eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzetarg nieograniczony naPrzeprowadzenie wykładów i ćwiczeń w ramach projektu pn. Akademia multimediów i wystawiennictwa w zakresieI. Kursu Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu II. Kursu Wystawiennictwo Projektowanie przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarsko-turystycznych Projekt realizowany jest dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Łódź: Przetarg nieograniczony na: Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń w ramach projektu pn. Akademia multimediów i wystawiennictwa w zakresie: I. Kursu Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu II. Kursu Wystawiennictwo Projektowanie przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarsko-turystycznych Projekt realizowany jest dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.
Numer ogłoszenia: 154325 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń w ramach projektu pn. Akademia multimediów i wystawiennictwa w zakresie: I. Kursu Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu II. Kursu Wystawiennictwo Projektowanie przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarsko-turystycznych Projekt realizowany jest dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu: I. Kursu Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu. Cz. 1 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu multimediów i postprodukcyjnych efektów specjalnych grafiki i animacji 3D, 1 wykładowca z tytułem doktora, 210 godzin dydaktycznych Cz. 2 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu multimediów i postprodukcyjnych efektów specjalnych grafiki i animacji 3D, 1 wykładowca ze stopniem magistra, 210 godzin dydaktycznych Cz. 3 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu projektowania interaktywnej prezentacji i wydawnictw multimedialnych oraz cyfrowej obróbki obrazu, 1 wykładowca ze stopniem magistra, 90 godzin dydaktycznych Cz. 4 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu projektowania interaktywnej prezentacji i wydawnictw multimedialnych oraz cyfrowej obróbki obrazu, 1 wykładowca ze stopniem magistra, 90 godzin dydaktycznych II. Kursu Wystawiennictwa Projektowanie przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarsko-turystycznych Cz. 1 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu komunikacji interpersonalnej i psychologii środowiskowej,1 wykładowca z tytułem profesora zwyczajnego sztuk plastycznych, 35 godzin dydaktycznych Cz. 2 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu rekreacji i zagospodarowania czasu wolnego, 1 wykładowca z tytułem profesora nadzwyczajnego uczelni artystycznej, 35godzin dydaktycznych Cz. 3 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu kompozycji, malarstwa, rysunku studyjnego i architektonicznego,1 wykładowca z tytułem profesora nadzwyczajnego uczelni artystycznej, 34 godzin dydaktycznych Cz. 4 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania węzłów higieniczno-sanitarnych oraz wyposażenia sal wielofunkcyjnych,1 wykładowca z tytułem profesora nadzwyczajnego uczelni artystycznej, 34 godzin dydaktycznych Cz. 5 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania i aranżacji przestrzeni w obiektach turystycznych i hotelarskich, 1 wykładowca z tytułem doktora habilitowanego, 69 godzin dydaktycznych Cz. 6 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu obsługi programów do projektowania architektury,1 wykładowca z tytułem doktora nauk technicznych 69 godzin dydaktycznych Cz. 7 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu przygotowania dokumentacji technicznej oraz koncepcji projektowej aranżacji, 1 wykładowca z tytułem doktora, 69 godzin dydaktycznych Cz. 8 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania węzła gastronomicznego oraz oświetlenia, 1 wykładowca z tytułem doktora, 69 godzin dydaktycznych Cz. 9 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej, 1 wykładowca ze stopniem magistra 24 godzin dydaktycznych Cz.10 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu marketingu usług turystycznych, 1 wykładowca ze stopniem magistra, 24 godzin dydaktycznych Termin realizacji Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 25 czerwca 2011r. do 31 grudnia 2011r. Wykłady-ćwiczenia w ramach poszczególnych kursów odbywać się będą równolegle tj. w tych samych dniach i godzinach (w soboty i niedziele, rozpoczęcie zajęć w godzinach porannych). Plan zajęć zostanie przygotowany i przedstawiony Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. Miejsce Wykłady i ćwiczenie odbywać się będą w siedzibie Akademii Sztuk Pięknych im. Wł.Strzemińskiego w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 121 w najnowocześniejszym w woj. Łódzkim centrum multimedialnym CYCERON. Grupa docelowa Kurs Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu Wystawiennictwa Projektowanie przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarsko-turystycznych w ramach projektu: Akademia multimediów i wystawiennictwa. Kurs zostanie przeprowadzony dla 64 pracujących osób bez względu na charakter umowy o pracę (z wyjątkiem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą) posiadających miejsce zamieszkania na terenie woj. Łódzkiego, które poza godzinami pracy są zainteresowane nabyciem nowych, uzupełnieniem lub podwyższeniem kwalifikacji w zakresie multimediów oraz aranżacji przestrzeni we wnętrzach turystyczno-hotelarskich. Opis Kursów Kurs Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu odbywać się będzie w podziale na 4 grupy po 16 osób w tym 2 grupy na poziomie podstawowym i 2 grupy na poziomie zaawansowanym. Celem kursu jest przygotowanie słuchaczy do pracy animatora 3D oraz specjalisty w dziedzinie projektowania i tworzenia efektów specjalnych w produkcjach reklamowych i filmowych. Poznania zasad modelowania i animowania w środowiskach aplikacji komputerowych tworzących grafikę i animację 3D, zapoznanie słuchaczy z technikami tworzenia hiperrealistycznych wizualizacji oraz scenografii cyfrowych. Kurs Wystawiennictwo Projektowanie przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarski-turystycznych odbywać się będzie w podziale na 4 grupy po 16 osób w tym 2 grupy na poziomie podstawowym i 2 grupy na poziomie zaawansowanym. Celem kursu jest przygotowanie słuchaczy do pracy przy organizacji przestrzeni i urządzeniu wnętrz w obiektach turystycznych i hotelarskich, poznanie zasad projektowania wnętrz użyteczności publicznej mającej na celu zadania perswazyjne. Zrozumienie metod, technik aranżacji przestrzeni komercyjnych oraz reguł pozycjonowania. Kurs obejmuje obsługę programu ArchiCAD, podstawy oświetlenia używanego w aranżowaniu wnętrz, zasady komunikacji interpersonalnej, rysunek. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jest ceną za 1 godzinę dydaktyczną (45 min). W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wykładu - ćwiczeń, w szczególności koszty opracowania materiałów szkoleniowych, koszty podróży oraz hotelu Wykładowcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług: I. Kursu Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu. Część 1 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu multimediów i postprodukcyjnych efektów specjalnych grafiki i animacji 3D - minimum dwa zrealizowane opracowania programów nauczania i szkoleń z zakresu grafiki i animacji 3D, VFX, multimediów, - minimum dwie zrealizowane publikacje bądź będące w fazie przygotowania ( umowa z wydawnictwem) publikacje oraz opracowania monograficzne (książki) z zakresu grafiki 3D, animacji komputerowej, multimediów, motion design, postprodukcyjnych efektów specjalnych - minimum dwa zrealizowane komercyjne projekty multimedialne (filmy reklamowe z zastosowaniem animacji 3D, prezentacje multimedialne, wizualizacje komputerowe, lokacje gier komputerowych), Część 2 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu multimediów i postprodukcyjnych efektów specjalnych grafiki i animacji 3D. - minimum dwa zrealizowane opracowania programów nauczania i szkoleń z zakresu grafiki i animacji 3D, VFX, multimediów, - minimum dwie zrealizowane publikacje bądź będące w fazie przygotowania ( umowa z wydawnictwem) publikacje oraz opracowania monograficzne (książki) z zakresu grafiki 3D, animacji komputerowej, multimediów, motion design, postprodukcyjnych efektów specjalnych - minimum dwa zrealizowane komercyjne projekty multimedialne (filmy reklamowe z zastosowaniem animacji 3D, prezentacje multimedialne, wizualizacje komputerowe, lokacje gier komputerowych), Część 3 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu projektowania interaktywnej prezentacji i wydawnictw multimedialnych oraz cyfrowej obróbki obrazu - minimum 3 realizacje internetowych i graficznych projektów reklamowych (witryny internetowe, banery, grafika wydawnicza) Część 4 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu projektowania interaktywnej prezentacji i wydawnictw multimedialnych oraz cyfrowej obróbki obrazu - minimum 3 realizacje internetowych i graficznych projektów reklamowych (witryny internetowe, banery, grafika wydawnicza) II. Kursu Wystawiennictwa Projektowanie przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarsko-turystycznych Część 1 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu komunikacji interpersonalnej i psychologii środowiskowej - dorobek projektowy obejmujący min. 3 projekty w zakresie wnętrz mieszkalnych, zabytkowych. Część 2 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu rekreacji i zagospodarowania czasu wolnego - dorobek projektowy obejmujący min. 3 projekty w zakresie wzornictwa użytkowego Część 3 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu kompozycji, malarstwa, rysunku studyjnego i architektonicznego - dorobek artystyczny obejmujący min. 2 wystawy w zakresie kompozycji, malarstwa, rysunku, rzeźby Część 4 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania węzłów higieniczno-sanitarnych oraz wyposażenia sal wielofunkcyjnych - dorobek projektowy obejmujący min. 3 projekty zrealizowane w zakresie obiektów hotelowych, turystyczny i rozrywkowych. Część 5 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania i aranżacji przestrzeni w obiektach turystycznych i hotelarskich - dorobek projektowy obejmujący min. 3 projekty zrealizowane w zakresie w zakresie wzornictwa przemysłowego oraz projektów zastosowanych do użyteczności publicznej. Część 6 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu obsługi programów do projektowania architektury - dorobek projektowy obejmujący min. 3 projekty zrealizowane w zakresie projektów budynków użyteczności publicznej, budynków mieszkalnych i wnętrz. Część 7 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu przygotowania dokumentacji technicznej oraz koncepcji projektowej aranżacji - dorobek projektowy obejmujący min. 3 projekty zrealizowane w zakresie projektów budynków użyteczności publicznej, budynków mieszkalnych i wnętrz. Część 8 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania węzła gastronomicznego oraz oświetlenia - dorobek projektowy obejmujący min. 3 projekty zrealizowane w zakresie obiektów restauracyjnych w tym ogródków restauracyjnych, kawiarni, klubów. Część 9 przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej - przeprowadzenie min. 3 zajęć dydaktycznych w formie ćwiczeń, laboratorium, konwersatorium w szkolnictwie wyższym. Część 10 przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu marketingu usług turystycznych - przeprowadzenie min. 3 zajęć dydaktycznych w formie ćwiczeń, laboratorium, konwersatorium w szkolnictwie wyższym Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 6 do siwz. Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać: I. Kursu Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu Część 1 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu multimediów i postprodukcyjnych efektów specjalnych grafiki i animacji 3D - tytuł doktora - minimum trzy letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w prowadzeniu wykładów i ćwiczeń w szkolnictwie wyższym oraz - minimum trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu: podstaw multimediów, animacji komputerowej, realizacji multimedialnych na potrzeby reklamy i filmu, grafiki i animacji 3D, postprodukcyjnych technologii tworzenia efektów specjalnych na potrzeby reklamy ,filmu i gier komputerowych, Część 2 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu multimediów i postprodukcyjnych efektów specjalnych grafiki i animacji 3D - tytuł magistra - minimum trzy letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w prowadzeniu wykładów i ćwiczeń w szkolnictwie wyższym oraz - minimum trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu: podstaw multimediów, animacji komputerowej, realizacji multimedialnych na potrzeby reklamy i filmu, grafiki i animacji 3D, postprodukcyjnych technologii tworzenia efektów specjalnych na potrzeby reklamy ,filmu i gier komputerowych, Część 3 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu projektowania interaktywnej prezentacji i wydawnictw multimedialnych oraz cyfrowej obróbki obrazu - tytuł magistra Część 4 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu projektowania interaktywnej prezentacji i wydawnictw multimedialnych oraz cyfrowej obróbki obrazu - tytuł magistra II. Kursu Wystawiennictwa Projektowanie przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarsko-turystycznych Część 1 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu komunikacji interpersonalnej i psychologii środowiskowej - tytuł profesora sztuk plastycznych - minimum 20-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej, - minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z rozwoju umiejętności komunikacji interpersonalnych, technik aktywnego słuchania, parafrazowania, metod zwalczania negatywnego stresu, technik prezentacyjnych. Część 2 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu rekreacji i zagospodarowania czasu wolnego - tytuł doktora habilitowanego sztuk plastycznych w zakresie dyscypliny artystyczne sztuki użytkowe - minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych min. z rekreacji i zagospodarowania czasu wolnego, wzornictwa użytkowego, wyposażenia wnętrz. Część 3 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu kompozycji, malarstwa, rysunku studyjnego i architektonicznego - minimum kwalifikacje II stopnia w dziedzinie sztuki plastyczne, w dyscyplinie artystycznej malarstwo lub tytuł dr habilitowanego w zakresie sztuk plastycznych, - minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych min z malarstwa, rysunku studyjnego i architektonicznego, zasad rysunku perspektywicznego. Część 4 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania węzłów higieniczno-sanitarnych oraz wyposażenia sal wielofunkcyjnych - tytuł doktora habilitowanego w zakresie sztuk plastycznych w dyscyplinie artystycznej sztuki użytkowej, - minimum 15 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych min. z projektowania obiektów hotelowych, turystycznych i rozrywkowych. Część 5 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania i aranżacji przestrzeni w obiektach turystycznych i hotelarskich - tytuł minimum kwalifikacje II stopnia sztuki plastyczne w zakresie dyscypliny artystyczne wzornictwo lub tytuł dr habilitowanego w zakresie sztuk plastycznych w dyscyplinie artystycznej sztuki użytkowej - minimum 20-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej min. z projektowania i aranżacji przestrzeni w obiektach turystycznych i hotelarskich Część 6 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu obsługi programów do projektowania architektury - minimum stopień doktora nauk technicznych, - minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych min. z obsługi i wykorzystania programów do projektowania architektury Część 7 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu przygotowania dokumentacji technicznej oraz koncepcji projektowej aranżacji - minimum tytuł doktora, - minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych min. z ergonomii do projektowania architektury wnętrz, przygotowania dokumentacji technicznej oraz koncepcji projektowej aranżacji Część 8 przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu projektowania węzła gastronomicznego oraz oświetlenia - minimum tytuł doktora Część 9 przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej - tytuł magistra Część 10 przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu marketingu usług turystycznych - tytuł magistra Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 7 do siwz. Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • j.w.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji: 1. Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 2. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy wskutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 3. Zmiana podyktowana jest okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj.: odwołanie wykładów-ćwiczeń, choroba Wykonawcy uniemożliwiająca osobiste przeprowadzenie wykładów-ćwiczeń. 4. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia. 5. Wydłużenie terminu płatności za realizację zadania do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej. W przypadku nieotrzymania środków z Instytucji Zarządzającej, Zamawiający w terminie 3 dni przed upływem terminu płatności poinformuje Wykonawcę o możliwości przedłużenia terminu płatności. Maksymalny termin przedłużenia terminu płatności to 3 miesiące licząc od określonej daty płatności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, w pok. 41, parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej. Projekt pod tytułem Akademia multimediów i wystawiennictwa realizowany jest dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw. 1) Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia realizowana będzie systematycznie raz w miesiącu, na podstawie prawidłowo wystawianej faktury VAT, rachunku, sporządzonej przez Wykonawcę po spisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego, 2) Termin płatności wymagany przez Zamawiającego: 30 dni po otrzymaniu faktury, rachunku na konto Wykonawcy, 3) Termin płatności może ulec wydłużeniu do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej. 4) W przypadku nieotrzymania środków z Instytucji Zarządzającej, Zamawiający w terminie 3 dni przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2 niniejszego punktu, poinformuje Wykonawcę o możliwości przedłużenia terminu płatności. Maksymalny termin przedłużenia terminu płatności to 3 miesiące licząc od daty, otrzymania faktury ,rachunku od Wykonawcy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.