eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa odczynników laboratoryjnych z dzierżawą analizatorów z podziałem na pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-26

Warszawa: dostawa odczynników laboratoryjnych z dzierżawą analizatorów z podziałem na pakiety
Numer ogłoszenia: 144276 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5098403, faks 022 5098404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników laboratoryjnych z dzierżawą analizatorów z podziałem na pakiety.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników laboratoryjnych z dzierżawą analizatorów z podziałem na pakiety.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski oferowanych odczynników oraz oferowanego do dzierżawy analizatora - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć, że dokumenty potwierdzające powyższe będą do wglądu na każde wezwanie Zamawiającego. Katalogi zawierające oferowane produkty lub ich kolorowe i czytelne fotokopie wraz z precyzyjnym wskazaniem zaoferowanych artykułów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana stron umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. b) zmiana banków lub numerów kont bankowych. c) zmiana stawek podatku VAT. d) zmiana osób, o których mowa w § 6 umowy. e) zmiana cen jednostkowych na niższe niż zaoferowane. f) zmiana oferowanych odczynników na odczynniki o parametrach nie gorszych niż oferowane w przypadku wycofania z rynku oraz wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowane odczynniki). g) zmiana oferowanych odczynników na odczynniki o parametrach nie gorszych niż oferowane w przypadku braku aktualnego dopuszczenia do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub Unii Europejskiej(w cenie nie wyższej niż oferowane odczynniki). h) zmiana oferowanych odczynników na odczynniki o parametrach nie gorszych niż oferowane w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta(w cenie nie wyższej niż oferowane odczynniki). i) zmiana numeru katalogowego produktu. j) zmiana nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów. k) zmiana sposobu konfekcjonowania. l) zmiana liczby opakowań w przypadku zmiany konfekcjonowania. m) dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieklanska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakładz Opieki Zdrowotnej mieszczący się przy ul. Niekłańskiej 4/24 w Warszawie, kod pocztowy 03-924.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 11:45, miejsce: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakładz Opieki Zdrowotnej mieszczący się przy ul. Niekłańskiej 4/24 w Warszawie, kod pocztowy 03-924.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PASKI TESTOWE DO OZNACZANIA MIC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PASKI TESTOWE DO OZNACZANIA MIC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TESTY LATEKSOWE DO WYKRYWANIA E. COLI PATOGENNEJ - EPEC I SHIGELLA SONNEI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY LATEKSOWE DO WYKRYWANIA E. COLI PATOGENNEJ - EPEC I SHIGELLA SONNEI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SZYBKIE TESTY DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZYBKIE TESTY DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRÓBÓWKI DO OSOMOMETRU TRIDENT 800cl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRÓBÓWKI DO OSOMOMETRU TRIDENT 800cl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WYMAZÓWKI DO UCHA I PROBÓWKI STERYLNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYMAZÓWKI DO UCHA I PROBÓWKI STERYLNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SUROWICE DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ DO IDENTYFIKACJI SALMONELLA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUROWICE DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ DO IDENTYFIKACJI SALMONELLA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: POŻYWKI I PODŁOŻA BAKTERIOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POŻYWKI I PODŁOŻA BAKTERIOLOGICZNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KRĄŻKI ANTYBIOGRAMOWE I CRIOBANKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KRĄŻKI ANTYBIOGRAMOWE I CRIOBANKI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ODCZYNNIKI I WYPOSAŻENIE DO BADAŃ SEROLOGICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI I WYPOSAŻENIE DO BADAŃ SEROLOGICZNYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SLAJDY DO OZN. MLECZANÓW W OSOCZU NA ANALIZATORZE VITROS 350.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SLAJDY DO OZN. MLECZANÓW W OSOCZU NA ANALIZATORZE VITROS 350.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ODCZYNNIKI DO HEMATOLOGII Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA I ANALIZATORA BECKUP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI DO HEMATOLOGII Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA I ANALIZATORA BECKUP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ODCZYNNIKI I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO GAZOMETRU RAPIDLAB 348.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO GAZOMETRU RAPIDLAB 348.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, KRWINEK WZORCOWYCH NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA WYMIENIONYCH PONIŻEJ BADAŃ TECHNIKĄ AGLUTYNACJI KOLUMNOWEJ I DZIERŻAWA CHŁODZIARKI DO PRZECHOWYWANIA KRWI I OPROGRAMOWANIA DO PRACOWNI SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ Z BANKIEM KRWI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, KRWINEK WZORCOWYCH NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA WYMIENIONYCH PONIŻEJ BADAŃ TECHNIKĄ AGLUTYNACJI KOLUMNOWEJ I DZIERŻAWA CHŁODZIARKI DO PRZECHOWYWANIA KRWI I OPROGRAMOWANIA DO PRACOWNI SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ Z BANKIEM KRWI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PROBÓWKI DO POZYSKIWANIA SUROWICY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROBÓWKI DO POZYSKIWANIA SUROWICY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.