To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-01
Bytów: Wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji Projektu o nazwie: Adaptacja budynku poinwentarskiego na funkcję muzealną i edukacyjną w Płotowie, gm. Bytów finansowanego z Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności.
Numer ogłoszenia: 148100 - 2014; data zamieszczenia: 01.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79548 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zachodniokaszubskie w Bytowie, ul. Zamkowa 2, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 26 23, faks 59 822 26 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji Projektu o nazwie: Adaptacja budynku poinwentarskiego na funkcję muzealną i edukacyjną w Płotowie, gm. Bytów finansowanego z Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1. OPIS ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU Budynek poinwentarski znajduje się w miejscowości Płotówko, obręb Płotowo, gmina bytów na terenie działki 40/1. Dostępność z drogi publicznej - z drogi (dz. Nr 59/1) na drogę stanowiącej własność Gminy Bytów (dz. nr 42), z której ustala się obsługę komunikacyjną odległość od granicy działki - budynek zlokalizowany jest wzdłuż drogi prowadzącej do działki 40/1. Otoczony jest terenami zielonymi, zabudową gospodarczą , pozostałościami fundamentów po budynkach wchodzących wcześniej w skład zagrody rodziny Styp -Rekowskich. Komunikacji wewnętrznej - brak. Działka jest porośnięta samosiewami oraz wysokimi zaroślami utrudniającymi poruszanie się wokół budynku. Poziomem odniesienia przy określeniu poziomów elementów budynku na rysunkach jest poziom posadzki parteru budynku. 1.2. OPIS FUNKCJI BUDYNKU: Budynek poinwentarski wchodzący dawniej w skład zagrody, której pozostałości znajdujemy na terenie działki. W budynku zinwentaryzowano 10 wydzielonych pomieszczeń inwentarskich: (powierzchnia użytkowa m2) PARTER: 1 - 16.99m2 2 - 1.68m2 3 - 0.79m2 4 - 4.38m2 5 - 2.68m2 6 - 9.43m2 7 - 7.70m2 8 - 26.47m2 9 - 92.59m2 PODDASZE: 10 - 105.76m2 1.3. OPIS OGÓLNY BUDYNKU: Przy wejściu do budynku poziom terenu znajduje się na poziomie posadzki parteru i obniża się wzdłuż długości omawianego budynku. Zauważalne jest obniżenie terenu biegnące wzdłuż budynku (wzdłuż drogi) ku istniejącemu budynkowi gospodarczemu, sąsiadującemu z działką 40/1. Ściany parteru elewacji bocznych i tylnej stanowi struktura kamienna, otynkowana od wewnątrz. Ściana elewacji frontowej oraz ściany poddasza są murowane z białej cegły, miejscowo z czerwonej gr.12cm. Ściany z cegły otynkowane są tylko wewnątrz budynku na poziomie parteru. Ściany działowe (12, 15cm) i nośne (gr. 27,29cm) murowane, otynkowane w większej części konstrukcyjnie zachowane. W pomieszczeniu nr 8 ściany działowe zostały zniszczone ( nie zostały one naniesione na rzut przyziemia). W pomieszczeniu nr 9 znajdujemy 3 wymurowane koryta dla zwierząt ( w większej części zdewastowane), częściowy brak posadzki. Konstrukcja stropu odcinkowego - kolebkowego podparta jest na ścianach nośnych. Dodatkowo wsparta 2 szt. dwuteownika o wym. 7x16cm biegnącymi przez długość budynku. Dwuteowniki stykają się w ścianie nośnej budynku ( połowa budynku). 1 z dwuteowników podpiera konstrukcję stropu w pomieszczeniu nr 9, drugi z nich pozostałą część budynku. W pomieszczeniu nr 9 znajdują się słupy o wym.7x16 ( dwuteowniki) - w odległościach zaznaczonych jak na rys. rzut przyziemia, pomiędzy belką dwuteownika podpierającą strop a słupem znajduje się podkładka z dwuteownika. Strop kolebkowy układany w osi co 1.0m między dwuteownikami (6,5x14cm), wypełniony cegłą czerwoną otynkowany od góry. Konstrukcja dachu drewniana podparta słupami o przekroju o14 z mieczami o12. Słupy podpierają płatew o przekroju o14. Murłata o przekroju 14x14. Zauważalny brak wieńca. Nadproża okienne: wylewane żelbetowe Nadproża drzwiowe: wylewane żelbetowe, drewniane, pręty Na terenie działki znajduje się słup napięciowy. 1.3.1. OPIS BUDOWLANY: - układ konstrukcyjny: murowany, kamień - fundamenty: brak fundamentów, ściana fundamentowo do głębokości 70cm p.p.t. - ściany zewnętrzne: pełne murowane + kamień, cegła - ściany wewnętrzne: pełne murowane - strop: odcinkowy - kolebkowy - konstrukcja dachu: drewniana: bale drewniane o14, miecze o12,murłata 14x14, łaty 4x5cm - ściany działowe - murowane - pokrycie dachu - płyta falista azbestowo-cementowa - stolarka okienna - brak, pozostałości po oknach to stalowe ramki - stolarka drzwiowa - brak, drzwi znajdują się w pom. nr 7 - wentylacja - poprzez wpusty nawiewne 10x10cm w ścianie w osiach stropu kolebkowego 1.3.2. PRZYŁĄCZA DO MEDIÓW: - woda - z gminnej sieci wodociągowej, z godnie z warunkami technicznymi przyłączenia - kanalizacja deszczowa - odprowadzenie wód opadowych w granicach terenu działki 40/1 - kanalizacja sanitarna - do gminnej sieci kanalizacji sanitarnej, zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia - instalacja elektryczna - z sieci elektroenergetycznej, zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia energetycznego - instalacja c.o. - planowane indywidualne źródło ciepła ( pompa ciepła) - odpady stałe: gromadzenie i selektywna zbiórka odpadów komunalnych oraz ich wywóz 1.3.3. STAN TECHNICZNY - przebarwienia murów i tynków spowodowane wykwitami, zniszczeniem przez wodę i inne czynniki atmosferyczne lub chemiczne, - zmiany barwne na elementach metalowych (wykwity rdzy) - odpadający tynk ze ścian w obrębie obrysu wewnętrznego budynku, wybrzuszenia ścian - przerost korzenia w murze kamiennym - przeciek na ścianie w pom. nr 9 - częściowo zdewastowana konstrukcja ścian wewnętrznych działowych - otwory w stropie szt.4 - pozostałości stalowych ramek w otworach okiennych (zardzewiałe) - uszczerbki w ścianach poddasza, pęknięcia w murze - brak posadzek w większości pomieszczeń - brak wieńca podtrzymującego konstrukcję drewnianą dachu * miejsca dot. stanu technicznego budynku zostały sfotografowane podczas inwentaryzacji budynku i zostały umieszczone w opisie w części opisu: zdjęcia dokumentacyjne DANE LICZBOWE: - powierzchnia użytkowa:268.47m2 PARTER: 162.71 m2 PODDASZE: 105.76m2 - powierzchnia całkowita: 318.50m2 - kubatura budynku: 604.566m3 PARTER: 366.781m3 PODDASZE: 237.785m3 - powierzchnia zabudowy: 216.50m2 - wymiary budynku w rzucie: 29.06m x 7.45m 1.4. ARCHITEKTURA/KONSTRUKCJA. 1.4.1. Przeznaczenie obiektu. Przedmiotem zamówienia będzie odbudowa istniejącego budynku poinwentarskiego z przeznaczeniem na cele muzealne i edukacyjne. Zgodnie z orzeczeniem technicznym opracowanym dla istniejącego budynku poinwentarskiego, budynek należy rozebrać w całości ze względu na stan techniczny i brak możliwości wykorzystania jakiegokolwiek elementu konstrukcji budynku. Odbudowany budynek będzie zlokalizowany w miejscu budynku rozebranego i odbudowany na podstawie decyzji o warunkach zabudowy nr 29.1.2013 z dnia 07.01.2014 r., wydanej przez Burmistrza Bytowa. Projekt odbudowy budynku opracowano w oparciu o projekt koncepcyjny pt. Adaptacja budynku poinwentarskiego na funkcję muzealną, usługową i edukacyjną., w ramach realizacji projektu o nazwie: Adaptacja budynku poinwentarskiego na funkcję muzealną i edukacyjną w Płotowie, gm. Bytów finansowanego z Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. 1.4.2. Charakterystyczne parametry budynku: Powierzchnia zabudowy: 215,75 m2 Powierzchnia użytkowa: 323,25 m2 (parter - 166,01 m2, piętro 157,24 m2). Wysokość budynku w kalenicy: 8,49 m (od poziomu terenu przy głównym wejściu do budynku). Liczba kondygnacji nadziemnych: 2. Liczba kondygnacji podziemnych: 0. Technologia: tradycyjna. Funkcja: usługowa. Parametry użytkowe: Budynek, jako układ funkcjonalny i przestrzenny, ustrój konstrukcyjny oraz rozwiązania techniczne i materiałowe elementów budowlanych zaprojektowane są w sposób odpowiadający wymaganiom wynikającym z jego usytuowania i przeznaczenia oraz projekt koncepcyjny pt. Adaptacja budynku poinwentarskiego na funkcję muzealną, usługową i edukacyjną.. 1.5. CHARAKTERYSTYKA EKOLOGICZNA. W nawiązaniu do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 r., Nr 213, poz. 1397) planowana inwestycja nie jest zaliczana do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, dla której sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko nie jest wymagane. 1.5.1. Emisja zanieczyszczeń gazowych, pyłowych i płynnych. Prace związane z odbudową budynku będą miały niewielki wpływ na zanieczyszczenie powietrza a ewentualnie emitowane zanieczyszczenia nie będą uciążliwe dla człowieka. Ich stężenie nie przekroczy standardów jakości środowiska. Wody opadowe z dachu budynku i terenów utwardzonych będą odprowadzone do studni chłonnych. 1.5.2. Oddziaływanie inwestycji na środowisko gruntowo-wodne. Budynek z uwagi na lokalizację nie powoduje szczególnego zacienienia otoczenia oraz naruszenia układów korzeniowych. Budynek nie wprowadza zakłóceń w ekologicznej charakterystyce powierzchni ziemi, gleby, wód powierzchniowych i podziemnych. Charakter użytkowania obiektu nie będzie wpływał negatywnie na zachowanie biologiczne czynnego terenu poza obrębem opracowania. Przy prawidłowym stanie technicznym budynku i urządzeń, inwestycja nie pogorszy aktualnego stanu środowiska i wód podziemnych analizowanego terenu. 1.5.3. Oddziaływanie inwestycji na środowisko przyrodnicze i krajobraz. Na podstawie wykonanych analiz można stwierdzić brak istotnego wpływu inwestycji na środowisko przyrodnicze. Projektowany obiekt nie spowoduje szczególnych zakłóceń w ekologicznej charakterystyce powierzchni ziemi, gleby, wód powierzchniowych i podziemnych. Nie projektuje się działań o charakterze rekultywacyjnym, ponieważ teren działki nie wykazuje cech degradacji spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem. 1.5.4. Emisja hałasów i wibracji. Obiekt nie wprowadza hałasów i wibracji. 1.5.5. Gospodarka odpadami. Na terenie działki wyznaczono utwardzone miejsce na pojemniki do składowania odpadów komunalnych. 1.5.6. Promieniowanie elektromagnetyczne i jonizujące. Budynek zasilany będzie prądem o niskim napięciu 0,4 kV, co nie powoduje szkodliwego oddziaływania na środowisko w zakresie promieniowania elektromagnetycznego. W budynku nie przewiduje się instalowania urządzeń emitujących promieniowanie jonizujące. 1.5.7. Wpływ na istniejący drzewostan, powierzchnię ziemi, glebę, wody powierzchniowe i podziemne. Nie występuje. 1.6. Obowiązki Wykonawcy 1.6.1. Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z odpowiednimi przepisami BHP i p.poż oraz zgodnie z normami branżowymi dla poszczególnych rodzajów robót. 1.6.2. Roboty budowlane można rozpocząć na podstawie decyzji pozwolenia na budowę. 1.6.3. Kierownictwo budowy należy powierzyć osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane do tego typu robót. 1.6.4. Zmiany do projektu budowlanego mogą być wprowadzone za zgodą autora. 13.6.5. Należy prowadzić dziennik budowy. 1.6.6. Przed przystąpieniem do budowy należy powiadomić właściwy Inspektorat Nadzoru Budowlanego. 1.6.7. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz ich zgodność z projektem budowlanym (PB), projektem wykonawczym (PW), specyfikacjami technicznymi (ST), oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną. 1.7. Zakres robót 1.7.1. Wykonawca powinien zapewnić całość robocizny, materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw, niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, PB, PW, ST i ewentualnymi wskazówkami inspektora nadzoru inwestorskiego. 1.7.2. Przed ostatecznym odbiorem robót Wykonawca uporządkuje plac budowy i przyległy teren, dokona rozliczenia wykonanych robót, dostaw inwestorskich i przygotuje obiekt do przekazania. Wykonawca wykona do dnia odbioru i przedstawi inwestorowi komplet dokumentów budowy, wymagany przepisami prawa budowlanego. Dokona rozliczenia z inwestorem za zużyte media i wynajmowane pomieszczenia. 1.7.3. Zgodność robót z PB, PW i ST Projekt budowlany (PB), projekt wykonawczy (PW) i Specyfikacje Techniczne (ST) oraz inne dodatkowe dokumenty przekazane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego (np. protokoły konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i zaniechania) stanowią o zamówionym zakresie i są integralną częścią umowy, a wymagania w nich zawarte są obowiązujące dla Wykonawcy. 1.7.4. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów w PB lub ich pomijać. O ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić Inspektora nadzoru, który w porozumieniu z Projektantem dokona odpowiednich zmian lub poprawek. 1.7.5. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały winny być zgodne PB, PW i ST. Dane określone w PB, PW i w ST uważane są za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymogami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. W przypadku gdy roboty lub materiały nie będą w pełni zgodne z PB, PW lub ST i wpłynie to na zmianę parametrów wykonanych elementów budowli, to takie materiały winny być niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty wykonane od nowa na koszt Wykonawcy. Uwaga: Wskazana jest wizja lokalna budynku budynku poinwentarskiego w Płotowie oraz przyległej działki po uprzednim ustaleniu dnia i godziny z przedstawicielem Zamawiającego. 1.7. Zamawiający dysponuje następującą dokumentacją projektową: 1.7.1. Inwentaryzacją architektoniczno - konstrukcyjną obiektu 1.7.2. Dokumentacją projektową 1.7.2.1. branża architektoniczna 1.7.2.2. branża sanitarna 1.7.2.3 branża elektryczna 1.7.3. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych 1.7.4. Przedmiary robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 46.33.12.20 - 46.33.12.20 46.33.22.00 - 46.33.22.00 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Adaptacja budynku poinwentarskiego na funkcję muzealną i edukacyjną w Płotowie, gm. Bytów finansowanego z Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo ECOZET Mirosław Zblewski, ul. Marchewicza 18, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1125221,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1128036,80
Oferta z najniższą ceną: 1128036,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1566714,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- "Szkolenia kierowców autobusu"
- Dostawa materiałów bitumicznych i asfaltowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i książek na potrzeby zajęć realizowanych w przedszkolach i szkołach podstawowych gminy Bytów w ramach projektów edukacyjnych
- Budowa i montaż dźwigu osobowego dla osób z niepełnosprawnościami w ZSP w Bytowie w ramach projektu "Dostosowanie oraz zakup wyposażenia dla szkół zawodowych w Powiecie Bytowskim"
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.