Ogłoszenie z dnia 2005-04-06
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Łódź: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego, do kontaktów: Paweł Lipiński, ul. Kniaziewicza, 91-347 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2516166, fax 042 2516166, e-mail: bieganski@lodzkie.pl, www.bieganski.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.42.11.00, 24.49.60.00, 24.45.20.00, 24.49.00.00, 24.49.25.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 24.42.21. 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 18 pakietów asortymentowych. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.04.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.45.20.00, 24.41.00.00, 24.41.20.00, 24.42.11.00, 24.45.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 24.42.21. 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 54 pakiety asortymentowe. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 12.10.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.62.00, 24.49.65.00, 24.49.61.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 24.42.23. 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: kilkadziesiąt pozycji asortymentowych. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 21.06.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.19, 33.14.11.14, 33.14.11.15, 33.14.11.13, 33.14.11.16. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 24.42.24. 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 9 pakietów asortymentowych. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 10.06.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici chirurgicznych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.21. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 24.42.24. 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 14 pakietów asortymentowych. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.07.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.43.16.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 24.20.14. 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 9 pakietów asortymentowych. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.12.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznego sprzętu anestezjologicznego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.17.11.00, 33.14.12.00, 33.15.72.00, 33.14.13.20, 33.19.41.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 33.10.15. 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 18 pakietów asortymentowych. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 10.01.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leczniczych środków technicznych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.45.00, 33.11.17.10, 33.11.17.30, 33.14.16.25. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 33.10.17. 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 36 pozycji asortymentowych. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 17.10.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wszczepialnych stymulatorów serca. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.22.10 - Rozruszniki serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.22.10 - Rozruszniki serca Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 33.10.18. 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4 pakiety asortymentowe. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 10.10.2005. 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 31.03.2005.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy wózków do transportu brudnej bielizny, szafek do przechowywania czystej bielizny, szafek na klucze i wózków platformowych dla wszystkich obiektów CSK Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- ZP/3/2024 - dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych oraz wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Modernizacja budynku przy ul. Wróblewskiego 9
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby BP ARiMR w Łęczycy
- 34/ZP/2024 Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego
- DZP.26.100.2024 Wykonanie zadania w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2023/2024 pn. "Mural dla łodzianina Juliana Tuwima. Uhonorujmy naszego wspaniałego poetę."
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego - zadanie pn. "Podniesienie jakości i dostępności do usług zdrowotnych ..." - dotacja z Ministerstwa Zdrowia
- Dostawa stołów operacyjnych, lampy operacyjnej dwuczaszowej, kolumny chirurgicznej, wózków do transportu chorych w pozycji leżącej, wózków anestezjologicznych, (....) w podziale na 13 części.
- Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału AiIT oraz Bloku Operacyjnego
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz montaż defibrylatorów AED w ramach MBO dla zadania inwestycyjnego pn. "Punkty Ratownicze z defibrylatorami AED na terenie miasta Mrągowa"
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.