eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › zakup jednorazowych zestawów do zabiegów chirurgicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-09

Łódź: zakup jednorazowych zestawów do zabiegów chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 148387 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi , ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6789952, 6776824, faks 042 6789952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup jednorazowych zestawów do zabiegów chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup jednorazowych zestawów do zabiegów chirurgicznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2posiadają wiedzę i doświadczenie; 1.3dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4spełniają warunki co do sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w postępowaniu. 3.Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunku. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w specyfikacji w części V. 6. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanych decyzji właściwego organu. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych dostaw na zakup jednorazowych zestawów do zbiegów chirurgicznych w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - o wartości odpowiadającej 50% ceny: Pakiet 1 poz. 1 - min. 2 dostawy zestawów jałowych do cewnikowania, każda na kwotę co najmniej-900,00 PLN, Pakiet 1 poz. 2 - min. 2 dostawy zestawów obłożeń podstawowych, każda na kwotę co najmniej - 14 050,00 PLN, Pakiet 1 poz. 3 - min. 2 dostawy na sterylną kieszeń na narzędzia, każda na kwotę co najmniej - 92,00 PLN, Pakiet 1 poz. 4 - min. 2 dostawy na sterylną kieszeń na narzędzia, każda na kwotę co najmniej - 660,00PLN, Pakiet 1 poz. 5 - min. 2 dostawy na sterylną kieszeń na narzędzia, każda na kwotę co najmniej - 230,00 PLN, Pakiet 1 poz. 6 - min. 2 dostawy na sterylną serwetę przylepną dużą, każda na kwotę co najmniej - 1 480,00 PLN, Pakiet 1 poz. 7 - min. 2 dostawy na sterylną torbę izolującą, każda na kwotę co najmniej - 2 700,00 PLN, Pakiet 1 poz. 8 - min. 2 dostawy na sterylną serwetę na przewód kamery, każda na kwotę co najmniej - 2 390,00 PLN, Pakiet 1 poz. 9 - min. 2 dostawy na sterylną taśmę samoprzylepną, każda na kwotę co najmniej - 110,00 PLN, Pakiet 1 poz. 10 - min. 2 dostawy sterylną serwetę na stół Mayo, każda na kwotę co najmniej - 24 320,00 PLN, Pakiet 1 poz. 11 - min. 2 dostawy na sterylny rękaw na ramię, każda na kwotę co najmniej - 1 480,00 PLN, Pakiet 1 poz. 12 -min. 2 dostawy na sterylną serwetę z otworem przylepnym, każda na kwotę co najmniej-320,00 PLN, Pakiet 1 poz. 13 - min. 2 dostawy na sterylną serwetę z przylepnym wcięciem U , każda na kwotę co najmniej -702,00 PLN, Pakiet 1 poz. 14 - min. 2 dostawy na serwetę do angigrafii, każda na kwotę co najmniej - 8 860,00 PLN, Pakiet 1 poz. 15 - min. 2 dostawy na serwetę chirurgiczną, każda na kwotę co najmniej - 2 680,00 PLN, Pakiet 2 - min. 2 dostawy zestawów do zabiegów chirurgicznych, każda na kwotę co najmniej - 11 470,00 PLN, Pakiet 3 - min. 2 dostawy zestawów do zabiegów chirurgicznych, każda na kwotę co najmniej - 42 660,00 PLN z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Do wykazu proszę załączyć dwie referencje lub inne dokumenty dotyczące ww. dostaw.; W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu warunku, o których mowa powyżej składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenie lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik 2)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 2)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1 dokumenty (kompletne) stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP, przy czym dokumenty te powinny być oznakowane, której pozycji asortymentowej dotyczą, 2 wymaga się, aby oferowane w pakiecie 1 poz. 1 i 2 - obłożenia jałowe jednorazowe z dwuwarstwowej włókniny z włókien syntetycznych (polipropylen i polietylen) bez zawartości włókien celulozy i wiskozy, ogramaturze min 60 g/m2, I klasa palności. Użyty klej repozycjonowalny, na opakowaniu jednostkowym podwójna samoprzylepna metka z kodem kreskowym, numerem katalogowym, datą ważności i numerem serii służąca do prowadzenia dokumentacji medycznej; 3 wymaga się aby oferowane w Pakiecie 2 pozycji 1,2 i 3 - obłożenia jałowe jednorazowe z dwuwarstwowej włókniny z włókien syntetycznych (polipropylen i polietylen) bez zawartości włókien celulozy i wiskozy, o gramaturze min 60 g/m2, I klasa palności, klej repozycjonowalny, na opakowaniu jednostkowym podwójna samoprzylepna metka z kodem kreskowym, numerem katalogowym, datą ważności i numerem serii służąca do prowadzenia dokumentacji medycznej; 4 wymaga się aby oferowane w Pakiecie 3 pozycji 1,2 i 3 - obłożenia jałowe jednorazowe z dwuwarstwowej włókniny z włókien syntetycznych (polipropylen i polietylen) bez zawartości włókien celulozy i wiskozy, gramaturze min 60 g/m2, I klasa palności, klej repozycjonowalny, na opakowaniu jednostkowym podwójna samoprzylepna metka z kodem kreskowym, numerem katalogowym, datą ważności i numerem serii służąca do prowadzenia dokumentacji medycznej; 5 aktualny katalog - dla oferowanego sprzętu, dopuszcza się katalog w języku angielskim

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Jakość (ocena techniczna) - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany wymienione w ust. 2 i 3 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia przesłania zawiadomienia w formie aneksu do umowy. 2. Zmiany cen rzeczy, będących przedmiotem niniejszej umowy, mogą być dokonywane w następujących przypadkach: a.w przypadku zmiany cen urzędowych wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen; b.w przypadku zmian stawek podatku od towarów i usług , przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; c.stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; d.zmian kursu walut powyżej 10% w przypadku leków importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników preparatów objętych umową w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barlicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariacie Finansowo - Technicznym SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, II piętro w budynku administracyjnym (pokój 201),.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 23 II piętro w budynku administracyjnym..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 poz. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw jałowy do cewnikowania pęcherza moczowego w składzie: a) kompres gazowy 17-nitkowy 8-warstwowy 10 x 10 cm - 5 szt., b) nerka tekturowa - 1 szt., c) penseta plastikowa - 1 szt., d) pojemnik plastikowy - 1 szt., e) tupfer kula 17-nitkowy, 20 x 20 cm - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 1 poz. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw obłożeń podstawowy składający się z: a) serweta na stolik instrumentariuszki 200 x 150 cm - 1 szt., b) serweta przylepna 250 x 150 cm - 1 szt., c) serweta przylepna 183 x 183 cm - 1 szt., d) serweta przylepna 100 x 75 cm - 2 szt., e) serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm lub 78 x 144 cm - 1 szt., f) taśma samoprzylepna 10 x 55 cm - 1 szt., g) serwetki do rąk - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 1 poz. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna kieszeń na narzędzia 18 x 30 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 1 poz. 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna kieszeń na narzędzia 30x32cm lub 33 x 38 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 1 poz. 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna kieszeń na narzędzia 24 lub 24,5 cm x 46 lub 47cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 1 poz. 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna serweta przylepna duża 240 x 150 lub 250 x 152 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 1 poz. 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna torba izolująca 49 x 49 cm lub 50 x 50 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 1 poz. 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna serweta na przewód kamery 250 x 13 lub 16 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 1 poz.9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna taśma samoprzylepna 10 x 55 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 1 poz. 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna serweta na stół operacyjny Mayo 145 x 80 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 1 poz. 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny rękaw na ramię (pakowany po 2 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 1 poz. 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna serweta z otworem przylepnym 75 x 75 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 1 poz. 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna serweta z przylepnym wcięciem U 150 lub 152 cm x 250 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 1 poz. 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta do angiografii 300x180 cm jałowa - włóknina LD 24 z otworami i przylepcem 300x180 cm (dopuszcza się serwetę dwuwarstwową z włókniny typu SMS do angiografii o wym. 210 x 300 cm z 2 samoprzylepnymi oknami z wyjściem na tętnice udowe i przezroczystym nakryciem pulpitu pomiarowego - prawa lub lewa strona 60 x 300 cm).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 1 poz. 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta chirurgiczna z włókniny celulozowej laminowanej PE, jałowa, jednorazowego użytku o wymiarach 50x60 cm z otworem o średnicy 6 cm i kieszenią do przechowywania płynów (serweta jest nie tylko przeznaczona do zabiegu znieczulenia kanałowego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do zabiegów na tarczycy; Zestaw obłożeń do zabiegów brzuszno-kroczowych ; Zestaw do małych zabiegów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do zabiegów na głowie i szyi ; Zestaw do laparotomii; Zestaw do kraniotomii; Sterylna serweta na głowę pacjenta 114 x 87 lub 90 cm; Serweta przylepna 100cm x 85cm; Serweta 75x75cm z przylepnym otworem 6x8 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.