eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Bydgoszcz: Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych
Numer ogłoszenia: 147161 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3709124, fax 052 3709125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych - podział na 9 pakietów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.10 - Papier termograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.41 - Papier termograficzny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie dostaw papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych ( w zależności od pakietu, na który Wykonawca składa ofertę ). - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/ nie spełnia , czyli : nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne by było unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: - wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw, odpowiadających rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wg niniejszej SIWZ , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z Zał. Nr 6 do SIWZ. (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, można złożyć jeden wykaz dostaw ). - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć osobno przez każdego Wykonawcę). - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć osobno przez każdego Wykonawcę). - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć osobno przez każdego Wykonawcę). - oświadczenie z art. 22 ustawy PZP , stanowiące Zał. nr 4 do SIWZ. (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyćosobno przez każdego Wykonawcę). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: - aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych( Dz. U. nr 93 poz. 896) - bezpłatną partię próbną oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości i rodzajach podanych w Zał. nr 1 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. Podmioty, mające siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty równoważne, określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy, Administracja, pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy, Administracja, Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery do aparatów EKG - 4 pozycje w grupie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery do aparatów KTG - grupa zawiera 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery do videoprinterów - grupa zawiera 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery termoczułe do drukarek laboratoryjnych - grupa zawiera 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do rejestratora ATENA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery do urządzeń firmy Mortara - grupa zawiera 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do defibrylatora.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do sterylizatora kasetowego STATIM.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa papierów rejestracyjnych do urządzeń medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do rejestratora kołowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.