Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-30
Szczecin: Zabezpieczenie noclegów, wyżywienia, udostępnienie łodzi żaglowych oraz kadry merytorycznej w celu organizacji szkolnych wyjazdów żeglarskich
w ramach Projektu Systemowego Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 151815 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. J. Sowińskiego 68, 70-236 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4350 622, faks 091 422 52 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zcdn.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie noclegów, wyżywienia, udostępnienie łodzi żaglowych oraz kadry merytorycznej w celu organizacji szkolnych wyjazdów żeglarskich w ramach Projektu Systemowego Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie noclegów, wyżywienia, udostępnienie łodzi żaglowych oraz kadry merytorycznej w celu organizacji szkolnych wyjazdów żeglarskich. 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa pkt 3 rozdziału III. SIWZ, odrębnie dla każdego zadania. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: Zadanie nr 1 - 4 noclegów (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 45 uczniów (3 grup 15-osobowych) w pokojach 2-3-4-osobowych z węzłem sanitarnym. W razie konieczności zapewnienie liczby pokojów dającej możliwość separacji chłopców od dziewczynek w przypadku niepodzielności całej liczby uczestników przez 2, 3 lub 4 przy uwzględnieniu kryterium płci; - 4 noclegów (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 6 nauczycieli w pokojach 1- lub 2-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. Konieczność zapewnienia liczby pokojów dającej możliwość podziału nauczycieli zgodnie z uwzględnieniem kryterium płci; - wyżywienia 45 uczniów (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji); - wyżywienia 6 nauczycieli (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji); - atrakcji kulturalno-rozrywkowej dla każdej z 3 grup (animacja dydaktyczna); - możliwości korzystania z ogrodzonego terenu zielonego na terenie ośrodka, w tym możliwość organizacji meczu piłki nożnej; - odbiornika telewizyjnego w każdym pokoju. - zabezpieczenie nieodpłatnie dwóch miejsc noclegowych wraz z wyżywieniem dla osób wizytujących obóz przez cały okres jego trwania. - Transport uczniów wraz z opiekunami na trasie szkoła-ośrodek-szkoła - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Ińsku (dwie grupy sportowe - 30 uczniów oraz 4 opiekunów); - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Gościnie (grupa sportowa - 15 uczniów oraz 2 opiekunów); - Zapewnienie każdej z grup, co najmniej raz w czasie trwania wyjazdu co najmniej 2-godzinnego pobytu na basenie. Zabezpieczenie transportu na basen, jeśli będzie on oddalony więcej niż o 0,5 km od ośrodka. - Zapewnienie1 ratownika i 2 trenerów żeglarskich mających uprawnienia do prowadzenia zajęć na wodzie z młodzieżą dla każdej z grup na czas 8 godzin lekcyjnych przez pięć dni trwania obozu. - Udostępnienie sprzętu pływającego, w tym przede wszystkim łodzi żaglowych w liczbie: - klasy omega - 4 szt lub, - klasy dezetka - 1 szt lub, - klasy optymist - 12 szt lub, - klasy tango family - 3 szt lub subsydiarnej liczby łodzi zapewniającej udział co najmniej 12 dzieci w zajęciach na wodzie, co najmniej przez 4 dni trwania obozu na czas nie krótszy niż 6 godzin dziennie dla każdej z 3 grup. - Zapewnienie merytorycznej opieki koordynatora zajęć żeglarski, monitorującego postęp każdej z grup. - Ubezpieczenie 45 uczniów uczestniczących w wyjeździe. Zadanie nr 2 - 4 noclegów (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 60 uczniów (4 grup 15-osobowych) w pokojach 2-3-4-osobowych z węzłem sanitarnym. W razie konieczności zapewnienie liczby pokojów dającej możliwość separacji chłopców od dziewczynek w przypadku niepodzielności całej liczby uczestników przez 2 lub 3 lub 4 przy uwzględnieniu kryterium płci. - 4 noclegów (poniedziałek-wtorek, wtorek-środa, środa-czwartek, czwartek-piątek) dla 8 nauczycieli w pokojach 1- lub 2-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. Konieczność zapewnienia liczby pokojów dającej możliwość podziału nauczycieli zgodnie z uwzględnieniem kryterium płci. - wyżywienia 60 uczniów (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji). - wyżywienia 8 nauczycieli (zapewnienie każdemu 4 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem, 4 podwieczorków, 4 kolacji). - atrakcji kulturalno-rozrywkowej dla każdej z 4 grup (animacja dydaktyczna). - Możliwości korzystania z ogrodzonego terenu zielonego na terenie ośrodka, w tym możliwość organizacji meczu piłki nożnej. - Odbiornika telewizyjnego w każdym pokoju. - Zabezpieczenie nieodpłatnie dwóch miejsc noclegowych wraz z wyżywieniem dla osób wizytujących obóz przez cały okres jego trwania. - Transport uczniów wraz z opiekunami na trasie szkoła-ośrodek-szkoła - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Chociwlu (grupa sportowa - 15 uczniów oraz 2 opiekunów); - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Karsku (grupa sportowa - 15 uczniów oraz 2 opiekunów); - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Gryfinie (grupa sportowa - 15 uczniów oraz 2 opiekunów); - transport uczniów wraz z opiekunami ze szkoły w Choszcznie (grupa sportowa - 15 uczniów oraz 2 opiekunów); - Zapewnienie każdej z grup, co najmniej raz w czasie trwania wyjazdu co najmniej 2-godzinnego pobytu na basenie. Zabezpieczenie transportu na basen, jeśli będzie on oddalony więcej niż o 0,5 km od ośrodka. - Zapewnienie 1 ratownika i 2 trenerów żeglarskich mających uprawnienia do prowadzenia zajęć na wodzie z młodzieżą dla każdej z grup na czas 8 godzin lekcyjnych przez pięć dni trwania obozu. - Udostępnienie sprzętu pływającego, w tym przede wszystkim łodzi żaglowych w liczbie: - klasy omega - 4 szt lub, - klasy dezetka - 1 szt lub, - klasy optymist - 12 szt lub, - klasy tango family - 3 szt lub subsydiarnej liczby łodzi zapewniającej udział co najmniej 12 dzieci w zajęciach na wodzie, co najmniej przez 4 dni trwania obozu na czas nie krótszy niż 6 godzin dziennie dla każdej z 4 grup. - Zapewnienie merytoryczne opieki koordynatora zajęć żeglarski, monitorującego postęp każdej z grup. - Ubezpieczenie 60 uczniów uczestniczących w wyjeździe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci 55.25.00.00 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 13.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zcdn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli 70-236 Szczecin, ul. Gen. J. Sowińskiego 68, pok. 224- Biuro Projektu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2011 godzina 15:30, miejsce: Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli 70-236 Szczecin, ul. Gen. J. Sowińskiego 68, pok. 224- Biuro Projektu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Opróżnianie bezodpływowych zbiorników wód odciekowych na zamkniętym składowisku odpadów w Sierakowie gm. Police ze zrzutem tych wód w punkcie zlewnym oczyszczalni ścieków ZWiK Sp. z o.o.
- Usługa przeglądu, konserwacji i dozoru tech. i przeglądu serwisowego z wymianą filtrów i oleju w urządz. załad. i przewozowych na poj. mech. oraz obsługa podnośników 4-ro kolumnowych firmy Stertil
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia (UOF4)
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 35 w Szczecinie w podziale na części
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wieleń w okresie od 07.01.2025r. do 27.06.2025r."
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów dowożonych do placówek szkolnych w okresie styczeń - czerwiec w roku szkolnym 2024/2025
- Usługa kompleksowego zorganizowania 26 wycieczek jednodniowych dla uczniów Technikum wraz z opiekunami
- Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Chrząstowice w 2025 r.
- Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Radoszyce w I półroczu 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.