Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-08
Oleśnica: Usunięcie usterek w branży sanitarnej - zgodnie z przedmiarami robót i projektem wykonawczym w ramach zadania: Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Oleśnicy - lodowiska z funkcją kortów, zapleczem socjalnym i fitness oraz przebudowa i rozbudowa basenu wraz z zagospodarowaniem terenu (nr sprawy ZP/PN/14/2012)
Numer ogłoszenia: 145904 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oleśnica , Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 7982100, faks 71 7982117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie usterek w branży sanitarnej - zgodnie z przedmiarami robót i projektem wykonawczym w ramach zadania: Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Oleśnicy - lodowiska z funkcją kortów, zapleczem socjalnym i fitness oraz przebudowa i rozbudowa basenu wraz z zagospodarowaniem terenu (nr sprawy ZP/PN/14/2012).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usunięcie usterek - technologia basenowa oraz sieci zewnętrzne, instalacja CO i solarna Przedmiot zamówienia: Technologia basenowa - usuwanie usterek 1. Uzupełnienie złoża filtracyjnego w filtrach 2. Sprawdzenie montażu pomp i ich stanu technicznego. Umocowanie przewodów przyłączeniowych. 3. Sprawdzenie montażu i stanu technicznego wentylatorów. Dostawa i montaż filtrów. 4. Wymiana przewodów dozujących. 5. Demontaż pomp dozujących do chloru i koagulantu 6. Ponowny montaż pompy do przetłaczania podchlorynu (ATOL) 7. Dostawa i montaż wanien do podchlorynu sodu 8. Dostawa i montaż przepływomierzy 9. Poprawa montażu zestawu sond poziomu cieczy 10. Regulacja z montażem zasuw ziemnych atrakcji brodzika 11. Wymiana rur PCV klejonych 12. Poprawa przejść szczelnych 13. Próba wymienników ciepła 14. Dostawa chemii basenowej 15. Prace porządkowe pomieszczeń technologii 16. Rozruch technologii i uruchomienie basenów 17. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, schematów wraz z oznakowaniem urządzeń oraz instrukcji obsługi Sieci zewnętrzne 18. Wykonanie oznakowania sieci wodnej poprzez montaż tabliczek 19. Uzupełnienie studni w rury teleskopowe 20. Uszczelnienie komory wodomierzowej poprzez wykonanie tzw. (szlamowania) 21. Wykonanie przeglądu (zerowego) przepompowni ścieków AWAS, regulacja i ponowne uruchomienie oraz sporządzenie instrukcji obsługi. Instalacja CO i instalacja solarna 22. Likwidacja nieszczelności na instalacji solarnej (glikol). 23. Uzupełnienie izolacji instalacji solarnej 24. Uzupełnienie płaszcza ochronnego z folii aluminiowej 25. Uruchomienie kotłowni i instalacji solarnej 26. Uruchomienie i regulacja instalacji CO i CT 27. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, schematu kotłowni , oznakowanie instalacji i urządzeń oraz sporządzenie instrukcji obsługi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ - dokumentacja techniczna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.10 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wymagane w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat łącznie przynajmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji technologii wody basenowej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania pracami w branży instalacji sanitarnych bez ograniczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- W przypadku, gdy w toku wykonywania prac zajdzie konieczność wykonania prac dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym (określonym w § 1 umowy), których wartość nie przekroczy łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, a których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, to zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający udzieli Wykonawcy dodatkowego zamówienia, jeżeli: 1) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub 2) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać te prace - na zamówienie dodatkowe Zamawiającego udzielone w trybie z wolnej ręki - po cenach nie wyższych niż średnie kwartalne ceny publikowane w wydawnictwie Sekocenbud, za kwartał poprzedzający zawarcie umowy dodatkowej. - Dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu wykonania robót z powodu: 1) konieczności wykonania robót dodatkowych, o czas niezbędny na realizację powyższych czynności 2) na wniosek Wykonawcy: a) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze sztuką budowlaną, b) w przypadku wystąpienia robót budowlanych, których nie można było przewidzieć na etapie wykonywania projektu budowlanego i wykonawczego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na w/w stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego (cena 50 PLN + koszty wysyłki)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna - pok. 11, w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych oraz Przygotowanie i dostarczenie posiłków: zupa z pieczywem w ramach wieloletniego programu Posiłek w szkole i domu (catering)
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w obrębie skrzyżowania ul. Owocowej z ul. Dobroszycką
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy w 2025 roku
- Wykonanie okablowania strukturalnego sieci LAN
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy w 2025 roku
więcej: przetargi w Oleśnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.