 r-g/awarię = 24 r-g/m-c Niniejsze wielkości mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego, a Wykonawcy zobowiązują się, iż nie będą wnosić roszczeń z tym związanych. 15. Wykonawca zapewnia narzędzia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 16. Materiały użyte do wykonania świadczenia umowy muszą odpowiadać, co, do jakości wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać wymagane prawem świadectwa i certyfikaty, które powinny być przedstawione Zamawiającemu na każde żądanie. 17. Materiały konieczne i niezbędne do wykonania usługi w zakresie wymienionym w załączniku nr 2 Formularz cen jednostkowych zapewnia wykonawca, w cenie jednostkowej przedstawiając ich koszt wraz z kosztami zaopatrzenia. 18. Usługę oraz wymianę części należy potwierdzić wpisem do książki rejestru znajdującej się na recepcji obiektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacji Sanitarnych, C.O. i Izolacji Leszek Kamiński, ul. Gruszowe Sady 28, 10-745 Olsztyn, ul. Gruszowe Sady 28, 10-745 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 324672,77

  • Oferta z najniższą ceną: 324672,77 / Oferta z najwyższą ceną: 324672,77

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie podstawowe zostało udzielone w wyniku przeprowadzenia w trybie przetargu nieograniczonego, czego konsekwencją było podpisanie umowy nr ZP - 5/2014 z dn. 07.08.2014r. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia ( ZP- 5/2014) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.