eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radecznica › Zakup wraz z dostawą produktów farmaceutycznych, urządzeń medycznych oraz odczynników laboratoryjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-23

Radecznica: Zakup wraz z dostawą produktów farmaceutycznych, urządzeń medycznych oraz odczynników laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 144911 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120345 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, ul. Klasztorna 4, 22-463 Radecznica, woj. lubelskie, tel. 0...84 6818002, faks 0...84 6818792.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą produktów farmaceutycznych, urządzeń medycznych oraz odczynników laboratoryjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą produktów farmaceutycznych, urządzeń medycznych oraz odczynników laboratoryjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy, 22-463 Radecznica, ul. Klasztorna 4, w asortymencie i ilościach podanych w Załączniku Nr 1. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33600000-6; 33100000-1; 33700000-7; 19500000-1. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy w ilości i asortymencie zamówionym przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub faxu w terminie: 1) w przypadku Zadań od Nr I do Nr VIII- do apteki, maksymalnie 5 dni od dnia złożenia zamówienia, 2) w przypadku Zadań Nr IX i Nr X - do laboratorium, maksymalnie 14 dni od dnia złożenia zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w przypadku, gdy opis wskazuje na pochodzenie przedmiotu zamówienia. Asortyment równoważny to produkt farmaceutyczny (lek) oraz materiał opatrunkowy o identycznym składzie, zastosowaniu, wskazaniach i przeciwwskazaniach, jakości, działaniu, okresie przydatności do użycia i warunkach przechowywania. Jeżeli zachodzi konieczność asortyment równoważny należy odpowiednio przeliczyć z zachowaniem ogólnej ilości (przeliczenie zamawianych ilości winno być wykonane do liczby zamawianych szt. tabletek, ampułek, fiolek, kilogramów itp., jeśli konieczne, zaokrąglając tę liczbę w górę, tak by oferta złożona została na pełne opakowania). 6. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, pod warunkiem, ze zmiany te są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w sytuacji zaprzestania produkcji, dystrybucji lub wycofania z obrotu produktów będących przedmiotem umowy. 7. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Części zamówienia stanowią: 1) Zadanie Nr I - Leki psychotropowe i neuroleptyki. 2) Zadanie Nr II - Leki ogólne. 3) Zadanie Nr III - Drobny sprzęt medyczny. 4) Zadanie Nr IV - Środki dezynfekujące. 5) Zadanie Nr V - Środki opatrunkowe. 6) Zadanie Nr VI - Płyny infuzyjne. 7) Zadanie Nr VII - Asortyment jednorazowego użytku. 8) Zadanie Nr VIII - Rękawiczki. 9) Zadanie Nr IX - Elektrolity analizator jonoselektywny AVL 9180. 10) Zadanie Nr X - Paski testowe do oznaczania moczu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.10.00.00-1, 33.70.00.00-7, 19.50.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr I - Leki psychotropowe i neuroleptyki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF URTICA Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 308080,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 313909,21

  • Oferta z najniższą ceną: 313909,21 / Oferta z najwyższą ceną: 319268,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr II - Leki ogólne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF URTICA Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155659,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154919,14

  • Oferta z najniższą ceną: 154919,14 / Oferta z najwyższą ceną: 162264,41

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie Nr III - Drobny sprzęt medyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8132,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6289,83

  • Oferta z najniższą ceną: 6289,83 / Oferta z najwyższą ceną: 8532,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie Nr IV - Środki dezynfekujące

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL Lublin Sp. z o.o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39329,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43519,68

  • Oferta z najniższą ceną: 43519,68 / Oferta z najwyższą ceną: 43519,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie Nr V - Środki opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA, ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38473,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40543,55

  • Oferta z najniższą ceną: 40543,55 / Oferta z najwyższą ceną: 50127,59

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie Nr VI - Płyny infuzyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LUBFARM SA, ul. Łęczyńska 43, 20-313 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4599,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4781,70

  • Oferta z najniższą ceną: 4781,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5768,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie Nr VII - Asortyment jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10185,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10464,66

  • Oferta z najniższą ceną: 10464,66 / Oferta z najwyższą ceną: 11378,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie Nr VIII - Rękawiczki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL SA z siedzibą 50-543 Wrocław, ul. Widna 4, Oddział w Krakowie, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23560,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23289,12

  • Oferta z najniższą ceną: 23289,12 / Oferta z najwyższą ceną: 26360,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie Nr IX - Elektrolity analizator jonoselektywny AVL 9180

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcji i Handlu MEDRIV Sp. z o.o., ul. Poligonowa 2/18, 04-051 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2472,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3110,40

  • Oferta z najniższą ceną: 3110,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9849,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie Nr X - Paski testowe do oznaczania moczu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMP Polska Sp. z o.o., ul. Gdyńska 31, 31-323 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 453,60

  • Oferta z najniższą ceną: 453,60 / Oferta z najwyższą ceną: 453,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.