Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-10
Siedlce: ZORGANIZOWANIE WYJAZDÓW EDUKACYJNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CHEMIA - WIEM, UMIEM, ROZUMIEM, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ (postępowanie powtórzone)
Numer ogłoszenia: 150026 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE WYJAZDÓW EDUKACYJNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CHEMIA - WIEM, UMIEM, ROZUMIEM, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ (postępowanie powtórzone).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu Chemia - wiem, umiem, rozumiem, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 63511000-4 organizacja wycieczek). 2. Wyjazdy edukacyjne stanowią integralną część procesu dydaktycznego i mają na celu zarówno rozszerzenie wiedzy uczniów, jak i uatrakcyjnienie samego procesu nauczania. W ramach wyjazdu edukacyjnego uczniowie zwiedzą wskazany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zakład produkcyjny, poznają jego strukturę, od zarządzania i kierowania zakładem, poprzez działalność w poszczególnych pionach zakładu, aż po produkcję i wytwarzanie surowców na liniach produkcyjnych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację jedno - i dwudniowych wyjazdów edukacyjnych. Wykonawca, któremu udzielone zostanie zamówienie, będzie zobowiązany do zapewnienia w szczególności: 1)transportu, obejmującego również rozwiezienie uczniów do domów po zakończeniu wyjazdów (w promieniu do 5 km od punktu docelowego); 2)wyżywienia; 3)noclegu, w przypadku gdy wynika to z opisu przedmiotu zamówienia; 4)wstępu do zakładów produkcyjnych, w tym także ewentualne wynagrodzenie dla pracowników zakładu produkcyjnego zaangażowanych w prowadzenie wizyt; 5)opieki przedstawiciela organizatora wyjazdu, polegającej w szczególności na pilotowaniu przejazdu, wprowadzaniu uczestników wyjazdu na teren zakładów oraz do miejsc podawania posiłków na trasie przejazdu, kwaterowaniu w miejscach noclegowych itd.; 6)ubezpieczenia NW wszystkich uczestników wyjazdów. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian kolejności realizacji poszczególnych punktów programu, wynikających z bieżących, niedających się przewidzieć wcześniej okoliczności (tj. przyczyny pogodowe, organizacyjne, warunki drogowe, sugestie uczestników wyjazdu) pod warunkiem, że wszystkie punkty programu zostaną zrealizowane w sposób określony w SIWZ. Opisana zmiana programu wyjazdu nie skutkuje zmianą treści umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Zamawiający informuje, iż uzyskał telefonicznie wstępną zgodę zakładów chemicznych na przeprowadzenie wizyt na ich terenie. Zadaniem Wykonawcy jest ostateczne potwierdzenie możliwości przeprowadzenia wizyt, dokonanie niezbędnych formalności i uzgodnień a także ewentualne pokrycie kosztów pobytu w zakładach. 6.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia listy obecności wszystkich uczestników wycieczki, potwierdzonej podpisem każdego uczestnika. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu (autobusu lub busa) w przypadku gdyby transport nie mógł być realizowany przy użyciu pierwotnie podstawionego pojazdu. 8.Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym programy i terminy poszczególnych wyjazdów, ilość uczestników oraz standard usług gastronomicznych i noclegowych, określone zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, określa następujące warunki zmiany treści istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania: z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, leżących w szczególności po stronie szkół uczestniczących w Projekcie lub zakładów chemicznych, które są celem wyjazdów, dopuszcza się zmianę terminów przeprowadzenia poszczególnych wyjazdów oraz miejsc docelowych; zmiana treści umowy dokonana w powyższych okolicznościach nie może spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia UPH
ul. Konarskiego 2
08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Ogólny UPH ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt innowacyjny Chemia - wiem, umiem, rozumiem Nr Projektu WND-POKL.03.03.04-00-081/10, Nr umowy dofinansowania UDA-POKL.03.03.04-00-081/10-01, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu Oświaty. Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz ustawianie i wywóz nieczystości z pojemników na odpady zmieszane i segregowane na terenie Miasta Siedlce
- Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych/promocyjnych dla Wydawnictwa Naukowego UwS.
- Dostawa materiałów odniesienia dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego
- Wykonanie remontów dróg powiatowych o nawierzchniach gruntowych
- Usługi całodobowego odbioru i transportu zwłok z dzierżawą budynku i przyległego terenu.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Kompleksowa organizacja 2 krajowych wyjazdów studyjnych z warsztatami terenowymi.
- Wyjazdowe szkolenie do elektrowni Solina - Myczkowice realizowane w ramach projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach
- Organizacja trzydniowej wycieczki do Świnoujścia dla pracowników Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w terminie 13 - 15 czerwca 2025 r.
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W P.S. NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W P.S. NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.